
Στα 12,5 έτη εκτοξεύτηκε ο μέσος όρος που κρατούν οι Αμερικανοί τα αυτοκίνητά τους, συνιστώντας χρονικό διάστημα ρεκόρ.
Σύμφωνα με μια νέα μελέτη, οι Αμερικανοί μετά την πανδημία διατηρούν τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης περισσότερο, σύμφωνα με το Reuters.
Τηλεργασία: H καλύτερη πόλη στον κόσμο για εργασία εξ αποστάσεως
Αρνητικό ρεκόρ
Ο μέσος όρος ηλικίας των αυτοκινήτων και των ελαφρών φορτηγών στις ΗΠΑ ανήλθε φέτος σε ένα ρεκόρ 12,5 ετών, αντανακλώντας τον αντίκτυπο των περιορισμών προσφοράς στα αποθέματα των αντιπροσώπων των νέων οχημάτων το 2022, καθώς και τη μειωμένη ζήτηση των καταναλωτών από υψηλότερο πληθωρισμό και επιτόκια, σύμφωνα με τη μελέτη της S&P Global Mobility.
Παρά τα έξι συνεχόμενα έτη αυξήσεων, η μέση ηλικία των οχημάτων αναμένεται να μειωθεί το επόμενο έτος, καθώς η αυξανόμενη διαθεσιμότητα και η ανανεωμένη ζήτηση ωθούν τις πωλήσεις νέων οχημάτων πάνω από τα 14,5 εκατομμύρια το 2023, σύμφωνα με την έρευνα της S&P.
Τα ηλεκτρικά
Τα ηλεκτρικά οχήματα ανατρέπουν την τάση γήρανσης, σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας.
Ο μέσος όρος ηλικίας των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV) στις ΗΠΑ έπεσε στα 3,6 χρόνια, ελαφρώς μειωμένος από 3,7 χρόνια το 2022. Αυτός ο αριθμός κυμαίνεται μεταξύ 3 και 4 ετών από το 2017, ανέφερε η έρευνα.
Η S&P τόνισε ότι οι ταχέως αυξανόμενες πωλήσεις EV στις ΗΠΑ – αυξημένες κατά 58% το 2022 – διατηρούν τη μέση ηλικία αυτού του κλάδου σχετικά νέα, παρά το γεγονός ότι μεγαλύτερο ποσοστό ηλεκτρικών αυτοκινήτων εγκαταλείπει τον στόλο των οχημάτων, σε σύγκριση με τα οχήματα εσωτερικής καύσης.
Στη 10ετία 2013-2022, το 6,6% των EV που λειτουργούσαν αποσύρθηκαν από την αγορά. Κατά την ίδια περίοδο, μόλις το 5,2% των οχημάτων εσωτερικής καύσης εγκατέλειψε τον στόλο, ανέφερε η S&P.


Latest News

Τι υπόσχονται βιομηχανίες στον Τραμπ για να αποφύγουν το χάος των δασμών
Θα χρειαστούν χρόνια για να τηρήσουν τις υποσχέσεις τους την ίδια ώρα που η εμπορική πολιτική των ΗΠΑ παραμένει ασαφής

Το Χονγκ Κονγκ σταματάει την αποστολή δεμάτων στις ΗΠΑ, λόγω των δασμών Τραμπ
Οι ΗΠΑ είναι παράλογες, εκφοβίζουν και επιβάλλουν δασμούς καταχρηστικά, ανακοίνωσαν τα ταχυδρομεία του Χονγκ Κονγκ

Χαμηλότερος από τον αναμενόμενο ο πληθωρισμός στη Βρετανία τον Μάρτιο
Τι θα κάνει η Τράπεζα της Αγγλίας με τα επιτόκια

Η Κίνα αντικαθιστά τον κορυφαίο διεθνή εμπορικό διαπραγματευτή της
Ποιος είναι ο νέος επικεφαλής για την Κίνα στις εμπορικές διαπραγματεύσεις - Τι σηματοδοτεί η αλλαγή

Η Nvidia θα «χάσει» 5,5 δισ. καθώς οι ΗΠΑ περιορίζουν τις πωλήσεις chip στην Κίνα
Η Nvidia ανακοίνωσε ότι οι ΗΠΑ έχουν ξεκαθαρίσει ότι οι νέοι περιορισμοί είναι απαραίτητοι για την αντιμετώπιση του κινδύνου χρήσης τσιπ H20 σε «έναν υπερυπολογιστή στην Κίνα»

Οι κατηγορίες «πρωταθλητές» στα ράφια των σούπερ μάρκετ
Η Circana δημοσιεύει σε συνεργασία με το περιοδικό ESM τις κατηγορίες προϊόντων που κατέγραψαν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη τον τελευταίο χρόνο

Το Εμπορικό Επιμελητήριο της ΕΕ στην Κίνα ζητάει από το Πεκίνο να αλλάξει εμπορική πολιτική
Τι ζητούν οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Κίνα, στον απόηχο του εμπορικού πολέμου που κήρυξε ο Τραμπ

Οι ΗΠΑ αντιδρούν, αλλά συνεχίζουν τις συζητήσεις για τον παγκόσμιο φόρο - Τι λέει ο ΟΟΣΑ
Περισσότερες από 135 χώρες υπέγραψαν τη μεγαλύτερη εταιρική φορολογική μεταρρύθμιση εδώ και περισσότερα από τέσσερα χρόνια πριν

Η PwC αποχωρεί από την Αφρική για να αποφύγει τα σκάνδαλα
Ο παγκόσμιος πρόεδρος της PwC, Mohamed Kande, αντιμετωπίζει τις συνέπειες των σκανδάλων σε πολλές ηπείρους από τότε που ανέλαβε τον ρόλο τον Ιούλιο

Και τα κρίσιμα ορυκτά στο έλεος των δασμών Τραμπ
Η έρευνα που ξεκινούν οι Ηνωμένες Πολιτείες απειλεί να πυροδοτήσει έναν νέο κρίσιμο εμπορικό πόλεμο ορυκτών