Τον πρώτο και βασικό κανόνα για μια επιτυχημένη πορεία ξεχνάνε σήμερα αρκετές επιχειρήσεις
- Τον πρώτο και βασικό κανόνα για μια επιτυχημένη πορεία ξεχνάνε σήμερα αρκετές επιχειρήσεις.
- Αυτόν που βάζει πάνω απ’ όλα την άρτια εξυπηρέτηση του πελάτη.
- Οι τιμές σίγουρα μετράνε πολύ, ωστόσο δεν είναι το πάν.
- Σίγουρα κάποιες μπορεί να καλύψουν την υστέρηση με «μαρκετινίστικα τρικ». Και να αυξήσουν πωλήσεις και κέρδη.
- Ωστόσο, αυτή η τακτική θα έχει πρόσκαιρα αποτελέσματα.
- Και αυτό γιατί όλο και περισσότεροι καταναλωτές επιλέγουν με βάση την προσωπική εικόνα που αποκτούν από την υπηρεσία ή το προϊόν.
- Για αυτό, όπως λένε άνθρωποι της αγοράς, το καλύτερο που έχουν να κάνουν είναι να επενδύσουν στη βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης που παρέχουν.
- Έτσι θα μεγαλώσουν την πελατειακή τους βάση αλλά και τη φήμη τους.
- Το μυστικό βρίσκεται στην εύκολη και φιλική εξυπηρέτηση.
- Όχι στην απρόσωπη. Μια παγίδα στην οποία πέφτουν αρκετές εταιρείες τελευταία καθώς η τεχνολογία ενσωματώνεται ταχύτατα στο επιχειρησιακό τους μοντέλο.
- Ανάμεσα σε αυτές και γνωστή αλυσίδα εστίασης που προσπαθεί να αυτοματοποιήσει πλήρως τη διαδικασία παραγγελιοληψίας στα καταστήματά της.
- Και να βγάλει εντελώς από την εξίσωση τον ανθρώπινο παράγοντα…
- Δεν είναι τυχαίο ότι αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο τα παράπονα στα social media και όχι μόνο.
- Επιστροφή στα βασικά λοιπόν γιατί η πολύ τεχνολογία μπορεί να γυρίσει μπούμερανγκ. Και ο νοών νοείτω…
——————–
Στο «ραντάρ» της JPMorgan ο ελληνικός τουρισμός
- Ισχυρό παραμένει το ενδιαφέρον της JPMorgan για μεγάλη τουριστική επένδυση στην Ελλάδα.
- Αυτό μαθαίνουμε από καλά πληροφορημένες πηγές, οι οποίες μας λένε πως άνθρωποι του αμερικανικού κολοσσού θα βρεθούν σύντομα στη χώρα μας για αυτό το σκοπό.
- Θα έρχονταν αρκετά νωρίτερα, ωστόσο η εξαγορά της First Republic μετέθεσε ελαφρώς τον προγραμματισμό τους.
- Και αυτό γιατί έπρεπε η αναθεώρηση και ο επανυπολογισμός των budgets αφορούσε όλα τα τμήματα.
- Ο στρατηγικός στόχος, όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές, δεν αλλάζει ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα των εκλογών.
- Η ελληνική ξενοδοχεία είναι ψηλά στην ατζέντα λόγω των τεράστιων προοπτικών που έχει.
- Η JPMorgan του «Έλληνα» Jamie Dimon δεν είναι η μόνη που καλοβλέπει μια επένδυση στον κλάδο της φιλοξενίας.
- Θυμίζουμε πως η Goldman Sachs έχει ήδη αποφασίσει να διαθέσει 200 εκατ. ευρώ για την ανακαίνιση τριών ξενοδοχείων στη Χαλκιδική.
——————–
Το μέλλον της Καλλιμάνης είναι στο εξωτερικό
- Όλο και πιο εμφανές γίνεται το στίγμα των Τούρκων της Dardanel στην «Καλλιμάνης».
- Και αυτό όπως μαθαίνουμε από πηγές της αγοράς έχει εξαγωγικό πρόσημο.
- Δεν είναι τυχαίο πως η εταιρεία από το Αίγιο έχει πάρει… σβάρνα όλες τις διεθνείς εκθέσεις που αφορούν στον κλάδο της.
- Με σκοπό φυσικά να παρουσιάσει την γκάμα των προϊόντων της και να συνάψει νέες συνεργασίες, οι οποίες θα κάνουν τη διαφορά στο άμεσο μέλλον.
