
Τα δεδομένα οχημάτων 2,15 εκατομμυρίων χρηστών στην Ιαπωνία, ή σχεδόν ολόκληρης της πελατειακής βάσης που εγγράφηκαν στις κύριες πλατφόρμες υπηρεσιών cloud από το 2012, ήταν δημόσια διαθέσιμα για μια δεκαετία λόγω ανθρώπινου λάθους, προέβη σήμερα Παρασκευή η Toyota.
Η ανακοίνωση για τη διαρροή η οποία αφορά επίσης και τους πελάτες της εταιρείας κατασκευής πολυτελών αυτοκινήτων Lexus, έρχεται καθώς η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο με όρους πωλήσεων προωθεί τη συνδεσιμότητα οχημάτων και τη διαχείριση δεδομένων μέσω cloud, λειτουργίες οι οποίες θεωρούνται κρίσιμες για την ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης και άλλων λειτουργιών που κάνουν χρήση της τεχνητής νοημοσύνης.
Η Toyota κράτησε το «στέμμα» της και το 2022 – Tο φράγμα των 10 εκατ. οχημάτων
Η διαρροή η οποία ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2013 και διήρκεσε μέχρι τα μέσα του περασμένου Απριλίου, προήλθε από ανθρώπινο λάθος, με αποτέλεσμα το σύστημα cloud να είναι προσβάσιμο δημόσια και όχι ιδιωτικά, όπως δήλωσε εκπρόσωπος της Toyota. Από τη διαρροή, λεπτομέρειες όπως το πού βρίσκονται τα οχήματα και οι αριθμοί αναγνώρισης των συσκευών στα οχήματα πιθανώς να έχουν διαρρεύσει, ωστόσο ακόμη δεν υπάρχουν αναφορές για κακόβουλη χρήση σύμφωνα με την εταιρεία.
«Υπήρξαν ελλιπείς ενεργοί μηχανισμοί ανίχνευσης και δραστηριοτήτων για να αποτιμηθεί ποια πράγματα διέρρευσαν», είπε ο εκπρόσωπος απαντώντας στο γιατί χρειάστηκε χρόνος για να συνειδητοποιήσει η εταιρεία το πρόβλημα.
Η Toyota είπε ότι θα εισαγάγει ένα σύστημα για τον έλεγχο των ρυθμίσεων στο cloud, θα δημιουργήσει ένα σύστημα για τη συνεχή παρακολούθηση των ρυθμίσεων και θα εκπαιδεύσει διεξοδικά τους εργαζόμενους σχετικά με τους κανόνες διαχείρισης των δεδομένων.
Η διαρροή αφορά πελάτες που εγγράφηκαν στην υπηρεσία T-Connect η οποία παρέχει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένης της φωνητικής υποστήριξης οδήγησης AI, της αυτόματης σύνδεσης με τηλεφωνικά κέντρα για τη διαχείριση των οχημάτων και την υποστήριξη έκτακτης ανάγκης για περιπτώσεις όπως τροχαία ατυχήματα ή ξαφνικές ασθένειες. Αφορά επίσης τους χρήστες της G-Link, μιας παρόμοιας υπηρεσίας για τους κατόχους των αυτοκινήτων Lexus.
Η Επιτροπή Προστασίας Προσωπικών Πληροφοριών της Ιαπωνίας έχει ενημερωθεί για το περιστατικό, όπως δήλωσε ένας από τους αξιωματούχους της, ωστόσο αρνήθηκε να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες, σύμφωνα με την πρακτική της να μην σχολιάζει μεμονωμένα περιστατικά.
Η Toyota είπε ότι έχουν ληφθεί μέτρα για να αποκλεισθεί η εξωτερική πρόσβαση στα δεδομένα μετά την ανακάλυψη του ζητήματος και τη διεξαγωγή έρευνας σε όλα τα περιβάλλοντα cloud που διαχειρίζεται η Toyota Connected.
Μεγάλες διαρροές προσωπικών δεδομένων συμβαίνουν περιστασιακά στην Ιαπωνία. Τον Μάρτιο, η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας NTT DoCoMo είπε ότι δεδομένα έως και 5,29 εκατομμυρίων πελατών ενδέχεται να διέρρευσαν μέσω μιας εταιρείας στην οποία ανέθεσε εργασίες σε εξωτερικούς συνεργάτες.
Το περιστατικό προσθέτει μια σειρά από προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο Κότζι Σάτο, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα CEO στην ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία την 1η Απριλίου από τον Ακίο Τογιόντα, εγγονό του ιδρυτή της εταιρείας.
Από τότε που ανέλαβε τα καθήκοντά του, η Toyota έχει παραδεχτεί προβλήματα στις δοκιμές ασφαλείας στη θυγατρική της Daihatsu, ενώ έχει δεχθείπρόταση από τρεις Ευρωπαίους διαχειριστές περιουσιακών στοιχείων προκειμένου να βελτιώσει τις πρακτικές της για την κλιματική αλλαγή.


