
Καλό θα ήταν ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ να μην χρειαζόταν να αντιμετωπίζει τα παιδιά στις εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας του σαν πατέρας που παρακολουθεί τον τραπεζικό λογαριασμό.
Η εταιρεία του Meta Platforms βρέθηκε σε μπελάδες με την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ για τρίτη φορά την Τετάρτη για τον χειρισμό των δεδομένων νεότερων χρηστών.
Η δημιουργία εσόδων από αυτά είναι δύσκολη, όπως έχουν δείξει άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Αλλά είναι διπλά προβληματικό για τον Ζάκερμπεργκ: Δυσκολεύεται καταρχάς να ενθαρρύνει τα παιδιά να έρθουν στα δίκτυά του και να παραμείνουν.
Η αντιμονοπωλιακή αρχή αυτή την εβδομάδα ισχυρίστηκε ότι η εταιρεία αξίας 613 δισεκατομμυρίων δολαρίων δεν έλαβε τα κατάλληλα μέτρα για την προστασία των παιδιών στην πλατφόρμα της Messenger Kids από το 2017 έως το 2019. Θέλει να εμποδίσει τη Meta να επωφεληθεί από την πώληση των δεδομένων που συνέλεγε από χρήστες που ήταν κάτω των 18 ετών, ακόμη και όταν μεγαλώσουν.
Η σαρωτική πρόταση μπορεί να μην αντέξει στο δικαστήριο – έχει ήδη αμφισβητηθεί από έναν από τους επιτρόπους της FTC. Αλλά το αυστηρό μήνυμα από την υπηρεσία δείχνει ότι δεν υποχωρεί ούτε εκατοστό στη Meta όσον αφορά τις βέλτιστες πρακτικές.
Αυτό είναι μόνο ένα πρόβλημα. Το άλλο είναι ότι η Meta δεν μπόρεσε να επανεφεύρει τον εαυτό της έτσι ώστε να μπορεί να θέλξει νέους και νεότερους χρήστες, ούτως ή άλλως. Πάνω από το 20% των χρηστών στις κοινωνικές πλατφόρμες TikTok και Snapchat είναι κάτω των 18 ετών, σε σύγκριση με περίπου 5% στο Facebook και 12% στο Instagram, σύμφωνα με την Insider Intelligence. Στο μεταξύ, η ανάπτυξη των χρηστών της Meta επιβραδύνθηκε, γεγονός που έχει διαβρώσει το μερίδιο αγοράς της στις διαφημίσεις κοινωνικών μέσων. Και δεν είναι από έλλειψη προσπάθειας. Η Meta τον περασμένο μήνα άνοιξε το Horizon Worlds για τους κάτω των 18 ετών, παρά τις αντιδράσεις από ομάδες προστασίας δικαιωμάτων και γερουσιαστές των ΗΠΑ.
Ακόμα κι αν η Meta καταφέρει να πείσει τα παιδιά ότι οι πλατφόρμες της είναι μοντέρνες, η επιχείρησή της θα σακατευτεί εκτός εάν οι γονείς -και οι ρυθμιστικές αρχές- μπορούν να εμπιστευτούν ότι η εταιρεία θα προστατεύσει το απόρρητο των ανηλίκων. Αυτές οι ανησυχίες δεν είναι εντελώς μοναδικές για την εταιρεία του Ζάκερμπεργκ, καθώς αρκετοί νομοθέτες σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες συζητούν νομοθετήματα που θα περιόριζε τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από παιδιά. Ωστόσο, η Meta θα πρέπει να βρει πώς να ευθυγραμμιστεί υπεύθυνα με τα cool παιδιά με τρόπο που να είναι ασφαλής και κερδοφόρος – διαφορετικά θα κινδυνεύσει να χάσει ακόμη μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς.


Latest News

Γιατί ο Σι έχει πιο δυνατό χαρτί στο πόκερ με τον Τραμπ
Ο Λευκός Οίκος έχει υπολογίσει λάθος την ισορροπία δυνάμεων στον δασμολογικό του πόλεμο με την Κίνα

Το χάος των δασμών αφήνει το σημάδι του στο κόστος του αμερικανικού χρέους
Το σενάριο που πρέπει να εξετάσουν οι επενδυτές και ο θείος Σαμ

Γιατί η ΕΚΤ πρέπει να μειώσει επιθετικά τα επιτόκια στις 17 Απριλίου
Πριν από τους δασμούς, η πρόεδρος της ΕΚΤ Κριστίν Λαγκάρντ είχε αποφύγει τη δέσμευση για μείωση του βασικού επιτοκίου

Η βεβαιότητα της... αβεβαιότητας - Τι συμβαίνει με αγορές και δασμούς
Οι συνέπειες μιας κίνησης όπως αυτή του Τραμπ είναι εξαιρετικά δύσκολο να προβλεφθούν

Τώρα είναι η ώρα για μια τολμηρή νέα σχέση Ηνωμένου Βασιλείου-ΕΕ
Η Βρετανία και η ΕΕ, φυσικά, έχουν μια οδυνηρή πρόσφατη ιστορία, που άφησε τραύματα

Ένας «Κορλεόνε» στον Λευκό Οίκο - Οι μαφιόζικες τακτικές του Τραμπ
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ ανακαλύπτει ότι είναι πιο εύκολο να κλονίσει μια δικηγορική εταιρεία παρά να αναδιαμορφώσει το διεθνές εμπορικό σύστημα

Γιατί θέλω οι μετοχές να χορέψουν ξανά σαν τον Νουρέγιεφ
Άλλα χρηματιστήρια έχουν καλύτερη απόδοση, αλλά κοιτάζω μια ευκαιρία να πουλήσω

Ψεύτικη σοκολάτα vs φυτικά μπιφτέκια, σημειώσατε 1
Η Lindt υποστηρίζει μια πρωτοεμφανιζόμενη εταιρεία που καλλιεργεί κακάο σε ένα εργαστήριο, με λίγα μόνο κύτταρα