![Seanergy Maritime: Νέες συμφωνίες αναχρηματοδότησης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/05/Seanergy.jpg)
Στην αναχρηματοδότηση δανείων με συμφωνίες sale and leaseback προχώρησε η Seanergy Maritime Holdings Corp.. Η εισηγμένη στον NASDAQ ναυτιλιακή εταιρεία, ανακοίνωσε συμφωνίες αναχρηματοδότησης τριών υφιστάμενων Capesize πλοίων με δύο συμφωνίες sale and leaseback από Ιάπωνες χρηματοδότες, καθώς και ενός νέου δανείου («Πράσινο Δάνειο»), που συνδέεται με τη βιωσιμότητα και την μείωση ρύπων του εν λόγω πλοίου το οποίο χορηγήθηκε από μεγάλο Ευρωπαϊκό χρηματοδότη. Το Πράσινο Δάνειο αποτελεί το πέμπτο πράσινο δάνειο για την Seanergy. Οι αναχρηματοδοτήσεις με sale and leaseback είναι ύψους 38 εκατ. δολαρίων και αφορούν δύο υφιστάμενα Capesize πλοία του 2010 με scrubbers. Το περιθώριο κυμαίνεται μεταξύ 2,80% και 3,00% πάνω από το SOFR, το οποίο είναι χαμηλότερο από τις προηγούμενες δανειακές συμβάσεις κατά 0,5% έως και 1,20%. Πλέον του χαμηλότερου κόστους, τα δύο sale and leasebacks απελευθέρωσαν περίπου 15 εκατ. δολάρια ρευστότητα για την Εταιρεία.
Seanergy Maritime: Πούλησε δύο πλοία και αγόρασε άλλο ένα
Το νέο πράσινο δάνειο
Το νέο Πράσινο Δάνειο το οποίο αφορά ένα υφιστάμενο πλοίο του 2011 με scrubber, είναι ύψους 15,75 εκατ. δολαρίων και έχει επιτόκιο SOFR + 2,65%, το οποίο αυξομειώνεται κατά 0,05% με βάση ορισμένα κατώτατα όρια μείωσης των εκπομπών διοξειδίου. Επίσης, βελτιώθηκε σημαντικά η συμφωνία χρονοναύλωσης («T/C») με τον υφιστάμενο ναυλωτή επιτυγχάνοντας υπεραπόδοση έναντι του δείκτη Baltic Capesize Index, ενώ αυξήθηκε σημαντικά ο επιμερισμός κερδών από τη χρήση του scrubber προς όφελος της Seanergy.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε: «Οι νέες αναχρηματοδοτήσεις μειώνουν περεταίρω το κόστος δανεισμού μας με την εξασφάλιση χαμηλότερων επιτοκίων και πιο ευέλικτων όρων χρηματοδότησης. Παράλληλα διευρύνουμε τις τραπεζικές μας σχέσεις με ποιοτικές πηγές χρηματοδότησης στην Ευρώπη και την Ιαπωνία. Επιπλέον, ενισχύουμε περαιτέρω την ρευστότητα μας αποδεσμεύοντας περίπου 15 εκατ. δολάρια, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για περαιτέρω ανάπτυξη του στόλου μας, καθώς και εταιρικές συναλλαγές με στόχο τη βελτίωση της αποτίμησης των μετοχών μας. Τέλος, η σύναψη ενός ακόμα πράσινου δανείου, το πέμπτο για τη Seanergy, πιστοποιεί τη δέσμευσή μας στη βιωσιμότητα και το ESG καθώς επίσης και την υποστήριξή μας στις προσπάθειες του κλάδου για απανθρακοποίηση.»
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. Με κετρικά γραφεία στη Γλυφάδα, είναι η μοναδική εταιρεία εισηγμένη στο Αμερικανικό χρηματιστήριο που διαχειρίζεται αποκλειστικά στόλο πλοίων τύπου Capesize. Ο στόλος της Εταιρείας αποτελείται από 16 πλοία τύπου Capesize, με συνολική μεταφορική ικανότητα που ανέρχεται στους 2.846.965 dwt και με μέση ηλικία στόλου τα 12,3 περίπου έτη.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Ερυθρά Θάλασσα: Νέα πλήγματα Χούθι – Και ελληνικό πλοίο μεταξύ των στόχων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/Houthi-2-768x432-1-600x338.jpg)
Νέα πλήγματα Χούθι - Και ελληνικό πλοίο μεταξύ των στόχων
Το ελληνικό πλοίο υπέστη μικρές ζημιές στην αριστερή πλευρά, χωρίς να αναφερθούν θύματα, ενημέρωσε η εταιρεία
![Cosco: Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/olp1-600x384.jpg)
Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς
Τον Ιούνιο κατέγραψε πτώση 10,1% στη διακίνηση containers και συνολικά στο πρώτο εξάμηνο μείωση 12,9%
![Νέες ναυπηγήσεις: Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/shipyard-1280x902-600x423.jpeg)
Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου
Σημαντική αύξηση του κόστους ναυπήγησης των πλοίων, που έφτασε στα επίπεδα του 2008, έτος καταγραφής ιστορικού ρεκόρ
![Ναυτιλία: Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/ellinika-ploia-1280x850-1-600x398.jpg)
Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή
Η απόφαση της Αμερικανικής Ακτοφυλακής για την ανανέωση της συμμετοχής της χώρας μας στην Πρωτοβουλία QUALSHIP 21 για το 2024-2025
![Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Ef240709_2167a-600x400.jpg)
Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας
Στην τελετή απονομής παρευρέθηκαν εκπρόσωποι της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας του τόπου, καθώς και εκλεκτά μέλη της ελληνικής ναυτιλιακής οικογένειας
![Ερυθρά Θάλασσα: Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/w12-64120w2481804w16105958w15233420w18144811w17101426-600x338.jpg)
Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης
«Πύραυλος» έπεσε στο νερό και δεύτερος εξερράγη στον αέρα, ενημέρωσε το πλήρωμα του εμπορικού σκάφους την Ambrey
![Άγιος Κωνσταντίνος: Περίμεναν κρουαζιερόπλοια στο νέο λιμάνι, έχασαν και την ακτοπλοϊκή σύνδεση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/agios-konstantinos-600x464.jpg)
Απέκτησαν λιμάνι, περίμεναν κρουαζιερόπλοια αλλά έμειναν και από πλοίο… - Τι συμβαίνει στον Άγιο Κωνσταντίνο
Ο Άγιος Κωνσταντίνος της Φθιώτιδας έμεινε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες, αν και το λιμάνι εγκαινιάστηκε μόλις το 2023
![Λιμάνια: Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/limani-irakleio-600x300.jpg)
Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων στα λιμάνια
Θα πρέπει να έχει εγκατασταθεί το 2030 σε δέκα τουλάχιστον ελληνικούς λιμενικούς οργανισμούς
![ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Βόρεια Ευρώπη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/aktoploia-600x375.jpg)
ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Β. Ευρώπη
Το δυσθεώρητο κόστος στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια φέρνει στη Βουλή το ΠΑΣΟΚ, με ερώτηση προς τους υπουργούς Χρ. Στυλιανίδη και Τ. Θεοδωρικάκο
![Ναυτιλία: Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/tanker-600x338.jpg)
Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA
Ο ελληνόκτητος στόλος που είναι ταξινομημένος στον Ιταλικό Νηογνώμονα RINA διπλασίασε το μέγεθός του από το 2021 έως το 2023