
Ισχυρές επιδόσεις σημείωσε κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023 η Austriacard Holdings AG (ACAG), καθώς τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους αυξήθηκαν κατά 133,1%, τα προσαρμοσμένα EBITDA κατά 78,5% και το μεικτό κέρδος κατά 54,6%.
Στα 18,17 εκατ. ευρώ το μετοχικό κεφάλαιο της AustriaCard μετά την αύξησή του
- Οι πωλήσεις του Α’ τριμήνου 2023 αυξήθηκαν κατά 48,7% φτάνοντας τα €89,8 εκ., λόγω των εξαιρετικών επιδόσεων στις κατηγορίες των προϊόντων και λύσεων πληρωμών (payment) στις αγορές που εστιάζει η εταιρεία (Challenger Banks, ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Τουρκία), καθώς και λόγω της ανάπτυξης στις προϊοντικές κατηγορίες ασφαλούς διαχείρισης δεδομένων (secure data management) και υπηρεσιών ταχυδρομικής διανομής.
- Οικονομίες κλίμακος και υψηλότερες μέσες τιμές πώλησης υπεραντιστάθμισαν τις αυξήσεις κόστους πρώτων υλών και ενέργειας, αυξάνοντας το μεικτό κέρδος κατά 54,6% στα €21,9 εκ., βελτιώνοντας παράλληλα το ποσοστό μεικτού κέρδους στο 24,4%.
- Τα μέτρα εξοικονόμησης κόστους σε όλους τους τομείς, περιόρισαν την αύξηση του λειτουργικού κόστους στο 24,6%, οδηγώντας σε αύξηση του προσαρμοσμένου EBITDA κατά 78,5%, το οποίο έφτασε τα 13,5 εκ., με σημαντικά βελτιωμένο περιθώριο από 12,5% στο πρώτο τρίμηνο του 2022 σε 15,0% στο παρόν τρίμηνο.
- Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους αυξήθηκαν κατά 133,1% βελτιώνοντας το ποσοστό καθαρής κερδοφορίας από 3,4% στο αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, σε 5,3% στο παρόν τρίμηνο.
- Στις 23 Μαρτίου ξεκίνησε η διαπραγμάτευση των μετοχών της AUSTRIACARD HOLDINGS AG στα χρηματιστήρια της Αθήνας και της Βιέννης με το σύμβολο ACAG.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου AUSTRIACARD HOLDINGS AG, Παναγιώτης Σπυρόπουλος, σημείωσε: «Παρουσιάσαμε εξαιρετικά αποτελέσματα κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023, με πολύ ισχυρή αύξηση πωλήσεων, προσαρμοσμένου EBITDA, και καθαρής κερδοφορίας, κατά 48,7% , 78,5% και 133,1% αντιστοίχως. Παράλληλα, ο καλός έλεγχος του κόστους, οι υψηλότερες μέσες τιμές πώλησης, καθώς και οι οικονομίες κλίμακος, οδήγησαν σε σημαντική αύξηση του περιθωρίου κερδοφορίας σε όλα τα επίπεδα.
Η επιτυχημένη ενσωμάτωση των εταιρειών που εξαγόρασε ο Όμιλος τα τελευταία πέντε χρόνια, επέτρεψαν στην “ACAG” να εκμεταλλευτεί το αυξημένο μέγεθος, την εμβέλεια, και το εμπλουτισμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων που απέκτησε, με αποτέλεσμα την αύξηση του μεριδίου αγοράς της στις σημαντικές αγορές όπου εστιάζει, όπως στις αγορές Challenger Banks, ΗΠΑ, Ηνωμένου Βασιλείου και Τουρκίας, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 115,7% , 120,7% , 37,3% , και 143,7% αντιστοίχως.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Όμιλος διαθέτει πλέον παραγωγικές εγκαταστάσεις ή / και κέντρα προσωποποίησης, σε Ανδόρρα, Αυστρία, Πολωνία, Ελλάδα, Ρουμανία, Ισπανία, Τουρκία, Ηνωμένο
Βασίλειο και ΗΠΑ, ενώ διαθέτει γραφεία πωλήσεων σε τέσσερεις ηπείρους, απασχολώντας περίπου 2,500 εργαζόμενους.
Η “ACAG” προσφέρει ένα διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο διεθνούς επιπέδου προϊόντων και λύσεων Secure Digital Technology στον τομέα των πληρωμών, της ασφαλούς διαχείρισης δεδομένων, και της ψηφιοποίησης, σε ένα μεγάλο μέρος της υφηλίου, έτσι εκτιμά ότι η αύξηση των μεγεθών της θα συνεχιστεί και στα επόμενα χρόνια.
Κατά τη διάρκεια του Α’ τριμήνου 2023 ολοκληρώσαμε ένα σημαντικό ορόσημο, την εισαγωγή και έναρξη διαπραγμάτευσης των μετοχών της μητρικής εταιρείας AUSTRIACARD HOLDINGS AG στα χρηματιστήρια Αθηνών και Βιέννης. Έχουμε φιλόδοξα σχέδια να αναπτυχθούμε τα επόμενα χρόνια οργανικά αλλά και με επιλεγμένες εξαγορές, εμπλουτίζοντας τόσο το χαρτοφυλάκιο των λύσεων μας, όσο και το γεωγραφικό μας αποτύπωμα, επομένως η ενισχυμένη πρόσβαση στις κεφαλαιαγορές και η προβολή που μας προσδίδουν, είναι πολύ σημαντικές.
Βρισκόμαστε σε τροχιά επίτευξης των στόχων μας της τρέχουσας χρονιάς, για αύξηση πωλήσεων κατά 12% -15% , αύξηση προσαρμοσμένου EBITDA κατά 25% -30% , με περιθώριο καθαρού κέρδους 4% -5%».


