Καλό θα ήταν ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ να μην χρειαζόταν να αντιμετωπίζει τα παιδιά στις εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας του σαν πατέρας που παρακολουθεί τον τραπεζικό λογαριασμό.
Η εταιρεία του Meta Platforms βρέθηκε σε μπελάδες με την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ για τρίτη φορά την Τετάρτη για τον χειρισμό των δεδομένων νεότερων χρηστών.
Η δημιουργία εσόδων από αυτά είναι δύσκολη, όπως έχουν δείξει άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Αλλά είναι διπλά προβληματικό για τον Ζάκερμπεργκ: Δυσκολεύεται καταρχάς να ενθαρρύνει τα παιδιά να έρθουν στα δίκτυά του και να παραμείνουν.
Η αντιμονοπωλιακή αρχή αυτή την εβδομάδα ισχυρίστηκε ότι η εταιρεία αξίας 613 δισεκατομμυρίων δολαρίων δεν έλαβε τα κατάλληλα μέτρα για την προστασία των παιδιών στην πλατφόρμα της Messenger Kids από το 2017 έως το 2019. Θέλει να εμποδίσει τη Meta να επωφεληθεί από την πώληση των δεδομένων που συνέλεγε από χρήστες που ήταν κάτω των 18 ετών, ακόμη και όταν μεγαλώσουν.
Η σαρωτική πρόταση μπορεί να μην αντέξει στο δικαστήριο – έχει ήδη αμφισβητηθεί από έναν από τους επιτρόπους της FTC. Αλλά το αυστηρό μήνυμα από την υπηρεσία δείχνει ότι δεν υποχωρεί ούτε εκατοστό στη Meta όσον αφορά τις βέλτιστες πρακτικές.
Αυτό είναι μόνο ένα πρόβλημα. Το άλλο είναι ότι η Meta δεν μπόρεσε να επανεφεύρει τον εαυτό της έτσι ώστε να μπορεί να θέλξει νέους και νεότερους χρήστες, ούτως ή άλλως. Πάνω από το 20% των χρηστών στις κοινωνικές πλατφόρμες TikTok και Snapchat είναι κάτω των 18 ετών, σε σύγκριση με περίπου 5% στο Facebook και 12% στο Instagram, σύμφωνα με την Insider Intelligence. Στο μεταξύ, η ανάπτυξη των χρηστών της Meta επιβραδύνθηκε, γεγονός που έχει διαβρώσει το μερίδιο αγοράς της στις διαφημίσεις κοινωνικών μέσων. Και δεν είναι από έλλειψη προσπάθειας. Η Meta τον περασμένο μήνα άνοιξε το Horizon Worlds για τους κάτω των 18 ετών, παρά τις αντιδράσεις από ομάδες προστασίας δικαιωμάτων και γερουσιαστές των ΗΠΑ.
Ακόμα κι αν η Meta καταφέρει να πείσει τα παιδιά ότι οι πλατφόρμες της είναι μοντέρνες, η επιχείρησή της θα σακατευτεί εκτός εάν οι γονείς -και οι ρυθμιστικές αρχές- μπορούν να εμπιστευτούν ότι η εταιρεία θα προστατεύσει το απόρρητο των ανηλίκων. Αυτές οι ανησυχίες δεν είναι εντελώς μοναδικές για την εταιρεία του Ζάκερμπεργκ, καθώς αρκετοί νομοθέτες σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες συζητούν νομοθετήματα που θα περιόριζε τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από παιδιά. Ωστόσο, η Meta θα πρέπει να βρει πώς να ευθυγραμμιστεί υπεύθυνα με τα cool παιδιά με τρόπο που να είναι ασφαλής και κερδοφόρος – διαφορετικά θα κινδυνεύσει να χάσει ακόμη μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς.
Latest News
Πέντε «καυτές πατάτες» για τον νέο πρόεδρο των ΗΠΑ
Η νέα κυβέρνηση πρέπει να βρει έναν τρόπο να διατηρήσει την ανάπτυξη ενώ θα επανατοποθετήσει την οικονομία
Γιατί οι ισχυροί brokers χάνουν τον έλεγχό τους στην πολιτική των ΗΠΑ
Η αλλαγή της στάσης τους δείχνει πώς ο φόβος έχει ξεπεράσει την ελπίδα στην πολιτική των ΗΠΑ, ακόμη και στις αίθουσες συνεδριάσεων
Η επομένη των εκλογών στις ΗΠΑ και ο αλγόριθμος του Μασκ
Μια ιστορικά σφιχτή προεδρική κούρσα μπορεί να μην τελειώσει τη νύχτα - και θα μπορούσαν να ακολουθήσουν πολλαπλές κρίσεις
Η Adidas ξεπερνά τη Nike - Και η επιστροφή της έχει εμπόδια
Το ερώτημα πλέον δεν είναι πόσο γρήγορα μπορεί να ανακάμψει η Adidas, αλλά πόσο καιρό μπορεί να διατηρήσει τη δυναμική της
Η εταιρική Γερμανία πωλείται
Οι γερμανικές εταιρείες έχουν γίνει σχετικά μικρές και σχετικά φθηνές
Το νέο αφεντικό της Nike θα μπορούσε να εξετάσει το ενδεχόμενο να γίνει Big Sneaker
Στις Ηνωμένες Πολιτείες, το μερίδιο αγοράς της Nike έχει υποχωρήσει από 9,5% το 2014 σε 7,5% το 2023
Ο πληθωρισμός δεν έχει πεθάνει, απλώς αναπαύεται - Το déjà vu του '70
Σήμερα δεν είναι redux του 1973. Ωστόσο, υπάρχουν μερικές ενδιαφέρουσες ομοιότητες
Αν είσαι τόσο χαρούμενος, γιατί αγοράζεις τόσο χρυσό;
Το ράλι που δεν θα σταματήσει
Ο διευθύνων σύμβουλος της Nestlé πρέπει να ιππεύσει δύο άλογα ταυτόχρονα
Ο τομέας του καφέ στο σπίτι και η φροντίδα των κατοικιδίων οδηγούν τις πωλήσεις για τη Nestlé
Ο Ντίμον ξαναγράφει τους νόμους της οικονομίας - Το χρυσό του άγγιγμα στη JP Morgan
Η τεχνολογία, οι κανονισμοί και η αδράνεια των πελατών έχουν αλλάξει τους κανόνες