Στην τελική ευθεία βρίσκεται πλέον ο νέος τερματικός σταθμός για κρουαζιερόπλοια στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης και με στόχο να κερδίσει τις πρώτες εντυπώσεις των επισκεπτών, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης ανέλαβε το project της διακόσμησης του χώρου.
Όπως έκανε γνωστό ο ΟΤΘ, εντός του καλοκαιριού θα έχει αναβαθμιστεί πλήρως η αποθήκη 8 της ΟΛΘ Α.Ε., ώστε να υποδέχεται επιβάτες κρουαζιερόπλοιων εντός και εκτός Σένγκεν σύμφωνα με τις απαιτήσεις της ευρωπαϊκής οδηγίας για τα λιμάνια.
Λιάγκος (ΟΛΘ): Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης μετεξελίσσεται σε κόμβο διεθνούς σημασίας
Ο νέος τερματικός σταθμός
Στο νέο τερματικό σταθμό, που είναι χωρισμένος σε δύο τμήματα για αφίξεις επιβατών intra και extra Schengen, θα μπορούν να δένουν δύο κρουαζιερόπλοια. Στις 4 Ιουνίου θα υποδεχτεί το πρώτο, στον χώρο του intra Schengen. Το ένα τμήμα του τερματικού σταθμού για την άφιξη των επιβατών είναι ήδη έτοιμο και πλαισιώνεται από φωτογραφίες και ιδιαίτερα εικαστικά της πόλης ως καλωσόρισμα και μια πρώτη επαφή με την πόλη που επισκέπτονται.
Το καλοκαίρι θα αξιοποιούνται παράλληλα ο υφιστάμενος επιβατικός σταθμός καθώς και ο νέος που βρίσκεται υπό δημιουργία και θα λειτουργήσει αρχές Ιουνίου. Στο πλαίσιο του 7ου Posidonia Sea Tourism Forum πραγματοποιήθηκε ξενάγηση ηγετικών στελεχών εταιρειών κρουαζιέρας προκειμένου να γνωρίσουν τις υφιστάμενες και νέες υποδομές του Λιμένα για την υποδοχή και εξυπηρέτηση κρουαζιερόπλοιων και επιβατών στην πόλη.
Τους υποδέχθηκαν η Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου, η Γενική Εμπορική Διευθύντρια και Διευθύντρια Στρατηγικής Επικοινωνίας της ΟΛΘ Α.Ε. κ. Θεοδώρα Ρήγα και η Αντιδήμαρχος Τουρισμού Πολιτισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης Μαρία Καραγιάννη.
«Ο προορισμός μπήκε στον Παγκόσμιο Χάρτη της Κρουαζιέρας και είναι αποτέλεσμα της άριστης συνεργασίας όλων των φορέων της πόλης. Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, Δήμος Θεσσαλονίκης, Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης και ΟΛΘ Α.Ε», δήλωσε η κ. Πατουλίδου. « Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης φρόντισε ώστε η πρώτη εντύπωση των επιβατών των κρουαζιερόπλοιων να είναι η καλύτερη! Η Θεσσαλονίκη ως προορισμός κρουαζιέρας, προσφέρει ισχυρά οφέλη στην πόλη, την ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης αλλά και σε κοντινές περιοχές της Κεντρικής Μακεδονίας», πρόσθεσε.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Λιμάνι Καβάλας: Περνά και επίσημα στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – EFA VENTURES
Έναρξη υπο-παραχώρησης για την αξιοποίηση του λιμένα «Φίλιππος Β» στο Λιμάνι Καβάλας - Τι ανακοίνωσε το Υπερταμείο
Συνεχίζει τις αγορές μετοχών ο Σαββίδης στον ΟΛΘ σε τιμές άνω του 28 ευρώ
Ελέγχει πλέον το 72,69% του λιμένα Θεσσαλονίκης
ΟΛΘ: Στο Υπερταμείο από το ΤΑΙΠΕΔ «πέρασε» το ποσοστό 7,27%
Το ποσοστό 7,27% επί του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ που ελέγχεται εμμέσως από το Ελληνικό Δημόσιο δεν μεταβάλλεται
Στην αντεπίθεση ο Σαββίδης – Αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ στα 28,8 ευρώ
Συνέχισε τις αγορές μετοχών του ΟΛΘ η Belterra συμφερόντων της οικογένειας Σαββίδη – Πως αποκωδικοποιούν αναλυτές τη νέα κίνηση στην δημόσια προσφορά των Dreyfus
Μάχες χαρακωμάτων στον ΟΛΘ; – Γιατί αγοράζει μετοχές και ο Σαββίδης
Το σήμα που έστειλε η πλευρά Σαββίδη στους μετόχους του ΟΛΘ - Ο πήχης των 27 ευρώ της δημόσιας πρότασης και η αντίδραση των Ντρέιφους
ΟΛΘ: Σε αγορές μετοχών μετά την Dreyfus προχωρά και η πλευρά Σαββίδη
Η Belterra αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ πάνω από την τιμή των 27 ευρώ ανά μετοχή που έχει προτείνει η Dreyfus στη δημόσια πρόταση
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν