
Η Royal Caribbean International ανακοίνωσε τα σχέδια της για επανέναρξη κρουαζιέρων από την Κίνα από τον Απρίλιο του 2024. Πρόκειται για την πρώτη από τις δυτικές εταιρείες κρουαζιέρας που ορίζει ημερομηνία για επαναδραστηριοποίηση στην κινεζική αγορά από τις αρχές του 2020 και η τελευταία μεγάλη αγορά που ανοίγει ξανά μετά την πανδημία.
Η κινεζική κυβέρνηση έχει επιτρέψει μια περιορισμένη επανεκκίνηση της κρουαζιέρας από λιμάνια της ηπειρωτικής χώρας μέχρι στιγμής μόνο για την εγχώρια αγορά κρουαζιέρας. Η κοινοπραξία της Viking με την China Merchants άρχισε πρόσφατα να λειτουργεί για Κινέζους επιβάτες και να προσεγγίζει μόνο κινεζικά λιμάνια, ενώ το Χονγκ Κονγκ άνοιξε πλήρως το λιμάνι σε διεθνείς επιβάτες και κρουαζιερόπλοια νωρίτερα φέτος.
Η Royal Caribbean διακίνησε το 2022 συνολικά 4,6 εκατ. επιβάτες
Η Royal Caribbean International θα επανατοποθετήσει το Spectrum of the Seas (169.379 gross tons), το οποίο κατασκευάστηκε το 2019, από τις τρέχουσες κρουαζιέρες πίσω στη Σαγκάη ως home port, ξεκινώντας τον Απρίλιο του 2024. Τα δρομολόγια θα περιλαμβάνουν κρουαζιέρες 4 και 5 διανυκτερεύσεων σε λιμάνια της Ιαπωνίας, καθώς και περιορισμένο αριθμό κρουαζιέρων από το Χονγκ Κονγκ τον Δεκέμβριο του 2024 σε λιμάνια της Κίνας, της Ιαπωνίας, της Ταϊβάν και του Βιετνάμ.

Ορόσημο
«Αυτή είναι η στιγμή που -μαζί με τους Κινέζους παραθεριστές- περιμέναμε. Η επιστροφή μας στην Κίνα είναι ένα συναρπαστικό ορόσημο», δήλωσε ο Bert Hernandez, αντιπρόεδρος της Royal Caribbean International. «Ευχαριστούμε την κυβέρνηση της Κίνας για την καθιέρωση μιας πορείας προς τα εμπρός και συνεχίζουμε να δεσμευόμαστε στην επέκταση της βιομηχανίας κρουαζιέρας».
Το Spectrum of the Seas κατασκευάστηκε για την κινεζική αγορά κρουαζιέρας καθώς η Royal Caribbean προσπάθησε να επεκτείνει περαιτέρω την ηγετική της θέση στην περιοχή.
Μιλώντας πρόσφατα ο Michael Bayley, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Royal Caribbean International είπε ότι «η Royal ήταν η νούμερο ένα μάρκα κρουαζιέρας στην Κίνα».
Η Κίνα ήταν το ταχύτερα αναπτυσσόμενο τμήμα της αγοράς κρουαζιέρας και η Royal Caribbean σχεδιάζει επίσης να επανατοποθετήσει ένα δεύτερο κρουαζιερόπλοιο, το Anthem of the Seas, στην Ασία για πρώτη φορά.


Latest News

Περισσότερα από 50 ρυμουλκά συμμορφώθηκαν με το προεδρικό διάταγμα
Πρόκειται για αριθμό που υπερπαρκεί για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες σε ρυμούλκηση για Πειραιά και Ελευσίνα

Οι διμερείς σχέσεις Ελλάδας Ισραήλ και το λιμάνι του Πειραιά - Τι είπε ο Κορκίδης
Περαιτέρω ενίσχυση της διμερούς επιχειρηματικής συνεργασίας, με επίκεντρο τον Πειραιά και το λιμάνι του και εντοπισμός τομέων και τα πεδίων για την περαιτέρω διεύρυνση και εμβάθυνση της συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών

Η κινεζική παντοκρατορία στα ναυπηγεία και τα μέτρα Τραμπ
Ένα στα δυο πλοία ηλικίας μικρότερης των δέκα ετών είναι κινεζικής κατασκευής

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών Clean Industrial Deal στη ναυτιλία - Τι ζητά η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με ανάρτησή της η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, χαιρετίζει την πρόθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Clean Industrial Deal

Νικόλας Βενιάμης: Στρατηγικό πλεονέκτημα για την ΕΕ η ισχύς της ναυτιλίας της
Συνέντευξη του Γενικού Γραμματέα της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στην περιοδική έκδοση«#ShippingPeople – meet the European Shipowners» της ECSA

Η ναυτιλία εμπλέκεται όλο και περισσότερο
Μεταξύ των μεγάλων υπερδυνάμεων η ΕΕ έχει το στρατηγικό πλεονέκτημα στον τομέα, καθώς ελέγχει το 40% του παγκόσμιου στόλου

Η επιβολή τελών στα κινεζικά πλοία θα πλήξει όλες τις ναυτιλιακές, λέει η CMA CGM
Η Κίνα κατασκευάζει περισσότερα από τα μισά από όλα τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο

Η Costamare κάνει spin off και βάζει τον τομέα bulk carrier στον NYSE
Η Costamare θα αποσχίσει τον κλάδο των bulk carriers σε ανεξάρτητη εταiρεία - Οι πέντε σταθμοί στην πορεία της και ο τζίρος των 2 δισ. δολ

Σαφείς κανονισμούς για πλήρη αξιοποίηση του LNG ως καυσίμου ζητά η ναυτιλία
Ηγέτες του κλάδου παροτρύνουν την ΕΕ να πρωτοστατήσει στη μείωση του μεθανίου στη ναυτιλία

Έλλειμμα πλοίων μεταφοράς LNG από το 2027
Θα ασκήσει μεγάλη πίεση στον υπάρχοντα στόλο, εκτιμά η Braemar εξετάζοντας την προθεσμιακή αγορά