
Να ανακαλέσει περίπου 1,1 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κατασκεύασε ή εισήγαγε στην Κίνα από τον Ιανουάριο του 2019 έως τον Απρίλιο του 2023 καλείται η Tesla, λόγω ενός προβλήματος που – σύμφωνα με τις κινεζικές αρχές – εντοπίστηκε στο σύστημα επιτάχυνσης και επιβράδυνσης των ηλεκτρικών οχημάτων της.
Tesla: Στα δικαστήρια ξανά – Nέα αγωγή από πρώην υπάλληλο
Σύμφωνα με την κινεζική Κρατική Διοίκηση για την Ρύθμιση της Αγοράς, το πρόβλημα εμφανίζεται όταν ο οδηγός παίρνει το πόδι του από το γκάζι προκειμένου να επιβραδύνει. Τότε, αυτό που συνήθως συμβαίνει είναι ότι η πρόσθετη ισχύς αρχίζει να μεταφέρεται στην μπαταρία του αυτοκινήτου για να τη φορτίσει. Αυτό όμως καθιστά τον ρυθμό επιβράδυνσης κάπως αβέβαιο. Έτσι, θα μπορούσε να αυξηθεί ο κίνδυνος σύγκρουσης, κάτι που εγείρει ζητήματα ασφάλειας – όπως ανέφερε η ρυθμιστική αρχή της Κίνας.
Εξαιτίας αυτού του ελαττώματος, οι οδηγοί μπορεί να πατήσουν λανθασμένα το πεντάλ του γκαζιού, νομίζοντας ότι είναι το φρένο.
«Να στέλνεται ειδοποίηση»
Η Tesla θα πρέπει επίσης να στέλνει ηλεκτρονική ειδοποίηση στους οδηγούς όταν πατούν το γκάζι για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Παρασκευής.
Οι εκπρόσωποι της εταιρείας του Ίλον Μασκ δεν ανταποκρίθηκαν αμέσως σε αίτημα του Bloomberg για σχολιασμό.
Σύμφωνα με στοιχεία από το China Automotive Technology and Research Center και το Bloomberg Intelligence, η Tesla πούλησε περίπου 1.129.055 αυτοκίνητα στην Κίνα από το 2014 έως τον Μάρτιο.


Latest News

Τα οφέλη και τα εμπόδια για τη μαζική στροφή στην ηλεκτροκίνηση
Πρόσφατη μελέτη δείχνει πώς η επιλογή EV θα μπορούσε να ενισχύσει τους ιδιοκτήτες, αλλά και την ενεργειακή αυτονομία των πόλεων

Μειώνει τις επενδύσεις σε πράσινη ενέργεια η γερμανική RWE
Υπάρχει αβεβαιότητα στο επενδυτικό περιβάλλον λέει ο CEO της RWE - Τι σχεδιάζει η εταιρεία

Πώς θα είναι η Γαλλία το 2100 - Θερμότερη κατά 4°C
Η Météo France αναλύει τις επιπτώσεις από την προβλεπόμενη αύξηση της μέσης θερμοκρασίας στη χώρα τα επόμενα 75 χρόνια

Η τελευταία δεκαετία είναι η θερμότερη στα χρονικά - Εφιαλτική η συνέχεια
Οι αλλαγές στο κλίμα και ειδικά η υπερθέρμανση, είναι ιδιαίτερα εμφανής στους ωκεανούς

Ερχεται το τέλος του ESG; - Οι μεγάλες εταιρείες, οι στόχοι βιωσιμότητας και τα μπόνους στελεχών
Η υποχώρηση από τους κλιματικούς στόχους του ESG στις αμοιβές στελεχών αντανακλά και κάποιες ανησυχίες των επενδυτών

Πιο κοντά στην κατάκτηση της παγκόσμιας αγοράς η BYD - Ή μήπως όχι;
Η πεντάλεπτη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων από την εταιρεία του Κινέζου δισεκατομμυριούχου Γουάνγκ Τσουανφού και οι κρίσεις σε τρεις ηπείρους

Nέο ρεκόρ θερμότητας στο κλίμα το 2024 - Γιατί κορυφαίοι επιστήμονες βρίσκονται σε απόγνωση
Απελπισμένοι εμφανίζονται οι επιστήμονες σχετικά με το κλίμα

Πώς η προεδρία Τραμπ.... αποφόρτισε τις εταιρείες φόρτισης EV - Εφιαλτική βουτιά των μετοχών
Βουτιά 70% έχουν κάνει οι μετοχές εταιρειών που προμηθεύουν την αγορά με φορτιστές για ηλεκτρικά οχήματα, λόγω της πολιτικής Τραμπ

Τιμήθηκαν 27 εταιρείες για αποκατάσταση και αναδάσωση - Το μήνυμα Παπασταύρου
Ειδική εκδήλωση από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας για το θεσμό του Αναδόχου Αποκατάστασης και Αναδάσωσης

Βασική υποψήφια η Ισπανία για το νέο «προσιτό» ηλεκτρικό της Stellantis
Leapmotor και Stellantis σχεδιάζουν να ξεκινήσουν τη μαζική παραγωγή του οχήματος το πρώτο τρίμηνο του 2026