Το Πειραιά επιλέγει ως λιμάνι βάσης, για δεύτερη φορά, η MSC Cruises, με το MSC Musica να εκκινεί από το μεγάλο λιμάνι της χώρας για κρουαζιέρες στην Ανατολική Μεσόγειο.
MSC: Παρέλαβε το μεγαλύτερο «πράσινο» κρουαζιερόπλοιο
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της ναυτιλιακής εταιρείας, το MSC Musica θα πραγματοποιήσει 26 ταξίδια επτά διανυκτερεύσεων μεταξύ Μαΐου και Οκτωβρίου από τον Πειραιά για να επισκεφθεί τη Σαντορίνη, το Κουσάντασι της Τουρκίας, τη Χάιφα του Ισραήλ, τη Λεμεσό της Κύπρου και ένα δεύτερο ελληνικό νησί, τη Μύκονο, πριν επιστρέψει στον Πειραιά.
«Όταν πέρυσι κάναμε για πρώτη φορά τον Πειραιά βάση για ένα από τα πλοία μας, το MSC Lirica, είχαμε πει ότι για τη θερινή περίοδο του 2023 θα αυξάναμε τη χωρητικότητά μας ώστε να ανταποκριθούμε στην αύξηση της ζήτησης τόσο από τους Έλληνες ταξιδιώτες όσο και από τους διεθνείς επισκέπτες», δήλωσε σχετικά ο Angelo Capurro, Εκτελεστικός Διευθυντής της MSC Cruises για τις Νέες Αναδυόμενες Αγορές.
«Το MSC Musica εκπληρώνει αυτόν τον στόχο και είμαστε πολύ σίγουροι ότι θα έχουμε μια επιτυχημένη σεζόν κρουαζιέρας και ότι θα καλωσορίσουμε πολλούς ταξιδιώτες που αγαπούν την κρουαζιέρα αλλά και πολλούς που θα την ανακαλύψουν για πρώτη φορά», πρόσθεσε.
«Το δρομολόγιο των επτά διανυκτερεύσεων είναι πολύ ελκυστικό τόσο για την εγχώρια αγορά, που μπορεί να εξυπηρετηθεί από το τοπικό λιμάνι, όσο και για ταξιδιώτες από το εξωτερικό που θα επιβιβαστούν στο πλοίο εδώ. Μπορούν όλοι να προσβλέπουν σε μια συναρπαστική και κοσμοπολίτικη ατμόσφαιρα, εκλεκτά εστιατόρια, ψυχαγωγία παγκόσμιας κλάσης, χαλαρωτικά μπαρ και lounge, ψώνια σε μπουτίκ, ένα χαλαρωτικό σπα και κλαμπ για παιδιά, από νήπια έως εφήβους», πρόσθεσε ο ίδιος και κατέληξε: «Υπάρχει, πολύ απλά, κάτι για να απολαύσουν όλοι».
Η «Athens Experience»
Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, τα πακέτα «Stay & Cruise» της MSC Cruises, που κυκλοφόρησαν το 2022, θα είναι διαθέσιμα από τον Ιούλιο και θα περιλαμβάνουν την «Athens Experience», με δύο διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχείο τεσσάρων αστέρων στην πρωτεύουσα και μεταφορές από το αεροδρόμιο στο λιμάνι του Πειραιά για επισκέπτες που πετούν από το εξωτερικό για να επιβιβαστούν στο πλοίο για δρομολόγιο επτά διανυκτερεύσεων.
Άλλωστε, η Ανατολική Μεσόγειος αναμένεται να παίξει σημαντικό ρόλο στο πρόγραμμα δρομολογίων της MSC Cruises για το καλοκαίρι του 2023, με αριθμό-ρεκόρ επτά κρουαζιερόπλοιων να αναπτύσσονται στην περιοχή, εστιάζοντας κυρίως στην Ελλάδα και τα νησιά της.
Το MSC Sinfonia θα επισκεφθεί τον Πειραιά 20 φορές κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών, με ταξίδια μεταξύ Ελλάδας, Κροατίας και Ιταλίας, ενώ άλλα πέντε πλοία του στόλου της εταιρείας –τα MSC Armonia, MSC Lirica, MSC Splendida, MSC Opera και MSC Divina– θα επισκέπτονται τα ελληνικά νησιά Κρήτη, Ρόδο, Κεφαλονιά, Μύκονο, Σαντορίνη, Κέρκυρα και Ζάκυνθο καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν. Τέλος, το MSC Poesia θα επισκεφθεί τον Πειραιά το Φθινόπωρο.
Η σημασία της Ελλάδας
Η σημασία της Ελλάδας επισημάνθηκε πρόσφατα από τον Εκτελεστικό Πρόεδρο της MSC Cruises, Pierfrancesco Vago, στην κεντρική ομιλία του σε συνέδριο στη Θεσσαλονίκη με την ιδιότητά του ως Προέδρου της Διεθνούς Ένωσης Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), του μεγαλύτερου συλλογικού φορέα της βιομηχανίας κρουαζιέρας στον κόσμο.
Ο κ. Vago ανέφερε ότι ο θετικός οικονομικός αντίκτυπος του τουρισμού κρουαζιέρας στην Ελλάδα ξεπέρασε το 1 δισεκατομμύριο ευρώ και δημιούργησε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας στη χώρα, ενώ εξήγησε ότι τα μεγαλύτερα οικονομικά οφέλη για τους προορισμούς προκύπτουν από το homeporting.
