Στην αναχρηματοδότηση δανείων με συμφωνίες sale and leaseback προχώρησε η Seanergy Maritime Holdings Corp.. Η εισηγμένη στον NASDAQ ναυτιλιακή εταιρεία, ανακοίνωσε συμφωνίες αναχρηματοδότησης τριών υφιστάμενων Capesize πλοίων με δύο συμφωνίες sale and leaseback από Ιάπωνες χρηματοδότες, καθώς και ενός νέου δανείου («Πράσινο Δάνειο»), που συνδέεται με τη βιωσιμότητα και την μείωση ρύπων του εν λόγω πλοίου το οποίο χορηγήθηκε από μεγάλο Ευρωπαϊκό χρηματοδότη. Το Πράσινο Δάνειο αποτελεί το πέμπτο πράσινο δάνειο για την Seanergy. Οι αναχρηματοδοτήσεις με sale and leaseback είναι ύψους 38 εκατ. δολαρίων και αφορούν δύο υφιστάμενα Capesize πλοία του 2010 με scrubbers. Το περιθώριο κυμαίνεται μεταξύ 2,80% και 3,00% πάνω από το SOFR, το οποίο είναι χαμηλότερο από τις προηγούμενες δανειακές συμβάσεις κατά 0,5% έως και 1,20%. Πλέον του χαμηλότερου κόστους, τα δύο sale and leasebacks απελευθέρωσαν περίπου 15 εκατ. δολάρια ρευστότητα για την Εταιρεία.
Seanergy Maritime: Πούλησε δύο πλοία και αγόρασε άλλο ένα
Το νέο πράσινο δάνειο
Το νέο Πράσινο Δάνειο το οποίο αφορά ένα υφιστάμενο πλοίο του 2011 με scrubber, είναι ύψους 15,75 εκατ. δολαρίων και έχει επιτόκιο SOFR + 2,65%, το οποίο αυξομειώνεται κατά 0,05% με βάση ορισμένα κατώτατα όρια μείωσης των εκπομπών διοξειδίου. Επίσης, βελτιώθηκε σημαντικά η συμφωνία χρονοναύλωσης («T/C») με τον υφιστάμενο ναυλωτή επιτυγχάνοντας υπεραπόδοση έναντι του δείκτη Baltic Capesize Index, ενώ αυξήθηκε σημαντικά ο επιμερισμός κερδών από τη χρήση του scrubber προς όφελος της Seanergy.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε: «Οι νέες αναχρηματοδοτήσεις μειώνουν περεταίρω το κόστος δανεισμού μας με την εξασφάλιση χαμηλότερων επιτοκίων και πιο ευέλικτων όρων χρηματοδότησης. Παράλληλα διευρύνουμε τις τραπεζικές μας σχέσεις με ποιοτικές πηγές χρηματοδότησης στην Ευρώπη και την Ιαπωνία. Επιπλέον, ενισχύουμε περαιτέρω την ρευστότητα μας αποδεσμεύοντας περίπου 15 εκατ. δολάρια, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για περαιτέρω ανάπτυξη του στόλου μας, καθώς και εταιρικές συναλλαγές με στόχο τη βελτίωση της αποτίμησης των μετοχών μας. Τέλος, η σύναψη ενός ακόμα πράσινου δανείου, το πέμπτο για τη Seanergy, πιστοποιεί τη δέσμευσή μας στη βιωσιμότητα και το ESG καθώς επίσης και την υποστήριξή μας στις προσπάθειες του κλάδου για απανθρακοποίηση.»
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. Με κετρικά γραφεία στη Γλυφάδα, είναι η μοναδική εταιρεία εισηγμένη στο Αμερικανικό χρηματιστήριο που διαχειρίζεται αποκλειστικά στόλο πλοίων τύπου Capesize. Ο στόλος της Εταιρείας αποτελείται από 16 πλοία τύπου Capesize, με συνολική μεταφορική ικανότητα που ανέρχεται στους 2.846.965 dwt και με μέση ηλικία στόλου τα 12,3 περίπου έτη.
Latest News
«Πυξίδα ανταγωνιστικότητας» - Αλλάζουν τα δεδομένα για την ευρωπαϊκή ναυτιλία
Η νέα στρατηγική που θα αναδείξει τον ρόλο που διαδραματίζουν τα ευρωπαϊκά λιμάνια και η ναυτιλιακή βιομηχανία στη μελλοντική οικονομία της ΕΕ
Επιστρέφει η σταθερότητα στην Ερυθρά, εκτιμά η διοίκηση της Διώρυγας Σουέζ
Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα είχε κοστίσει στην Αίγυπτο περίπου 7 δισεκ. δολάρια σε έσοδα από τη Διώρυγα του Σουέζ το 2024
Τι θα κρίνει τις τάσεις σε ναύλους και αγοραπωλησίες
Τις εξελίξεις θα φέρει μια επιστροφή των πλοίων στη διαδρομή της Ερυθράς Θάλασσας και της Διώρυγας του Σουέζ - Γιατί θα προκαλέσει μεγάλη πτώση της αξίας των πλοίων από «δεύτερο χέρι»
«Big Brother» για ναυτιλιακό καύσιμο στήνει η ΑΑΔΕ
Έως 30/4, τα μετρητικά δεδομένα και οι συναγερμοί του τοπικού συστήματος εισροών-εκροών αποστέλλονται πιλοτικά στο Κέντρο Λήψης Σημάτων της ΑΑΔΕ
Υπογραφή μνημονίου για δράσεις Ελλάδας – Ηνωμένου Βασιλείου στην εμπορική ναυτιλία
Η επίσκεψη του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Χρήστου Στυλιανίδη στο Ηνωμένο Βασίλειο και οι επαφές του με ΙΜΟ και βρετανική κυβέρνηση
Αύξηση της ζήτησης για πλοία μεταφοράς LNG
Οι εξαγωγές των ΗΠΑ, οι οποίες έχουν τριπλασιαστεί τα τελευταία πέντε χρόνια, θα διπλασιαστούν μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας
Capital Ship Management: Το δεξαμενόπλοιο «ΑΚΡΙΣΙΟΣ» υψώνει την ελληνική σημαία
Η αλλαγή σημαίας του «ΑΚΡΙΣΙΟΣ» πραγματοποιήθηκε στο λιμάνι του Khor Fakkan στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Πτώση στις ναυλαγορές έφερε η Χρονιά του Φιδιού
Πώς αντιδρούν οι ναύλοι ενόψει της κινέζικης πρωτοχρονιάς Τι αναφέρει ο ναυλομεσιτικός οίκος Xclusiv
Ποιοι έχουν βάλει στο «μάτι» τα υποβρύχια καλώδια στη Βαλτική
Αμερικανοί και ευρωπαίοι αξιωματούχοι κάνουν λόγο για ατυχήματα από άπειρά πληρώματα και κακοσυντηρημένα πλοία άλλοι όμως...
Πράσινη μετάβαση: Οι κίνδυνοι που απειλούν τη ναυτιλιακή βιομηχανία
Εάν τα υπάρχοντα πλοία μπορούν να μετασκευαστούν σε πλοία με σχεδόν μηδενικές εκπομπές, θα μπορούσε να σωθεί μεγάλο μέρος του στόλου, και αυτό αποτελεί κίνητρο για τους επενδυτές