H άκρατη παροχολογία κυρίευσε και πάλι τον πολιτικό κόσμο. Όπως συμβαίνει άλλωστε σε κάθε προεκλογική περίοδο.

·      Από μείωση της φορολογίας και αύξηση των μισθών μέχρι πάγωμα πλειστηριασμών και επανακρατικοποίηση (!) τραπεζών και ΔΕΗ.

·      Απ’ όλα είχε ο μπαχτσές των παροχών.

·      Φυσικά λογαριάζοντας χωρίς τον… ξενοδόχο. Που στην προκειμένη περίπτωση είναι τα κρατικά ταμεία.

·      Κανείς δεν φαίνεται να αναρωτήθηκε εάν μπορούν να σηκώσουν αυτό το βάρος.

·      Μέχρι που ήρθε η παρέμβαση του διοικητή της ΤτΕ να βάλει τα πράγματα στη θέση τους.

·      «Δεν υπάρχει δημοσιονομικός χώρος για να υλοποιηθούν όλες οι προεκλογικές εξαγγελίες των κομμάτων», είπε ο Γιάννης Στουρνάρας μιλώντας στην «Ημερησία».

·      «Αν κοστολογήσουμε ορθά αυτά τα οποία λέγονται, ξεπερνάμε κατά πολύ τον όποιο δημοσιονομικό χώρο», σημείωσε χαρακτηριστικά.

·      Παράλληλα, προειδοποίησε για τις συνέπειες διόγκωσης του δημόσιου χρέους σε απόλυτους αριθμούς.

·      Μια παρέμβαση που βρίσκει απόλυτα σύμφωνους αρκετούς στην αγορά.

·      Δεν πρέπει, όπως λένε σε κατ’ ιδίαν συζητήσεις, να θέσουμε σε κίνδυνο την πορεία εξυγίανσης των δημόσιων οικονομικών.

·      Και την αισθητή πρόοδο που έχει επιτευχθεί με πολύ κόπο και τεράστιες θυσίες από τον ελληνικό λαό.

·      Κάποιοι θεωρούν πως κάποια στιγμή πρέπει να ακουστούν ξανά δυο λέξεις: «δημοσιονομική πειθαρχία».

·      Εκεί, λένε βρίσκεται το κλειδί και για την πολυπόθητη ανάκτηση της επενδυτικής βαθμίδας.

——————–

«Συνωστισμός» για μια θέση στο Navarino Agora

• Για τα τέλη Μαΐου αντί για τα τέλη Απριλίου μετατέθηκε, όπως μαθαίνουμε, το άνοιγμα του εμπορικού κέντρου στο τουριστικό συγκρότημα Costa Navarino.

• Η διοίκηση του ομίλου Temes ενημέρωσε σχετικά τους μισθωτές των καταστημάτων για τη μικρή καθυστέρηση που προέκυψε στον προγραμματισμό.

• Η μετάθεση λειτουργίας του «Navarino Agora» κρίθηκε επιβεβλημένη προκειμένου να είναι όλα στην εντέλεια.

• «Το καλό πράγμα αργεί να γίνει», όπως λέει εξάλλου και η λαϊκή παροιμία.

• Φιλοδοξία άλλωστε των ανθρώπων του ομίλου Temes της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου είναι το συγκεκριμένο project να αποτελέσει τοπόσημο για την ευρύτερη περιοχή.

• Πληροφορούμαστε πως δόθηκε μάχη μεταξύ των εταιρειών που ήθελαν να πάρουν θέση στο εμπορικό.

• Ακούγεται πως αρκετές επώνυμες αλυσίδες κατέθεσαν ενδιαφέρον. Και αυτό παρά τις τσουχτερές τιμές μίσθωσης των χώρων…

• Οι προσδοκίες είναι μεγάλες καθώς οι εμπνευστές του project αναμένουν υψηλή προσέλευση.

