
Η Royal Caribbean International ανακοίνωσε τα σχέδια της για επανέναρξη κρουαζιέρων από την Κίνα από τον Απρίλιο του 2024. Πρόκειται για την πρώτη από τις δυτικές εταιρείες κρουαζιέρας που ορίζει ημερομηνία για επαναδραστηριοποίηση στην κινεζική αγορά από τις αρχές του 2020 και η τελευταία μεγάλη αγορά που ανοίγει ξανά μετά την πανδημία.
Η κινεζική κυβέρνηση έχει επιτρέψει μια περιορισμένη επανεκκίνηση της κρουαζιέρας από λιμάνια της ηπειρωτικής χώρας μέχρι στιγμής μόνο για την εγχώρια αγορά κρουαζιέρας. Η κοινοπραξία της Viking με την China Merchants άρχισε πρόσφατα να λειτουργεί για Κινέζους επιβάτες και να προσεγγίζει μόνο κινεζικά λιμάνια, ενώ το Χονγκ Κονγκ άνοιξε πλήρως το λιμάνι σε διεθνείς επιβάτες και κρουαζιερόπλοια νωρίτερα φέτος.
Η Royal Caribbean διακίνησε το 2022 συνολικά 4,6 εκατ. επιβάτες
Η Royal Caribbean International θα επανατοποθετήσει το Spectrum of the Seas (169.379 gross tons), το οποίο κατασκευάστηκε το 2019, από τις τρέχουσες κρουαζιέρες πίσω στη Σαγκάη ως home port, ξεκινώντας τον Απρίλιο του 2024. Τα δρομολόγια θα περιλαμβάνουν κρουαζιέρες 4 και 5 διανυκτερεύσεων σε λιμάνια της Ιαπωνίας, καθώς και περιορισμένο αριθμό κρουαζιέρων από το Χονγκ Κονγκ τον Δεκέμβριο του 2024 σε λιμάνια της Κίνας, της Ιαπωνίας, της Ταϊβάν και του Βιετνάμ.

Ορόσημο
«Αυτή είναι η στιγμή που -μαζί με τους Κινέζους παραθεριστές- περιμέναμε. Η επιστροφή μας στην Κίνα είναι ένα συναρπαστικό ορόσημο», δήλωσε ο Bert Hernandez, αντιπρόεδρος της Royal Caribbean International. «Ευχαριστούμε την κυβέρνηση της Κίνας για την καθιέρωση μιας πορείας προς τα εμπρός και συνεχίζουμε να δεσμευόμαστε στην επέκταση της βιομηχανίας κρουαζιέρας».
Το Spectrum of the Seas κατασκευάστηκε για την κινεζική αγορά κρουαζιέρας καθώς η Royal Caribbean προσπάθησε να επεκτείνει περαιτέρω την ηγετική της θέση στην περιοχή.
Μιλώντας πρόσφατα ο Michael Bayley, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Royal Caribbean International είπε ότι «η Royal ήταν η νούμερο ένα μάρκα κρουαζιέρας στην Κίνα».
Η Κίνα ήταν το ταχύτερα αναπτυσσόμενο τμήμα της αγοράς κρουαζιέρας και η Royal Caribbean σχεδιάζει επίσης να επανατοποθετήσει ένα δεύτερο κρουαζιερόπλοιο, το Anthem of the Seas, στην Ασία για πρώτη φορά.


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.