Συμβουλές για το πώς μπορούν οι άνθρωποι που θα ασχοληθούν με επιχειρήσεις να αυξήσουν το εισόδημά τους σε 6ψήφιο ποσό δίνει ένας νέος επιχειρηματίες και σύμβουλος για άλλους, μιλώντας στο CNBC.
«Όταν ξεκίνησα την πρώτη μου επιχείρηση το 2009, δεν είχα ιδέα τι έκανα. Ήξερα απλώς ότι είχα πάθος για τη μουσική παραγωγή και ότι έπρεπε να βγάλω χρήματα», αναφέρει για να συμπληρώσει πως «Από τότε, έχω δημιουργήσει δύο διαδικτυακές επιχειρήσεις – το μουσικό μου ιστολόγιο και το εμπορικό σήμα επιχειρηματικής καθοδήγησης – οι οποίες αποφέρουν εισόδημα 160.000 δολάρια το μήνα. Δουλεύω μόνο περίπου πέντε ώρες την εβδομάδα».
Ακόμη, σημειώνει ότι «Διδάσκω ανθρώπους πώς να ξεκινούν και να αναπτύσσουν επιχειρήσεις. Αυτό που ανακάλυψα μετά από συνεργασία με χιλιάδες πελάτες είναι ότι κάθε εξαψήφια επιχείρηση έχει ένα κοινό: εξυπηρετούν όχι οποιοδήποτε κοινό, αλλά ένα πεινασμένο κοινό».
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει στο CNBC, αν ψάχνετε να ξεκινήσετε μια παράλληλη δραστηριότητα ή μια επιχείρηση πλήρους απασχόλησης, σας δίνω τις καλύτερες συμβουλές μου:
1. Προσδιορίστε το “ποιον” εξυπηρετείτε
Πριν καν αρχίσετε να δημιουργείτε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία (το “τι”), πρέπει να καταλάβετε το κοινό στο οποίο προσπαθείτε να απευθυνθείτε (το “ποιος”).
Τα πεινασμένα ακροατήρια έχουν ένα πρόβλημα που πρέπει να λυθεί, και το πρόβλημα αυτό είναι αρκετά σοβαρό ώστε να είναι διατεθειμένα να πληρώσουν για μια λύση.
Οι ευκολότεροι άνθρωποι που μπορείτε να εξυπηρετήσετε είναι αυτοί που μοιάζουν ακριβώς με εσάς. Ποια ανάπτυξη έχετε βιώσει στη ζωή σας; Θα μπορούσατε να βοηθήσετε άλλους να ξεπεράσουν ένα πρόβλημα και να εξελιχθούν με τον ίδιο τρόπο. Ή, ποιο πρόβλημα θα θέλατε να μπορούσατε να λύσετε; Θα μπορούσατε να βοηθήσετε τον εαυτό σας και τους άλλους να καλύψουν αυτό το κενό.
Μιλήστε στους ανθρώπους για το τι λείπει από τη ζωή τους. Ποιες είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις τους; Βγείτε στο δρόμο, ξεκινήστε μια ομαδική συνομιλία με τους φίλους σας ή κρυφτείτε στο Reddit και στις ομάδες του Facebook.
Κρατήστε αρχείο με όσα ανακαλύπτετε και δώστε προσοχή στις τάσεις.
2. Κατασκευάστε μια συναρπαστική προσφορά γι’ αυτούς
Ο συγγραφέας και σύμβουλος αποδόσεων Rich Litvin έχει ένα απλό πλαίσιο για το πώς να δημιουργήσετε μια συναρπαστική προσφορά:
Κάντε μια λίστα με τις πέντε μεγαλύτερες προκλήσεις που έχει το κοινό σας.
Γράψτε μία ή δύο μοναδικές απόψεις που έχετε για αυτές τις προκλήσεις.
Αναρωτηθείτε: Ποια είναι η μετασχηματιστική λύση που θα πάρει κάποιος αφού συνεργαστεί μαζί σας ή με το προϊόν σας, χάρη στη δική σας άποψη;
Ένας άλλος τρόπος για να το σκεφτείτε αυτό είναι πώς θα κάνετε γρήγορα branding την προσφορά σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το βιογραφικό σας στο Instagram, για παράδειγμα, σας δίνει μόνο 150 χαρακτήρες για να κάνετε τους ανθρώπους να ενδιαφερθούν.