• Θυμίζουμε πως η Navarino Agora, όπως θα ονομάζεται το κέντρο θα είναι μια υπαίθρια αγορά (open mall).

• Θα απευθύνεται στο κοινό της ευρύτερης περιοχής και δεν θα περιορίζεται στους επισκέπτες του τουριστικού συγκροτήματος στον Μεσσηνιακό Κόλπο.
——————————-

«Αποχαιρέτα την Κασσιόπη που χάνεις»

• «Κουνάει oριστικά και αμετάκλητα το μαντίλι από την επένδυση στην Κασσιόπη» η αμερικάνικη NCH.

• Θυμίζουμε πως έχουν περάσει δέκα χρόνια από τότε που απέκτησε το ακίνητο από το ΤΑΙΠΕΔ.

• Μαθαίνουμε πως οι εκπρόσωποι του fund στην Νότια Ευρώπη αποφάσισαν να πουλήσουν το ακίνητο και να αποχωρήσουν.

• Πρόκειται για το πρώτο σενάριο που βρίσκονταν στο τραπέζι των Αμερικανών, οι οποίοι απηύδησαν με τα εμπόδια που συνάντησαν αλλά και τις έντονες αντιδράσεις της τοπικής κοινωνίας.

• Ανάμεσα σε αυτούς που τάχθηκαν κατά της αξιοποίησης της έκτασης στη Βόρεια Κέρκυρα ήταν και μέλος της οικογένειας των Ροκφέλερ που διατηρεί σπίτι στην περιοχή.

• Αυτό σημαίνει πως εγκαταλείπεται η εναλλακτική της υλοποίησης του project ακόμη και με συνεργάτη.

• Πληροφορίες αναφέρουν πως συνεχίζονται κανονικά οι επαφές με διάφορους επενδυτές που έχουν εκφράσει ενδιαφέρον.

• Το ερώτημα βεβαίως που τίθεται είναι ποιος απ’ όλους αυτούς θα εμπλακεί σε μια επένδυση που έχει στοιχειώσει.

• Αναμένουμε με ενδιαφέρον τις εξελίξεις…

—————————

Στον Κίκιζα αναζητούν τον επόμενο brand ambassador…

• Τον επόμενο brand ambassador αναζητούν στην Μέλισσα Κίκιζας.

• Μετά τη λήξη της συνεργασίας με τον Στέφανο Τσιτσιπά, η ελληνική βιομηχανία ψάχνει καινούριο πρόσωπο για να εκπροσωπήσει τα προϊόντα της.

• Και τις αξίες που πρεσβεύει η οικογενειακή επιχείρηση με πάνω από 75 χρόνια ζωής.

• Η επιλογή, όπως μαθαίνουμε, δεν είναι εύκολη παρότι υπάρχουν πολλοί υποψήφιοι για την… θέση.

•  Ανάμεσά τους βρίσκονται διάσημοι αθλητές και εκπρόσωποι του καλλιτεχνικού κόσμου.

• Η Μέλισσα Κίκιζας είναι μια ιδιαίτερη δυναμική εταιρεία, με ισχυρή παρουσία στην Ελλάδα και έντονη εξαγωγική δραστηριότητα.

• Η μάρκα Μέλισσα άλλωστε πέρασε για πρώτη φορά στην πρώτη θέση της ελληνικής αγοράς ζυμαρικών.

• Πρόσφατα δε υπέγραψε ένα ισχυρό συμβόλαιο με την αμερικάνικη Walmart, το οποίο της δίνει άλλες δυνατότητες…

• Στελέχη του αμερικανικού κολοσσού των σούπερ μάρκετ μάλιστα θα βρίσκονται σήμερα στην Λάρισα για συνομιλίες με τη διοίκηση της Κίκιζας.

• Για αυτό και ο νέος «πρεσβευτής» θα πρέπει να συγκεντρώνει πολλά χαρίσματα και να συμβαδίζει με τη φιλοσοφία της εταιρείας.

Latest News