Το αντιανεμικό τζάκετ του Μάικλ Τζόρνταν που χρησιμοποιήθηκε το 1992 από την «dream team», η οποία κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Βαρκελώνης, βγαίνει σε δημοπρασία από τον οίκο Sotheby’s και μπορεί να φτάσει τα 3,02 εκατομμύρια δολάρια. Οι προσφορές μπορούν να γίνουν δεκτές μέχρι τις 28 Ιουνίου.
Κατά την παραλαβή του μεταλλίου, ο διάσημος αθλητής κάλυψε το λογότυπο της Reebok που υπήρχε στο τζάκετ, από πίστη στην ανταγωνίστρια Nike, της οποίας ήταν το πρόσωπο σε ολόκληρη την καριέρα του. Άλλα «αστέρια» που επίσης συνδέονταν με τη Nike, όπως οι Μάτζικ Τζόνσον και Τσαρλς Μπάρκλεϊ, έκαναν το ίδιο.
Ποιος Έλληνας κροίσος συζήτησε με τον Μάικλ Τζόρνταν την αγορά των Σάρλοτ Χόρνετς
«Ο Μάικλ Τζόρνταν ντυμένος με την αμερικανική σημαία και αυτό δεν συμβαίνει μόνο για πατριωτικούς λόγους», είπε ο σχολιαστής Μαρβ Άλμπερτ κατά τη διάρκεια της μετάδοσης της τελετής απονομής των μεταλλίων το 1992.
Το είχε δωρίσει
Σύμφωνα με τον οίκο Sotheby’s, το τζάκετ δόθηκε ως δώρο στον Μπράιαν ΜακΙντιρ, πρώην υπεύθυνο για τις σχέσεις των μέσων ενημέρωσης του NBA. Ο Τζόρνταν φέρεται να του πέταξε το αντικείμενο και να είπε: «Σίγουρα δεν το θέλω».
«Στον Μπράιαν. Ευχαριστώ για όλα» γράφει η χειρόγραφη αφιέρωση στην αριστερή πλευρά του ενδύματος.
Εκπρόσωπος του Sotheby’s είπε στην «DailyMail» ότι το τζάκετ φέρει μαζί του τη θρυλική πτυχή της ιστορίας των Ολυμπιακών Αγώνων, καθώς και την πίστη του Τζόρνταν στη Nike: «Το να μπορείς να πουλήσεις αυτό το ρούχο ενός τόσο ιστορικού παγκόσμιου γεγονότος, το οποίο συχνά πιστώνεται με τον πολλαπλασιασμό της δημοτικότητας και της παγκόσμιας εμβέλειας του μπάσκετ, είναι σπάνιο και απαράμιλλο», είπε ο εκπρόσωπος στη βρετανική εφημερίδα.
Το τζάκετ του Τζόρνταν θα είναι επίσης διαθέσιμο για δημόσια προβολή στον οίκο Sotheby’s στη Νέα Υόρκη από τις 24 Ιουνίου έως το κλείσιμο της δημοπρασίας στις 28 Ιουνίου.
Latest News
Πώς η Decathlon έγινε αθόρυβα το διαμάντι στη λιανική αθλητικών
H Decathlon δεν αποζητά την προσοχή, δεν χρηματοδοτεί μεγάλες αθλητικές ομάδες, δεν διαθέτει φανταχτερό μάρκετινγκ και δεν ψάχνεται για αναγνώριση όπως η Adidas ή η Under Armour
Παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής από την Τσέλσι
Η Τσέλσι ολοκλήρωσε την απόκτηση της Ναόμι Γκίρμα από την Σαν Ντιέγκο Γουέιβς σε ποσό που έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής στην ιστορία του ποδοσφαίρου γυναικών
Κι άλλα έργα 11,5 εκατ. για το λίφτινγκ στο ΟΑΚΑ – Ο νέος διαγωνισμός
Για το λίφτινγκ στο ΟΑΚΑ το ΤΑΙΠΕΔ προκήρυξε νέο διαγωνισμό που αφορά σε έργα στον περιβάλλοντα χώρο του «Σπύρος Λούης»