Latest News

Γιατί η Pepco ψάχνει αγοραστή για τα Poundland - Στροφή σε Κεντρική Ευρώπη
Ο πολωνικός όμιλος βλέπει περιθώρια για άλλα 1.800 καταστήματα Pepco στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη - Η περίπτωση της Ελλάδας

Viohalco: Έκρηξη πωλήσεων στα 6,6 δισ. και λειτουργικής κερδοφορίας στα 604 εκατ. ευρώ
Η διοίκηση της Viohalco ανακοίνωσε τα ετήσια οικονομικά αποτελέσματα για το 2024 και προτείνει μέρισμα στα 0,16 ευρώ ανά μετοχή

Στο 30% η διανομή μερίσματος της Optima Bank από τα κέρδη του 2024
Τι τόνισε ο CEO της τράπεζας Δημήτρης Κυπαρίσσης, μιλώντας σε αναλυτές, στο πλαίσιο της παρουσίασης των οικονομικών της μεγεθών

Περιθώριο ανόδου 28% «βλέπει» για την Cenergy Holdings η ΑΧΙΑ
Κατά την ΑΧΙΑ, η δημιουργία ταμειακών ροών ήταν ισχυρή, εν μέρει υποβοηθούμενη από μια εφάπαξ μείωση του κεφαλαίου κίνησης

Holcim: Επιδόσεις ρεκόρ για το 2024 – Οι στόχοι για το 2025
Η εισαγωγή των δραστηριοτήτων της Holcim στη Β. Αμερική στο χρηματιστήριο αναμένεται να πραγματοποιηθεί το πρώτο μισό του 2025

Θεοδωρόπουλος (ΣΕΒ): Πώς πρέπει να «βλέπουμε» τις εξαγωγές
Η εμπειρία του προέδρου του ΣΕΒ κατά τη διάρκεια του ψηφιακού εργαστηρίου, με θέμα «Εμπόδια Εισόδου σε Νέες Αγορές: η περίπτωση του κλάδου των Τροφίμων»

Το «όπλο» των σούπερ μάρκετ για να τονώσουν την κερδοφορία τους
Η νέα στρατηγική των σούπερ μάρκετ με την ιδιωτική ετικέτα - Πώς από ανάχωμα εξελίχθηκε σε βασικό μοχλό της εμπορικής πολιτικής

Βελτιωμένες δυνατότητες της τεχνολογίας WiBAS G5 παρουσίασε η Intracom Telecom
Μεταξύ των βελτιωμένων δυνατοτήτων που παρουσίασε η Intracom Telecom είναι τα 2 Gbps Ταχύτητα Λήψης ανά Συνδρομητή

Nέος Γενικός Διευθυντής στις αγορές Consumer & Craftsmen της Henkel
Αναλαμβάνει καθήκοντα νέου Γενικού Διευθυντή του business unit Consumer & Craftsmen του τμήματος Henkel Adhesive Technologies σε Ιταλία και Ελλάδα

Κάμπος Χίου: Συνεχίζεται η συγκομιδή των εσπεριδοειδών του νησιού
Διαρκής στόχος της εταιρείας είναι η στήριξη των ντόπιων παραγωγών