«Στην Ελλάδα σήμερα, τα οικονομικά οφέλη από τους τουρίστες που φτάνουν στις ακτές της χώρας με κρουαζιερόπλοια είναι ήδη υψηλότερα από ό,τι το 2019. Αυτό οφείλεται εν μέρει στο σπουδαίο έργο των τοπικών αρχών για την αύξηση της δραστηριότητας homeporting στην Ελλάδα», είπε ο κ. Vago.
«Το homeporting φέρνει τα σημαντικότερα οικονομικά οφέλη για οποιονδήποτε προορισμό. Αυξάνει τον χρόνο που περνούν οι τουρίστες στη στεριά, τόσο πριν όσο και μετά την κρουαζιέρα, καθώς και τη ζήτηση για καταλύματα. Υπάρχουν επίσης τα οφέλη των δαπανών των επιβατών κατά τη διάρκεια της παραμονής τους, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών, του φαγητού, της ψυχαγωγίας και των αγορών», πρόσθεσε ο ίδιος.
«Κάθε τουρίστας κρουαζιέρας ξοδεύει συνήθως περισσότερα από 400 ευρώ στο λιμάνι επιβίβασης, ενώ το ποσό στα λιμάνια που επισκέπτεται κατά τη διάρκεια του δρομολογίου του πλοίου εκτιμάται ότι είναι τουλάχιστον 100 ευρώ ανά επιβάτη. Οι προμήθειες, η συντήρηση και ο ανεφοδιασμός των πλοίων μας με καύσιμα προσθέτουν, επίσης, περισσότερες θέσεις εργασίας στα λιμάνια βάσης», συμπλήρωσε.
Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του ο κ. Vago πρόσθεσε ότι 6 στους 10 ταξιδιώτες κρουαζιέρας επιστρέφουν στη συνέχεια για μεγαλύτερη διαμονή στους προορισμούς που επισκέφθηκαν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, κάτι που δημιουργεί ευκαιρίες για τις τοπικές επιχειρήσεις να αναπτύξουν και να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε νέο, ευρύτερο κοινό.
«Η Ελλάδα έχει τώρα μια εξαιρετική ευκαιρία να ενισχύσει τη θέση της ως κόμβος κρουαζιέρας στην περιοχή», κατέληξε.
Τo MSC Musica
Το MSC Musica, με 16 καταστρώματα, διαθέτει 1.275 καμπίνες επισκεπτών. Η μέγιστη χωρητικότητα επιβατών είναι 3.223 άτομα, ενώ με το πλοίο ταξιδεύουν και 1.014 μέλη του πληρώματος.
Το μήκος του πλοίου ανέρχεται σε 293,8 μέτρα, ενώ το ύψος του αγγίζει τα 59,64 μέτρα. Μπορεί να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 23 κόμβων.
Latest News
Capital Clean Energy Carriers: Αύξησε κατά 66% τα έσοδα στο τρίτο τρίμηνο του 2024
Η Capital Clean Energy Carriers ανακοίνωσε έσοδα 106 εκατ. δολ. για το τρίτο τρίμηνο του 2024 και τη διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή.
Πώς η κρουαζιέρα γέμισε τα ταμεία του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας
Ο Οργανισμός για το λιμάνι Κέρκυρας ανακοίνωσε έσοδα 4,8 εκατ. ευρώ για το 2023 – Στα 420 τα κρουαζιερόπλοια την περασμένη χρονιά
IBIA: Ξεκάθαρος στόχος η απαλλαγή απο τις εκπομπές άνθρακα
Οι καιροί της πράσινης μετάβασης, δεν είναι μόνο πολύπλοκοι, προκλητικοί και συχνά απογοητευτικοί αλλά και ελπιδοφόροι και φιλόδοξοι, τόνισε ο πρόεδρος του IBIA
Σε εξαγορά εταιρείας που ελέγχει 18 τάνκερ προχώρησε ο Όμιλος Αγγελικούση
Πώς ο όμιλος Αγγελικούση θα αξιοποιήσει τη νέα επενδυτική κίνηση - Πότε θα ολοκληρωθεί το deal
Νέοι παίκτες εισέρχονται στη ναυτιλία - Πολύ λίγοι οι «μεγάλοι»
Τι είδε ο οίκος Xclusiv για την πορεία στη ναυτιλία του κλάδου δεξαμενοπλοίων και πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου
Τέλος στα «γέρικα σκαριά» στις άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές
Πρόγραμμα χρηματοδότησης για την ακτοπλοία ωστε να αντικατασταθούν τα πλοία στις άγονες γραμμές, στοχεύει το υπουργείο Ναυτιλίας
Cosco – PCT: Yποτροφίες ύψους 2.500 ευρώ σε 4 πρωτοετείς φοιτήτριες στο Πέραμα
Η απονομή των υποτροφιών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Νοεμβρίου σε εορταστική εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η PCT/COSCO
ΟΛΘ: Απορρίφθηκε από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων η προσφυγή της Goldair
H Goldair έχει δικαίωμα δέκα ημερών να προσφύγει στο ΣτΕ για τον ΟΛΘ
Εκλογές ΗΠΑ: Ανησυχία για τα «εμπόδια που σηκώνονται στα σύνορα»
Με βάση το τι υπόσχονται οι δύο μονομάχοι η ναυτιλία αναμένεται να επηρεαστεί από οποιοδήποτε αποτέλεσμα, αλλού θετικά και αλλού αρνητικά
Τραυλού: Οι Έλληνες εφοπλιστές είναι διαχρονικά κοντά στα Σώματα Ασφαλείας
Η κ. Τραυλού παρέστη σε εκδήλωση κατά την οποία ο Μ. Χρυσοχοΐδη, τίμησε την ΕΕΕ για την δωρεά εξοπλισμού στη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής