
Η μονάδα λογισμικού της Volkswagen, Cariad, αναμένεται να φέρει στην αγορά την επόμενη γενιά της πλατφόρμας 2.0 έως το 2027 ή το 2028, δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής της σε συνέδριο των Financial Times την Πέμπτη.
Το λογισμικό θα επέτρεπε τη λεγόμενη αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4 και επρόκειτο να εφαρμοστεί σε όλο τον στόλο από το 2026, αλλά η ανάπτυξή του υπέστη καθυστερήσεις.
Ο Arno Antlitz δήλωσε ότι η εταιρεία επέλεξε πρώτα να επικεντρωθεί στην έκδοση της πλατφόρμας που θα εφαρμοστεί από το επόμενο έτος σε premium ηλεκτρικά μοντέλα, όπως το e-Macan και το Audi Q6 e-tron.
Εως το 2028
«Θα υπάρχουν υπέροχα αυτοκίνητα σε αυτήν την πλατφόρμα… αυτό μας δίνει λίγη ευελιξία να αναβάλουμε το 2.0 για το 2027, 2028», πρόσθεσε, επιβεβαιώνοντας ένα ρεπορτάζ του Reuters πέρυσι ότι το λανσάρισμα της πλατφόρμας θα μετατεθεί προς το τέλος της δεκαετίας.
Η Volkswagen νωρίτερα αυτή την εβδομάδα διόρισε τον επικεφαλής παραγωγής της Bentley, Peter Bosch, να ηγηθεί της Cariad, η οποία στηλιτευτεί για καθυστερήσεις και υπερβολικές δαπάνες από τότε που ιδρύθηκε από τον πρώην διευθύνοντα σύμβουλο Herbert Diess.
«Αυτή θα είναι μια πολύ δυνατή ομάδα που θα επικεντρωθεί στην ανάκαμψη της Cariad», είπε ο Antlitz την Πέμπτη, προσθέτοντας ότι στόχος ήταν να βασιστεί περισσότερο σε εξωτερικούς συνεργάτες προκειμένου να μειώσει το κόστος, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία προσπαθεί να δημιουργήσει δική της τεχνογνωσία του στο λογισμικό.
Ο απώτερος στόχος της Volkswagen είναι μια ενοποιημένη αρχιτεκτονική λογισμικού και ηλεκτρονικών για όλα τα οχήματα του ομίλου VW. Θα βασίζεται σε ημιαγωγούς Qualcomm στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική και στην Κίνα θα χρησιμοποιεί υπερ-τσιπ που έχουν αναπτυχθεί σε συνεργασία με την κινεζική εταιρεία Horizon Robotics με την οποία συνεργάζεται .


Latest News

Η Δικαιοσύνη αναβαθμίζεται ψηφιακά με συστήματα AI
Μέχρι σήμερα, η μετάφραση εκατοντάδων, αν όχι χιλιάδων, σελίδων και η αναζήτηση διαθέσιμων μεταφραστών και διερμηνέων, ειδικά σε κάποιες γλώσσες, προκαλεί σημαντικές καθυστερήσεις

Ξεκινά η υλοποίηση του ελληνικού εργοστασίου τεχνητής νοημοσύνης
Το AI Factory «Pharos» είναι ένα από τα πρώτα δεκατρία «εργοστάσια» Τεχνητής Νοημοσύνης στην Ευρώπη

Η TDK φέρνει επανάσταση στη δημιουργική ΑΙ
Η TDK κατέγραψε χρόνους απόκρισης 20 τρισεκατομμυρίων του δευτερολέπτου στη δοκιμή για τη βελτίωση των ταχυτήτων μεταφοράς δεδομένων

Ξεπέρασαν τις 15.000 οι επισκέπτες στη Beyond 2025
Η BEYOND 2025 συγκέντρωσε περισσότερους από 300 εκθέτες από την Ελλάδα και από 10 χώρες

Οι start-ups που δημιουργούν εργαλεία παραγωγικότητας είναι το νέο μεγάλο στοίχημα της ΑΙ - Ποιες είναι
Οι επενδυτές ποντάρουν σε AI startups που αναπτύσσουν πρακτικές εφαρμογές της ΑΙ αναζητώντας μεγάλα κέρδη χωρίς τεράστιες δαπάνες

Τα 5 πράγματα που δεν πρέπει να μοιράζεστε ποτέ με την τεχνητή νοημοσύνη
To ChatGPT, όπως και άλλα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, εξελίσσονται χρησιμοποιούνται από όλο και περισσότερους ανθρώπους για μια ευρεία γκάμα αναζητήσεων

Ποιες είναι οι 10 χώρες με τα περισσότερα ταλέντα στην AI
Έρευνα της Microsoft, με τη συμμετοχή 31.000 ατόμων σε 31 χώρες, έδειξε ότι το 66% των επιχειρήσεων δεν θα προσλάμβανε κάποιον χωρίς δεξιότητες στην τεχνητή νοημοσύνη

Η συμβολή της ΑΙ στην κατανόηση της σεισμικής κρίσης στη Σαντορίνη
Τα πρώτα αποτελέσματα της χρήση υψηλής τεχνολογίας και τεχνητής νοημοσύνης στην παρακολούθηση της σεισμικής δραστηριότητας στη Σαντορίνη

Alphabet και Nvidia επενδύουν στην εταιρεία του Σάτσκεβερ, συνιδρυτή της OpenAI
Σύμφωνα με το Reuters, Alphabet και Nvidia επενδύουν στην SSI του Ίλια Σάτσκεβερ που είχε αποχωρήσει πέρυσι από την OpenAI δημιουργό του ChatGTP

Πισσαρίδης (LSE): Η μάχη για την AI κερδίζεται με επενδύσεις και αλλαγές
Για την ανάγκη επενδύσεων στην Τεχνητή Νοημοσύνη και τα βήματα που πρέπει να κάνει η Ευρώπη ώστε να μη χάσει ακόμα περισσότερο έδαφος από τις ΗΠΑ, μίλησε ο Χριστόφορος Πισσαρίδης, Regius Professor, London School of Economics and Political Science