Η μονάδα λογισμικού της Volkswagen, Cariad, αναμένεται να φέρει στην αγορά την επόμενη γενιά της πλατφόρμας 2.0 έως το 2027 ή το 2028, δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής της σε συνέδριο των Financial Times την Πέμπτη.

Το λογισμικό θα επέτρεπε τη λεγόμενη αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4 και επρόκειτο να εφαρμοστεί σε όλο τον στόλο από το 2026, αλλά η ανάπτυξή του υπέστη καθυστερήσεις.

Ο Arno Antlitz δήλωσε ότι η εταιρεία επέλεξε πρώτα να επικεντρωθεί στην έκδοση της πλατφόρμας που θα εφαρμοστεί από το επόμενο έτος σε premium ηλεκτρικά μοντέλα, όπως το e-Macan και το Audi Q6 e-tron.

Εως το 2028

«Θα υπάρχουν υπέροχα αυτοκίνητα σε αυτήν την πλατφόρμα… αυτό μας δίνει λίγη ευελιξία να αναβάλουμε το 2.0 για το 2027, 2028», πρόσθεσε, επιβεβαιώνοντας ένα ρεπορτάζ του Reuters πέρυσι ότι το λανσάρισμα της πλατφόρμας θα μετατεθεί προς το τέλος της δεκαετίας.

Η Volkswagen νωρίτερα αυτή την εβδομάδα διόρισε τον επικεφαλής παραγωγής της Bentley, Peter Bosch, να ηγηθεί της Cariad, η οποία στηλιτευτεί για καθυστερήσεις και υπερβολικές δαπάνες από τότε που ιδρύθηκε από τον πρώην διευθύνοντα σύμβουλο Herbert Diess.

«Αυτή θα είναι μια πολύ δυνατή ομάδα που θα επικεντρωθεί στην ανάκαμψη της Cariad», είπε ο Antlitz την Πέμπτη, προσθέτοντας ότι στόχος ήταν να βασιστεί περισσότερο σε εξωτερικούς συνεργάτες προκειμένου να μειώσει το κόστος, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία προσπαθεί να δημιουργήσει δική της τεχνογνωσία του στο λογισμικό.

Ο απώτερος στόχος της Volkswagen είναι μια ενοποιημένη αρχιτεκτονική λογισμικού και ηλεκτρονικών για όλα τα οχήματα του ομίλου VW. Θα βασίζεται σε ημιαγωγούς Qualcomm στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική και στην Κίνα θα χρησιμοποιεί υπερ-τσιπ που έχουν αναπτυχθεί σε συνεργασία με την κινεζική εταιρεία Horizon Robotics με την οποία συνεργάζεται .

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Tεχνητή νοημοσύνη