Ακολουθεί μια απλή φόρμουλα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε μια προσφορά: “Βοηθάω το [Χ πεινασμένο κοινό] να επιτύχει [Χ αποτέλεσμα] χωρίς να χρειάζεται να [κάνει Χ πράγμα που οι άνθρωποι θέλουν να αποφύγουν]”.
Μερικά παραδείγματα:
“Βοηθάω τους επιχειρηματίες να αποκτήσουν εξαψήφιο εισόδημα χωρίς να χρειάζεται να εργάζονται οκτώ ώρες την ημέρα”.
“Βοηθάω τους ιδιοκτήτες διαμερισμάτων να αξιοποιήσουν στο έπακρο τα τετραγωνικά τους χωρίς να χρειάζεται να ξοδέψουν χιλιάδες ευρώ για νέα έπιπλα”.
Να θυμάστε, το τι πουλάτε, είτε πρόκειται για ένα κούρεμα είτε για ένα ηλεκτρονικό βιβλίο, δεν έχει τόση σημασία όσο η μεταμόρφωση που προσφέρετε στο κοινό σας.
Ο Graham Cochrane είναι ο συγγραφέας του βιβλίου “Πώς να πληρώνεστε για αυτό που ξέρετε″ και είναι επιχειρηματικός σύμβουλος σε πάνω από 2.800 πελάτες παγκοσμίως. Ακολουθήστε τον στο Instagram και στο Twitter.
Latest News
Τι εξόργισε το Μπέζος λίγο πριν τον γάμο του - Τι είπε ο Μασκ
Ο Τζεφ Μπέζος φημολογείται ότι θα παντρευτεί την εκλεκτή του στο Άσπεν μετά τα Χριστούγεννα
Απόσχιση της μονάδας εμπορευμάτων της FedEx - Προχωρά η αναδιάρθρωσή της
Αυτό το τμήμα της FedEx μπορεί να αξίζει περισσότερα από 30 δισ. δολάρια, λένε οι αναλυτές
Ένας δισεκατομμυριούχος δημιουργεί έναν οικολογικό ταξιδιωτικό παράδεισο
Ο ιδιοκτήτης της εταιρείας που δημιούργησε το λειτουργικό σύστημα Ubuntu, Μαρκ Σατλγουόρθ, έψαχνε ένα μέρος να ξεφύγει. Τελικά βρήκε έναν παράδεισο και αποφάσισε να τον αξιοποιήσει
Προσφορά εξαγοράς 1,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τα αποκλειστικά κλαμπ Soho House
Στα τέλη του περασμένου έτους, η Soho House είχε περισσότερα από 42 κλαμπ, εννέα χώρους εργασίας και ένα παραλιακό θέρετρο στη Μύκονο
Η φετινή περίοδος Χριστουγέννων βλέπει ρεκόρ αεροπορικών ταξιδιών
Οι καταναλωτές σε Βρετανία και ΗΠΑ συνεχίζουν να δίνουν προτεραιότητα στις διακοπές και στα ταξίδια σε σχέση με άλλες δαπάνες και οι αερομεταφορείς χαμογελούν
Η Γερμανία στο κλαμπ της «εξαιρετικά χαμηλής υπογεννητικότητας»
Η πολυπληθέστερη χώρα της Ευρώπης απειλείται πλέον από το δημογραφικό, καθώς τα ποσοστά γονιμότητας πέφτουν κάτω από το κρίσιμο όριο του 1,4
Η Airbnb θέλει να κατακτήσει τον κόσμο - Οι νέες αγορές όπου στοχεύει
Σε νέες αγορές σε Ευρώπη και Ασία προσανατολίζεται η Airbnb, εν μέσω διαμαρτυριών σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις
«Τσεκούρι» στα έξοδα από την Deloitte μετά από μια χρονιά αναταραχής
Εσωτερική έκθεση της Deloitte ανέφερε ότι σχεδίαζε να μειώσει τα ταξίδια και τα έξοδα του προσωπικού κατά περισσότερο από 50% μέχρι τον Μάιο
Το μεγάλο στοίχημα για τη γαλλική οικονομία το α' εξάμηνο του 2025
Τα μάτια των αγορών στραμμένα στον προϋπολογισμό για μείωση χρεών και ελλειμμάτων
Economist: Η ζαριά της… ευτυχίας – Το χρήμα και ένα αιώνιο δίλημμα
Μπορούν τα χρήματα να αγοράσουν την ευτυχία;