
Στα 12,5 έτη εκτοξεύτηκε ο μέσος όρος που κρατούν οι Αμερικανοί τα αυτοκίνητά τους, συνιστώντας χρονικό διάστημα ρεκόρ.
Σύμφωνα με μια νέα μελέτη, οι Αμερικανοί μετά την πανδημία διατηρούν τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης περισσότερο, σύμφωνα με το Reuters.
Τηλεργασία: H καλύτερη πόλη στον κόσμο για εργασία εξ αποστάσεως
Αρνητικό ρεκόρ
Ο μέσος όρος ηλικίας των αυτοκινήτων και των ελαφρών φορτηγών στις ΗΠΑ ανήλθε φέτος σε ένα ρεκόρ 12,5 ετών, αντανακλώντας τον αντίκτυπο των περιορισμών προσφοράς στα αποθέματα των αντιπροσώπων των νέων οχημάτων το 2022, καθώς και τη μειωμένη ζήτηση των καταναλωτών από υψηλότερο πληθωρισμό και επιτόκια, σύμφωνα με τη μελέτη της S&P Global Mobility.
Παρά τα έξι συνεχόμενα έτη αυξήσεων, η μέση ηλικία των οχημάτων αναμένεται να μειωθεί το επόμενο έτος, καθώς η αυξανόμενη διαθεσιμότητα και η ανανεωμένη ζήτηση ωθούν τις πωλήσεις νέων οχημάτων πάνω από τα 14,5 εκατομμύρια το 2023, σύμφωνα με την έρευνα της S&P.
Τα ηλεκτρικά
Τα ηλεκτρικά οχήματα ανατρέπουν την τάση γήρανσης, σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας.
Ο μέσος όρος ηλικίας των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV) στις ΗΠΑ έπεσε στα 3,6 χρόνια, ελαφρώς μειωμένος από 3,7 χρόνια το 2022. Αυτός ο αριθμός κυμαίνεται μεταξύ 3 και 4 ετών από το 2017, ανέφερε η έρευνα.
Η S&P τόνισε ότι οι ταχέως αυξανόμενες πωλήσεις EV στις ΗΠΑ – αυξημένες κατά 58% το 2022 – διατηρούν τη μέση ηλικία αυτού του κλάδου σχετικά νέα, παρά το γεγονός ότι μεγαλύτερο ποσοστό ηλεκτρικών αυτοκινήτων εγκαταλείπει τον στόλο των οχημάτων, σε σύγκριση με τα οχήματα εσωτερικής καύσης.
Στη 10ετία 2013-2022, το 6,6% των EV που λειτουργούσαν αποσύρθηκαν από την αγορά. Κατά την ίδια περίοδο, μόλις το 5,2% των οχημάτων εσωτερικής καύσης εγκατέλειψε τον στόλο, ανέφερε η S&P.


Latest News

Η Gazprom ξαναφέρνει κοντά ΗΠΑ, Ρωσία - Κυοφορείται (;) συνεργασία στην ενέργεια
Ρώσοι και Ευρωπαίοι αξιωματούχοι βλέπουν με ενδιαφέρον την συνεργασία των ΗΠΑ με την Gazprom

Θα είναι το δολάριο θύμα των πολιτικών Τραμπ;
Η απότομη αύξηση των δασμών και η αβεβαιότητα σχετικά με το εμπόριο έχουν προκαλέσει φόβους ότι η ανάπτυξη των ΗΠΑ θα επιβραδυνθεί

Ντε Γκίντος (ΕΚΤ): Η αβεβαιότητα είναι υψηλότερη τώρα από την περίοδο του κορονοϊού
«Η πραγματικότητα είναι ότι η κατανάλωση δεν ανακάμπτει», είπε ο Ντε Γκίντος, παρά κάποια θετικά στοιχεία

Η στιγμή του Big Bang για τις ευρωπαϊκές επενδύσεις - Τι βλέπει ο CEO του Deutsche Börse
Ο επικεφαλής του Deutsche Börse λέει ότι η ΕΕ πρέπει να εκμεταλλευτεί τη στροφή των επενδυτών σε αγορές εκτός ΗΠΑ

Deliveroo: Επιτέλους ανακοινώνει κέρδη - Τέλος στο «Flopperoo» (;)
Η εταιρεία ανακοίνωσε τα πρώτα κέρδη από την έναρξη λειτουργίας της, μετά τα δύσκολα χρόνια, που της έδωσαν το παρατσούκλι «Flopperoo»

Όταν οι μετοχές πέφτουν ο Μπάφετ διαβάζει... ποίηση - Οι στίχοι που προτιμά
Αν συμβεί μια μεγάλη βουτιά «προσέξτε αυτούς του στίχους» συνηθίζει να λέει ο Γουόρεν Μπάφετ

To δασμολογικό μπαράζ Τραμπ δοκιμάζει τα όρια των κεντρικών τραπεζών
Η επόμενη εβδομάδα κρίνεται κρίσιμη αναφορά με τη νομισματική πολιτική - Οι καθοριστικές αποφάσεις

Στο τιμόνι της LVMH για άλλα δέκα χρόνια ο Μπερνάν Αρνό;
Η LVMH θα επιδιώξει να αυξήσει το όριο ηλικίας για τον διευθύνοντα σύμβουλο και πρόεδρό της Μπερνάρ Αρνό στην ετήσια γενική συνέλευση

Ψηφίζει στην Ελλάδα για νέο πρόεδρο η ΔΟΕ - Τα μεγάλα ερωτηματικά για το οικονομικό της μοντέλο
Δεν είναι λίγες οι κριτικές που δέχεται η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή για το μοντέλο λειτουργίας της και καλούν για μείωση εξόδων

Η μυστική επένδυση του Πόλσον - Το ιστορικό κτήριο των 10 ορόφων στη Ν. Υόρκη
Το χρέος των 40 εκατομμυρίων δολαρίων που αγόρασε ο Πόλσον χωρίς να γίνει αμέσως γνωστό