- Η οικογένεια των Ονέν, ιδιοκτητών της Dardanel φέρεται να έχει ταιριάξει απόλυτα με την φιλοσοφία που διέπει την ελληνική εταιρεία.
- Μοιράζονται, όπως λένε άνθρωποι που γνωρίζουν τις ίδιες αξίες, ενώ έχουν καλή γνώση της συγκεκριμένης δουλειάς.
- Άρα μπορούν να αντιληφθούν που πλεονεκτεί και που υστερεί.
- Παρακολουθούν δε πολύ στενά την εταιρεία και ξέρουν μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια.
- Θυμίζουμε πως η Καλλιμάνης πέρασε και τυπικά στον έλεγχο της οικογένειας Ονέν πριν από περίπου 10 μήνες και ξεκίνησε η διαδικασία εξυγίανσης.
- Από την πρώτη στιγμή πάντως οι νέοι ιδιοκτήτες φρόντισαν να κερδίσουν όσους συμμετέχουν στην προσπάθεια με την στάση και την συμπεριφορά τους.
- Αθόρυβα και με απόλυτα επαγγελματικό τρόπο εστιάζουν στην εργασία και τίποτα άλλο.
——————–
Συναγερμός για την ακρίβεια στα τρόφιμα
- Μπορεί λόγω εκλογών και αναμονής της νέας κυβέρνησης να μην ασχολούμαστε με την ακρίβεια, αυτό δεν σημαίνει πως έπαψε να αποτελεί πρόβλημα.
- Τουναντίον, όπως έδειξαν και τα τελευταία στοιχεία, ειδικά στα τρόφιμα υπάρχει μείζον ζήτημα.
- Κάποιοι μάλιστα θεωρούν δεδομένο πως θα είναι από τα πρώτα πράγματα που θα απασχολήσει τη νέα κυβέρνηση. Όποια και είναι αυτή.
- Ενδεικτικά να πούμε ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης μίλησε ήδη για νέο market pass στο δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους…
- Η αποκλιμάκωση των τιμών στα τρόφιμα όπως προειδοποιούν άνθρωποι που γνωρίζουν δεν θα είναι εύκολη.
- Και αυτό γιατί το κόστος παραγωγής παραμένει υψηλό παρότι υπάρχουν σημάδια υποχώρησης κάποιων συντελεστών του κόστους, όπως η ενέργεια.
- Στην Αγγλία πάντως εκπρόσωποι του αγροτικού κόσμου, των σούπερ μάρκετ και των προμηθευτών αναμένεται να συναντηθούν με τον βρετανό πρωθυπουργό.
- Και αυτό γιατί τα τρόφιμα αυξάνονται με τον ταχύτερο ρυθμό των τελευταίων 45 ετών.
- Στην προκειμένη περίπτωση ίσως χρειάζεται κάτι περισσότερο από μια συμφωνία κυρίων για να πέσουν οι τιμές στο ράφι.
Latest News
Διάστημα: Η Artemis, οι ΗΠΑ και η Κίνα Κίνα: Βάζει στο στόχαστρο πλούσιους και εταιρείες για να αυξήσει τα έσοδα Αμυντική βιομηχανία: Τα υπερκέρδη μπλοκάρουν το επιχείρημα για ενίσχυση του κλάδου JP Morgan Remains ‘Bullish’ on Greek Banks Singles Day: Πώς ξόδεψαν οι καταναλωτές στο κινεζικό Black Friday Wall Street: Νευρικότητα και πιέσεις στον Dow Jones
Gen Z: Τελικά είναι η γενιά που τα βρήκε πιο δύσκολα από τις προηγούμενες; Φαστ φουντ: Το κρυφό υπερόπλο των αλυσίδων για να κρατούν πιστούς τους καταναλωτές Ανταρκτική: Πώς θα αποφευχθεί το χάος των ανταγωνισμών στην παρθένα ήπειρο Τραμπ: Ο εφιάλτης επιστρέφει στην Ευρώπη Αμερικανικές εκλογές: Η επόμενη μέρα για την οικονομία – Οι πιθανές επιπτώσεις από τις αναμενόμενες πολιτικές [γράφημα] Τζιτζικώστας : Το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη τον Φεβρουάριο του 2023, δεν έπρεπε να συμβεί