
Καλό θα ήταν ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ να μην χρειαζόταν να αντιμετωπίζει τα παιδιά στις εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας του σαν πατέρας που παρακολουθεί τον τραπεζικό λογαριασμό.
Η εταιρεία του Meta Platforms βρέθηκε σε μπελάδες με την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ για τρίτη φορά την Τετάρτη για τον χειρισμό των δεδομένων νεότερων χρηστών.
Η δημιουργία εσόδων από αυτά είναι δύσκολη, όπως έχουν δείξει άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Αλλά είναι διπλά προβληματικό για τον Ζάκερμπεργκ: Δυσκολεύεται καταρχάς να ενθαρρύνει τα παιδιά να έρθουν στα δίκτυά του και να παραμείνουν.
Η αντιμονοπωλιακή αρχή αυτή την εβδομάδα ισχυρίστηκε ότι η εταιρεία αξίας 613 δισεκατομμυρίων δολαρίων δεν έλαβε τα κατάλληλα μέτρα για την προστασία των παιδιών στην πλατφόρμα της Messenger Kids από το 2017 έως το 2019. Θέλει να εμποδίσει τη Meta να επωφεληθεί από την πώληση των δεδομένων που συνέλεγε από χρήστες που ήταν κάτω των 18 ετών, ακόμη και όταν μεγαλώσουν.
Η σαρωτική πρόταση μπορεί να μην αντέξει στο δικαστήριο – έχει ήδη αμφισβητηθεί από έναν από τους επιτρόπους της FTC. Αλλά το αυστηρό μήνυμα από την υπηρεσία δείχνει ότι δεν υποχωρεί ούτε εκατοστό στη Meta όσον αφορά τις βέλτιστες πρακτικές.
Αυτό είναι μόνο ένα πρόβλημα. Το άλλο είναι ότι η Meta δεν μπόρεσε να επανεφεύρει τον εαυτό της έτσι ώστε να μπορεί να θέλξει νέους και νεότερους χρήστες, ούτως ή άλλως. Πάνω από το 20% των χρηστών στις κοινωνικές πλατφόρμες TikTok και Snapchat είναι κάτω των 18 ετών, σε σύγκριση με περίπου 5% στο Facebook και 12% στο Instagram, σύμφωνα με την Insider Intelligence. Στο μεταξύ, η ανάπτυξη των χρηστών της Meta επιβραδύνθηκε, γεγονός που έχει διαβρώσει το μερίδιο αγοράς της στις διαφημίσεις κοινωνικών μέσων. Και δεν είναι από έλλειψη προσπάθειας. Η Meta τον περασμένο μήνα άνοιξε το Horizon Worlds για τους κάτω των 18 ετών, παρά τις αντιδράσεις από ομάδες προστασίας δικαιωμάτων και γερουσιαστές των ΗΠΑ.
Ακόμα κι αν η Meta καταφέρει να πείσει τα παιδιά ότι οι πλατφόρμες της είναι μοντέρνες, η επιχείρησή της θα σακατευτεί εκτός εάν οι γονείς -και οι ρυθμιστικές αρχές- μπορούν να εμπιστευτούν ότι η εταιρεία θα προστατεύσει το απόρρητο των ανηλίκων. Αυτές οι ανησυχίες δεν είναι εντελώς μοναδικές για την εταιρεία του Ζάκερμπεργκ, καθώς αρκετοί νομοθέτες σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες συζητούν νομοθετήματα που θα περιόριζε τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από παιδιά. Ωστόσο, η Meta θα πρέπει να βρει πώς να ευθυγραμμιστεί υπεύθυνα με τα cool παιδιά με τρόπο που να είναι ασφαλής και κερδοφόρος – διαφορετικά θα κινδυνεύσει να χάσει ακόμη μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς.


Latest News

Ο καλός, ο κακός και ο άσχημος της παγκόσμιας οικονομίας - Τι δείχνει η αναταραχή στις αγορές
Η ξαφνική αλλαγή στις προσδοκίες των επενδυτών για την ανάπτυξη των τριών μεγαλύτερων οικονομικών ανατρέπει τις συναλλαγές

Ο Τραμπ κάνει την Ευρώπη ξανά μεγάλη
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ έχει προσφέρει το μεγαλύτερο ερέθισμα προς την ευρωπαϊκή ολοκλήρωση από το τέλος του Ψυχρού Πολέμου

Womenomics: Οι γυναίκες είναι το μυστικό για μια ισχυρή οικονομία
Έχω δει από πρώτο χέρι ότι όταν αξιοποιείς τα ταλέντα ολόκληρου του πληθυσμού αντλείς τα καλύτερα

Το οικονομικό κόστος της επίθεσης Τραμπ στην παγκόσμια τάξη πραγμάτων
Η Αμερική προσπαθεί να αναιρέσει το ίδιο το σύστημα ανοιχτού εμπορίου που δημιούργησε

Πώς να σκοτώσετε την ανεξαρτησία της Fed
Αν ο Τραμπ ήθελε να πάρει τον έλεγχο, η συνταγματική προστασία της Ομοσπονδιακής Τράπεζας δεν είναι καθόλου ασφαλής

Η «ενέδρα» του Τραμπ στον Ζελένσκι κάνει τον Πούτιν να τρίβει τα χέρια του από χαρά
Δεν είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι ο αμερικανός πρόεδρος και ο αναπληρωτής θα προκαλούσαν έναν καυγά με τον Ουκρανό ηγέτη

Η νίκη του Μερτς ανοίγει μια νέα εποχή γερμανικής αβεβαιότητας
Οι συνομιλίες για τον συνασπισμό που θα ηγηθεί τώρα ο Μερτς μπορεί σύντομα να μοιάζουν με το redux της προεκλογικής εκστρατείας

«Όταν δεν είσαι στο τραπέζι, είσαι στο... μενού» - Ο Τραμπ μόλις ξεκίνησε
Η εγκατάλειψη των συμμάχων από τον Ντόναλντ Τραμπ είναι πραγματική και θα διαρκέσει