Ισχυρές επιδόσεις σημείωσε κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023 η Austriacard Holdings AG (ACAG), καθώς τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους αυξήθηκαν κατά 133,1%, τα προσαρμοσμένα EBITDA κατά 78,5% και το μεικτό κέρδος κατά 54,6%.
Στα 18,17 εκατ. ευρώ το μετοχικό κεφάλαιο της AustriaCard μετά την αύξησή του
- Οι πωλήσεις του Α’ τριμήνου 2023 αυξήθηκαν κατά 48,7% φτάνοντας τα €89,8 εκ., λόγω των εξαιρετικών επιδόσεων στις κατηγορίες των προϊόντων και λύσεων πληρωμών (payment) στις αγορές που εστιάζει η εταιρεία (Challenger Banks, ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Τουρκία), καθώς και λόγω της ανάπτυξης στις προϊοντικές κατηγορίες ασφαλούς διαχείρισης δεδομένων (secure data management) και υπηρεσιών ταχυδρομικής διανομής.
- Οικονομίες κλίμακος και υψηλότερες μέσες τιμές πώλησης υπεραντιστάθμισαν τις αυξήσεις κόστους πρώτων υλών και ενέργειας, αυξάνοντας το μεικτό κέρδος κατά 54,6% στα €21,9 εκ., βελτιώνοντας παράλληλα το ποσοστό μεικτού κέρδους στο 24,4%.
- Τα μέτρα εξοικονόμησης κόστους σε όλους τους τομείς, περιόρισαν την αύξηση του λειτουργικού κόστους στο 24,6%, οδηγώντας σε αύξηση του προσαρμοσμένου EBITDA κατά 78,5%, το οποίο έφτασε τα 13,5 εκ., με σημαντικά βελτιωμένο περιθώριο από 12,5% στο πρώτο τρίμηνο του 2022 σε 15,0% στο παρόν τρίμηνο.
- Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους αυξήθηκαν κατά 133,1% βελτιώνοντας το ποσοστό καθαρής κερδοφορίας από 3,4% στο αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, σε 5,3% στο παρόν τρίμηνο.
- Στις 23 Μαρτίου ξεκίνησε η διαπραγμάτευση των μετοχών της AUSTRIACARD HOLDINGS AG στα χρηματιστήρια της Αθήνας και της Βιέννης με το σύμβολο ACAG.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου AUSTRIACARD HOLDINGS AG, Παναγιώτης Σπυρόπουλος, σημείωσε: «Παρουσιάσαμε εξαιρετικά αποτελέσματα κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023, με πολύ ισχυρή αύξηση πωλήσεων, προσαρμοσμένου EBITDA, και καθαρής κερδοφορίας, κατά 48,7% , 78,5% και 133,1% αντιστοίχως. Παράλληλα, ο καλός έλεγχος του κόστους, οι υψηλότερες μέσες τιμές πώλησης, καθώς και οι οικονομίες κλίμακος, οδήγησαν σε σημαντική αύξηση του περιθωρίου κερδοφορίας σε όλα τα επίπεδα.
Η επιτυχημένη ενσωμάτωση των εταιρειών που εξαγόρασε ο Όμιλος τα τελευταία πέντε χρόνια, επέτρεψαν στην “ACAG” να εκμεταλλευτεί το αυξημένο μέγεθος, την εμβέλεια, και το εμπλουτισμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων που απέκτησε, με αποτέλεσμα την αύξηση του μεριδίου αγοράς της στις σημαντικές αγορές όπου εστιάζει, όπως στις αγορές Challenger Banks, ΗΠΑ, Ηνωμένου Βασιλείου και Τουρκίας, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 115,7% , 120,7% , 37,3% , και 143,7% αντιστοίχως.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Όμιλος διαθέτει πλέον παραγωγικές εγκαταστάσεις ή / και κέντρα προσωποποίησης, σε Ανδόρρα, Αυστρία, Πολωνία, Ελλάδα, Ρουμανία, Ισπανία, Τουρκία, Ηνωμένο
Βασίλειο και ΗΠΑ, ενώ διαθέτει γραφεία πωλήσεων σε τέσσερεις ηπείρους, απασχολώντας περίπου 2,500 εργαζόμενους.
Η “ACAG” προσφέρει ένα διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο διεθνούς επιπέδου προϊόντων και λύσεων Secure Digital Technology στον τομέα των πληρωμών, της ασφαλούς διαχείρισης δεδομένων, και της ψηφιοποίησης, σε ένα μεγάλο μέρος της υφηλίου, έτσι εκτιμά ότι η αύξηση των μεγεθών της θα συνεχιστεί και στα επόμενα χρόνια.
Κατά τη διάρκεια του Α’ τριμήνου 2023 ολοκληρώσαμε ένα σημαντικό ορόσημο, την εισαγωγή και έναρξη διαπραγμάτευσης των μετοχών της μητρικής εταιρείας AUSTRIACARD HOLDINGS AG στα χρηματιστήρια Αθηνών και Βιέννης. Έχουμε φιλόδοξα σχέδια να αναπτυχθούμε τα επόμενα χρόνια οργανικά αλλά και με επιλεγμένες εξαγορές, εμπλουτίζοντας τόσο το χαρτοφυλάκιο των λύσεων μας, όσο και το γεωγραφικό μας αποτύπωμα, επομένως η ενισχυμένη πρόσβαση στις κεφαλαιαγορές και η προβολή που μας προσδίδουν, είναι πολύ σημαντικές.
Βρισκόμαστε σε τροχιά επίτευξης των στόχων μας της τρέχουσας χρονιάς, για αύξηση πωλήσεων κατά 12% -15% , αύξηση προσαρμοσμένου EBITDA κατά 25% -30% , με περιθώριο καθαρού κέρδους 4% -5%».
Latest News
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων