
Ξεκόβει κάθε κουβέντα ο Ντάιμον, σχετικά με την πρόθεση της JPMorgan να εξαγοράσει και άλλη τράπεζα που αντιμετωπίζει προβλήματα, σύμφωνα με το CNBC.
Ο διευθύνων σύμβουλος Τζέιμι Ντάιμον δήλωσε την Τρίτη ότι δεν είναι πιθανό η JPMorgan να αποκτήσει άλλη τράπεζα που αντιμετωπίζει προβλήματα μετά την εξαγορά της First Republic με τη διαμεσολάβηση της κυβέρνησης.
Τζέιμι Ντάιμον: Η «αίθουσα πολέμου» και οι «κεραυνοί» κατά Τραμπ
«Απίθανο», ήταν η κοφτή απάντηση του Dimon σε έναν μέτοχο που ρώτησε για εξαγορές κατά τη διάρκεια της ετήσιας συνέλευσης των μετόχων της τράπεζας με έδρα τη Νέα Υόρκη.
Η αναταραχή στις μεσαίου μεγέθους τράπεζες που προκλήθηκε από την κατάρρευση της Silicon Valley Bank τον Μάρτιο δείχνει ότι δεν αρκεί απλώς η συμμόρφωση με τις ρυθμιστικές απαιτήσεις, πρόσθεσε οΝτάιμον.
Οι επενδυτές της μεγαλύτερης τράπεζας των ΗΠΑ «πίεσαν» τον Ντάιμον και τους διευθυντές του με ερωτήσεις σχετικά με τη στρατηγική της τράπεζας, τις θέσεις σε πολιτικά ζητήματα και τη χρήση εργαλείων AI, συμπεριλαμβανομένου του ChatGPT, μεταξύ άλλων θεμάτων.
Η συμφωνία για την First Republic
Όπως σημειώνουν οι FT, η συμφωνία για την First Republic ήταν διαφορετική από αυτές που αφορούσαν τις Silicon Valley Bank και Signature Bank, τις δύο τράπεζες που κατέρρευσαν στις αρχές Μαρτίου, αλλά παρόμοια ως προς το ότι επρόκειτο για άλλη μια ad hoc λύση στα προβλήματα του κλάδου.
Όλες οι καταθέσεις αναλήφθηκαν από την JPMorgan, γεγονός που σήμαινε ότι η αμερικανική κυβέρνηση δεν χρειάστηκε να κηρύξει την τράπεζα «συστημικό κίνδυνο» για να προστατεύσει τις καταθέσεις πάνω από το όριο εγγύησης των 250.000 δολαρίων.
Ταυτόχρονα, η JPMorgan εξασφάλισε μια συμφωνία επιμερισμού των ζημιών με τις ομοσπονδιακές ρυθμιστικές αρχές για να αποφύγει οποιοδήποτε πλήγμα από τα πιο προβληματικά δάνεια στα βιβλία της First Republic.
Και παρόλο που κορυφαίοι αξιωματούχοι της κυβέρνησης Μπάιντεν έπαιξαν λιγότερο σημαντικό ρόλο στις διαπραγματεύσεις απ’ ό,τι στην περίπτωση της SVB, η συμφωνία επετεύχθη μετά από έντονες συζητήσεις μεταξύ Ουάσινγκτον και Wall Street.


Latest News

Η Harley-Davidson, μόνη, ψάχνει νέο... CEO
Γιατί ο Γιόχεν Ζάιτς σχεδιάζει να αποσυρθεί μετά από πέντε χρόνια στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Harley-Davidson

Πρώην αρχικατάσκοπος της CIA σε ρόλο κλειδί στην KKR
Η επενδυτική - διαχειριστές χρημάτων KKR προσέλαβε στο Ντέιβιντ Πετρέους για να επιβλέψει τομέα Από τον οποίο προσδοκά τεράστια ανάπτυξη
![F-35: Το ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/f-35-1-600x400.jpg)
Οι παραγγελίες του F-35 - Ενα ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]
Η συνολική παραγγελία της αμερικανικής πολεμικής αεροπορίας για τα αεροσκάφη F-35 προς την κατασκευάστρια εταιρεία Lockheed Martin, φτάνει τις 1.763 μονάδες

Οι δασμοί δεν θα φέρουν πίσω στις ΗΠΑ την παραγωγή - Τι λένε οι αμερικανοί επιχειρηματίες
Η επαναφορά των αλυσίδων εφοδιασμού στις ΗΠΑ θα μπορούσε να διπλασιάσει το κόστος - Αντί για αυτό οι επιχειρηματίες προτιμού να αναζητήσουν χώρες με χαμηλούς δασμούς

Η «βαριοπούλα» των δασμών συντρίβει την παγκόσμια τάξη πραγμάτων - Τι λέει η ING
Τις τελευταίες δύο εβδομάδες ο κόσμος βιώνει μια βόλτα με το τρενάκι του τρόμου, σημειώνουν οι αναλυτές της ING

Οργισμένοι επενδυτές της Stellantis για πληρωμή μαμούθ στον πρώην CEO
Ο πρώην CEO της Stellantis θα λάβει υπέρογκη αμοιβή την στιγμή που οι επενδυτές τον θεωρούν υπεύθυνο για σειρά αποτυχιών και μείωση κερδοφορίας

Το Netflix στοχεύει σε κεφαλαιοποίηση $1 τρισεκατομμυρίου
Το Netflix μοιράζεται στόχους οικονομικών επιδόσεων με το προσωπικό τονίζοντας την κυριαρχία της

Γιατί συρρικνώνονται τα σπίτια των Αμερικανών
Το αμερικανικό όνειρο της ιδιοκτησίας σπιτιού μειώνεται λόγω κρίσης οικονομικής προσιτότητας στις ΗΠΑ

Προειδοποίηση Ντίμον για τον εμπορικό πόλεμο - «Οι ΗΠΑ μπορεί να χάσουν την ηγετική τους θέση»
Ο Ντίμον εκτίμησε ότι ο εμπορικός πόλεμος μπορεί να βλάψει την φερεγγυότητα των ΗΠΑ και κάλεσε σε προσέγγιση ΗΠΑ-Πεκίνου

Οι δασμοί θα φέρουν χάος στις παραδόσεις αεροσκαφών λέει ο CEO της Ryanair
Αεροπορικές εταιρείες και κατασκευαστές αεροπλάνων ετοιμάζονται να παλέψουν για το ποιος πληρώνει για τους δασμούς