Latest News

Οι κρυφοί κίνδυνοι που εγκυμονούν τα οικογενειακά γραφεία
Οι ιδιωτικές εταιρείες διαχείρισης περιουσίας για τους υπερπλούσιους διαχειρίζονται πλέον τρισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως. Οι επικριτές λένε ότι είναι ανοιχτοί σε κατάχρηση

Δασμοί ή μποϊκοτάζ; Η αντίδραση της Jack Daniel's
Η μητρική του Jack Daniel's, Brown-Forman, πλήττεται από την απόφαση να μην πωλείται στον Καναδά το διάσημο bourbon

Ήρθε η ώρα για ένα ευρωπαϊκό δίκτυο κατασκόπων; Τι ζητά η Γερμανία
Το «καμπανάκι» από τη Γερμανία για τον κίνδυνο της Ευρώπης - Ο ρόλος της CIA και η πρόταση για τα «Euro Eyes»

Γιατί βγαίνει από το χρηματιστήριο η δεύτερη μεγαλύτερη αλυσίδα φαρμακείων στις ΗΠΑ
Η Walgreens ήρθε σε συμφωνία περίπου 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων με την Sycamore Partners

Η Ευρώπη είναι «εξαρτημένη» από τα φάρμακα - Οι κίνδυνοι για την εφοδιαστική αλυσίδα
Γιατί η Ευρώπη δεν έχει την πολυτέλεια να αντιμετωπίζει το θέμα της ασφάλειας των φαρμάκων ως δευτερεύον ζήτημα

Χωρίς τέλος οι συνέπειες των δασμών Τραμπ - Πόσο διαρκούν τελικά οι εμπορικοί πόλεμοι;
Οι δασμοί του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ θα κοστίζουν χρήματα στις επιχειρήσεις - Ο αντίκτυπος δεν πρόκειται να εξαφανιστεί σύντομα

ΕΕ – Όμιλος ΕΤΕπ: Θεμέλια για μια νέα πανευρωπαϊκή επενδυτική πλατφόρμα για οικονομικά προσιτή και βιώσιμη στέγαση.
Το Σχέδιο Δράσης για Προσιτή και Βιώσιμη Στέγαση που έχει προγραμματίσει επενδύσεις ύψους περίπου 10 δισ. ευρώ

Μπροστά στην «τέλεια καταιγίδα» τα σούπερ μάρκετ - Τι φέρνει η συρρίκνωση των κερδών
Τι συμβαίνει με τους λιανέμπορους σε Ευρώπη και ΗΠΑ - Οι νέοι στόχοι των σούπερ μάρκετ και το «ιερό δισκοπότηρο» της αγοράς

Θετικά τα αποτελέσματα για τη Macy's - Δυσοίωνες οι προοπτικές
Γιατί η Macy's «κρατά μικρό καλάθι», πίσω από το σχέδιο που έχει θέσει για το μέλλον ο διευθύνων σύμβουλός της, Τόνι Σπρινγκ

Μασκ: Να βγουν τώρα οι ΗΠΑ από το ΝΑΤΟ - Να σταματήσουν να πληρώνουν για την ευρωπαϊκή άμυνα
«Δεν έχει νόημα η Αμερική να πληρώνει για την άμυνα της Ευρώπης», έγραψε στο X ο Ιλον Μασκ