Η Netflix Inc σχεδιάζει να μειώσει τις δαπάνες της κατά 300 εκατομμύρια δολάρια φέτος, σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal, επικαλούμενη πηγές με γνώση του θέματος.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η ηγετική ομάδα της αμερικανικής εταιρείας φέρεται να προτρέπει τους επικεφαλής τμημάτων να είναι συνετοί με τις δαπάνες τους, συμπεριλαμβανομένων των προσλήψεων. Παρόλα αυτά φαίνεται ότι ακόμα δεν υπάρχει επίσημο «πάγωμα» των προσλήψεων ή πρόσθετες απολύσεις.
To Netflix μεγαλώνει, αλλά με αργούς ρυθμούς – Τι αλλάζει με τους κωδικούς πρόσβασης
Η Netflix δεν σχολίασε το δημοσίευμα αλλά η μετοχή της εταιρείας υποχώρησε σχεδόν 2% στο ξεκίνημα της συνεδρίασης.
Σημειώνεται ότι τον περασμένο μήνα το Netflix ξεπέρασε τις εκτιμήσεις των αναλυτών για το α’ τρίμηνο, αλλά προχώρησε σε πιο «ήπιες» εκτιμήσεις για την πορεία της εταιρείας από το αναμένομενο, καταδεικνύοντας τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει.
Επιπλέον, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι μετατόπισε χρονικά το ευρύτερο λανσάρισμα του σχεδίου για τον περιορισμό της μη εγκεκριμένης κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης, ώστε να προχωρήσει σε σχετικές βελτιώσεις.
Το θέμα περιορισμού του διαμοιρασμού κωδικών πρόσβασης είναι, μαζί με μία νέα έκδοση της υπηρεσίας που θα υποστηρίζει διαφημίσεις, από τις κορυφαίες προτεραιότητες της πλατφόρμας streaming στην προσπάθειά της να βρει νέους τρόπους να αυξήσει τα έσοδα.
Σε μια αγορά που αρχικά το Netflix ήταν κυρίαρχο αλλά πλέον θεωρείται κορεσμένη με την εμφάνιση πολλών και ισχυρών παικτών, η εταιρεία αναγκάστηκε να προβεί σε διαδοχικούς γύρους απολύσεων με στόχο την μείωση του κόστους.
Η δύσκολη χρονιά του Netflix
Το 2022 ήταν «δύσκολη χρονιά» για το Netflix, όπως είχε παραδεχθεί και η ίδια η εταιρεία, καθώς έχασε συνδρομητές για πρώτη φορά μέσα σε μία δεκαετία.
Tο Netflix ανέφερε ότι για πρώτη φορά εδώ και 10 χρόνια είχε απώλεια στον αριθμό των συνδρομητών. Το α΄ τέταρτο του 2022 οι συνδρομητές μειώθηκαν κατά 200.000, μια πτώση οριακή ως προς το σύνολο των χρηστών, αλλά υπαρκτή.
Από την άλλη πλευρά, αναζητώντας τρόπους να αυξήσει τα έσοδά του, το Netflix εισήγαγε τον Νοέμβριο έναν νέο τύπο λογαριασμού με διαφημίσεις για 6,99 δολάρια τον μήνα, παράλληλα με τον λογαριασμό των 9,99 δολαρίων που δεν έχει διαφημίσεις. Όπως συμβαίνει και στα τηλεοπτικά δίκτυα, οι σύντομες διαφημίσεις «πέφτουν» πριν από την ταινία και στη διάρκειά της.
Το Netflix, τέλος, σχεδιάζει ένα «νόμιμο» μοίρασμα του λογαριασμού όπου πολλοί χρήστες θα έχουν τον ίδιο λογαριασμό, αλλά με κόστος μικρότερο από αυτό ενός λογαριασμού. Αυτό το μοίρασμα θα απευθύνεται σε φίλους ή σε μέλη μιας οικογένειας που ζουν μακριά από το νοικοκυριό.
Latest News
Honda - Nissan «έδωσαν τα χέρια» - Στήνουν την τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία
Η νέα οντότητα θα λειτουργεί υπό την ομπρέλα μιας εταιρείας συμμετοχών που θα δημιουργηθεί για τη συγχώνευση Honda - Nissan
Σύννεφα πάνω από την Ευρωζώνη – Μόλις στο 1% ανάπτυξη το 2025
Οι αναλυτές μείωσαν τις προσδοκίες τους για την Ευρωζώνη το 2026 στο 1,2% από 1,4%
Λαγκάρντ: Η ΕΚΤ πλησιάζει στον στόχο για τον πληθωρισμό – Οι αστερίσκοι
Η Κριστίν Λαγκάρντ προέτρεψε τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να παρακολουθούν την πορεία των μισθών και των εταιρικών κερδών στην ευρωζώνη
Ολοκληρώνεται ο «γάμος» Honda - Nissan - Σήμερα οι ανακοινώσεις
Η ενοποίηση θα δημιουργήσει τον τρίτο μεγαλύτερο όμιλο αυτοκινήτων στον κόσμο σε πωλήσεις
«Μαύρο» το 2025 για τους επιχειρηματίες στη Γερμανία
Σε χαμηλά πενταετίας υποχωρεί τον Δεκέμβριο ο Δείκτης Επιχειρηματικής Εμπιστοσύνης του Ινστιτούτου IfO. Για «χρόνια ασθένεια της γερμανικής οικονομίας» μιλούν οι ειδικοί
Η συρρίκνωση του αμερικανικού ονείρου - Οι Αμερικανοί δίνουν περισσότερα και παίρνουν λιγότερα [γραφήματα]
Το αμερικανικό όνειρο φαίνεται να φθίνει με το πέρασμα των ετών και οι Αμερικανοί είναι ολοένα και πιο απαισιόδοξοι
Η «κρυφή« κρίση που κοστίζει έως και 1 τρισ. δολάρια στην παγκόσμια οικονομία
Περίπου 12 δισ. εργάσιμες ημέρες χάνονται από την κακή ψυχική υγεία κάθε χρόνο, κοστίζοντας στην παγκόσμια οικονομία 1 τρισ. δολάρια
Lactalis: O «γίγαντας» των γαλακτοκομικών παραμένει στην κορυφή
Ο τζίρος των 30 δισ. ευρώ και οι «περιπέτειες» της Lactalis, της μεγαλύτερης εταιρείας γαλακτοκομικών προϊόντων του κόσμου
Πωλητήριο και σε... κάστρα στην Ευρώπη - Πόσο κοστίζει η απόκτησή τους
Από μια έπαυλη βαρονικού στιλ στα Highlands της Σκωτίας με τη δική της λίμνη για ψάρεμα πέστροφας σε μια Πολυτελέστατη έπαυλη στη λίμνη Κόμο της Ιταλίας
Ο ανταγωνισμός αγριεύει στο φαστ φουντ - Τοεξωφρενικό μάρκετινγκ της Pizza Hut
Η προωθητική καμπάνια της Pizza Hut περιελάμβανε δωρεάν συμμετοχές σε παιχνίδια καζίνο χωρίς να γνωρίζει εάν κάποιος πελάτης ήταν εθισμένοι στον τζόγο