Η Royal Caribbean International ανακοίνωσε τα σχέδια της για επανέναρξη κρουαζιέρων από την Κίνα από τον Απρίλιο του 2024. Πρόκειται για την πρώτη από τις δυτικές εταιρείες κρουαζιέρας που ορίζει ημερομηνία για επαναδραστηριοποίηση στην κινεζική αγορά από τις αρχές του 2020 και η τελευταία μεγάλη αγορά που ανοίγει ξανά μετά την πανδημία.
Η κινεζική κυβέρνηση έχει επιτρέψει μια περιορισμένη επανεκκίνηση της κρουαζιέρας από λιμάνια της ηπειρωτικής χώρας μέχρι στιγμής μόνο για την εγχώρια αγορά κρουαζιέρας. Η κοινοπραξία της Viking με την China Merchants άρχισε πρόσφατα να λειτουργεί για Κινέζους επιβάτες και να προσεγγίζει μόνο κινεζικά λιμάνια, ενώ το Χονγκ Κονγκ άνοιξε πλήρως το λιμάνι σε διεθνείς επιβάτες και κρουαζιερόπλοια νωρίτερα φέτος.
Η Royal Caribbean διακίνησε το 2022 συνολικά 4,6 εκατ. επιβάτες
Η Royal Caribbean International θα επανατοποθετήσει το Spectrum of the Seas (169.379 gross tons), το οποίο κατασκευάστηκε το 2019, από τις τρέχουσες κρουαζιέρες πίσω στη Σαγκάη ως home port, ξεκινώντας τον Απρίλιο του 2024. Τα δρομολόγια θα περιλαμβάνουν κρουαζιέρες 4 και 5 διανυκτερεύσεων σε λιμάνια της Ιαπωνίας, καθώς και περιορισμένο αριθμό κρουαζιέρων από το Χονγκ Κονγκ τον Δεκέμβριο του 2024 σε λιμάνια της Κίνας, της Ιαπωνίας, της Ταϊβάν και του Βιετνάμ.
Ορόσημο
«Αυτή είναι η στιγμή που -μαζί με τους Κινέζους παραθεριστές- περιμέναμε. Η επιστροφή μας στην Κίνα είναι ένα συναρπαστικό ορόσημο», δήλωσε ο Bert Hernandez, αντιπρόεδρος της Royal Caribbean International. «Ευχαριστούμε την κυβέρνηση της Κίνας για την καθιέρωση μιας πορείας προς τα εμπρός και συνεχίζουμε να δεσμευόμαστε στην επέκταση της βιομηχανίας κρουαζιέρας».
Το Spectrum of the Seas κατασκευάστηκε για την κινεζική αγορά κρουαζιέρας καθώς η Royal Caribbean προσπάθησε να επεκτείνει περαιτέρω την ηγετική της θέση στην περιοχή.
Μιλώντας πρόσφατα ο Michael Bayley, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Royal Caribbean International είπε ότι «η Royal ήταν η νούμερο ένα μάρκα κρουαζιέρας στην Κίνα».
Η Κίνα ήταν το ταχύτερα αναπτυσσόμενο τμήμα της αγοράς κρουαζιέρας και η Royal Caribbean σχεδιάζει επίσης να επανατοποθετήσει ένα δεύτερο κρουαζιερόπλοιο, το Anthem of the Seas, στην Ασία για πρώτη φορά.
Latest News
Τι θα κρίνει τις τάσεις σε ναύλους και αγοραπωλησίες
Τις εξελίξεις θα φέρει μια επιστροφή των πλοίων στη διαδρομή της Ερυθράς Θάλασσας και της Διώρυγας του Σουέζ - Γιατί θα προκαλέσει μεγάλη πτώση της αξίας των πλοίων από «δεύτερο χέρι»
«Big Brother» για ναυτιλιακό καύσιμο στήνει η ΑΑΔΕ
Έως 30/4, τα μετρητικά δεδομένα και οι συναγερμοί του τοπικού συστήματος εισροών-εκροών αποστέλλονται πιλοτικά στο Κέντρο Λήψης Σημάτων της ΑΑΔΕ
Υπογραφή μνημονίου για δράσεις Ελλάδας – Ηνωμένου Βασιλείου στην εμπορική ναυτιλία
Η επίσκεψη του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Χρήστου Στυλιανίδη στο Ηνωμένο Βασίλειο και οι επαφές του με ΙΜΟ και βρετανική κυβέρνηση
Αύξηση της ζήτησης για πλοία μεταφοράς LNG
Οι εξαγωγές των ΗΠΑ, οι οποίες έχουν τριπλασιαστεί τα τελευταία πέντε χρόνια, θα διπλασιαστούν μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας
Capital Ship Management: Το δεξαμενόπλοιο «ΑΚΡΙΣΙΟΣ» υψώνει την ελληνική σημαία
Η αλλαγή σημαίας του «ΑΚΡΙΣΙΟΣ» πραγματοποιήθηκε στο λιμάνι του Khor Fakkan στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Πτώση στις ναυλαγορές έφερε η Χρονιά του Φιδιού
Πώς αντιδρούν οι ναύλοι ενόψει της κινέζικης πρωτοχρονιάς Τι αναφέρει ο ναυλομεσιτικός οίκος Xclusiv
Ποιοι έχουν βάλει στο «μάτι» τα υποβρύχια καλώδια στη Βαλτική
Αμερικανοί και ευρωπαίοι αξιωματούχοι κάνουν λόγο για ατυχήματα από άπειρά πληρώματα και κακοσυντηρημένα πλοία άλλοι όμως...
Πράσινη μετάβαση: Οι κίνδυνοι που απειλούν τη ναυτιλιακή βιομηχανία
Εάν τα υπάρχοντα πλοία μπορούν να μετασκευαστούν σε πλοία με σχεδόν μηδενικές εκπομπές, θα μπορούσε να σωθεί μεγάλο μέρος του στόλου, και αυτό αποτελεί κίνητρο για τους επενδυτές
Λιμάνι Καβάλας: Περνά και επίσημα στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – EFA VENTURES
Έναρξη υπο-παραχώρησης για την αξιοποίηση του λιμένα «Φίλιππος Β» στο Λιμάνι Καβάλας - Τι ανακοίνωσε το Υπερταμείο
Με εναλλακτικά καύσιμα 1 στα 2 νέα δεξαμενόπλοια
Αυξημένη διάθεση επενδύσεων σε νεότευκτα πλοία με χαμηλότερες εκπομπές αέριων ρύπων, η οποία όμως θα πρέπει να συμβαδίζει με την αύξηση της ζήτησης