Η Google ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει σε διαγραφή λογαριασμών που έχουν παραμείνει ανενεργοί για τουλάχιστον δύο χρόνια. Οι ενέργειες διαγραφής θα ξεκινήσουν από τον Δεκέμβριο, σε μια προσπάθεια της αμερικανικής εταιρείας να αποτρέψει απειλές για την ασφάλεια.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του κολοσσού του διαδικτύου, εάν ένας λογαριασμός Google δεν είχε χρησιμοποιηθεί ή δεν έχει πραγματοποιηθεί σύνδεση σε αυτόν για τουλάχιστον δύο χρόνια, ενδεχομένως να διαγραφεί όπως επίσης και το περιεχόμενο που πιθανώς εμπεριέχεται στην πλατφόρμα Google Workplace.
Η παραίτηση στην Google που «σοκάρει» – «Έφυγα για να μπορέσω να μιλήσω…»
Εδώ περιλαμβάνονται οι εφαρμογές Gmail, Docs, Drive, Meet και Calendar, όπως επίσης το YouTube και το Google Photos. Όπως τονίζεται εκ μέρους της Google, η αλλαγή πολιτικής θα ισχύει μόνο για προσωπικούς λογαριασμούς και όχι για οργανισμούς εκπαιδευτικών ιδρυμάτων ή επιχειρήσεων.
Σημειώνεται ότι το 2020 η Google είχε ανακοινώσει ότι θα αφαιρούσε περιεχόμενο που είναι αποθηκευμένο σε έναν ανενεργό λογαριασμό, αλλά χωρίς να διαγράψει τον ίδιο τον λογαριασμό.
Σχετικές ειδοποιήσεις, πριν τη διαγραφή, θα στέλνονται τόσο στις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των χρηστών όσο και στις διευθύνσεις ανάκτησης που έχουν δηλωθεί.
Αξιοσημείωτο ότι μόλις την περασμένη εβδομάδα ο Ίλον Μασκ προανήγγειλε ότι και το Twitter θα αφαιρέσει λογαριασμούς που ήταν ανενεργοί εδώ και πολλά χρόνια και θα τους αρχειοθετήσει.
Τα passkeys
Στις αρχές του μήνα η Google είχε επίσης ανακοινώσει τα passkeys, τη νέα της τεχνολογία που θα επιτρέπει στους χρήστες να αποκτούν πρόσβαση στις υπηρεσίες της εταιρείας χωρίς να απαιτείται η εισαγωγή του γνωστού password κάθε φορά.
Τα… «κλειδιά πρόσβασης» θα επιτρέπουν τη σύνδεση εφαρμογών και ιστότοπων χρησιμοποιώντας οποιαδήποτε ασφάλεια χρησιμοποιεί η εκάστοτε συσκευή — όπως αναγνώριση προσώπου, αριθμό PIN ή αποτύπωμα — αντί να απαιτείται ένας μοναδικός κωδικός πρόσβασης σε μια φόρμα για κάθε ιστότοπο.
Επιπλέον, σύμφωνα πάντα με την Google, η σύνδεση με τη νέα μέθοδο των passkeys δεν θα μπορεί να αποκαλυφθεί ακόμη και εάν μια εφαρμογή ή υπηρεσία παραβιαστεί.
Οι ανακοινώσεις ήρθαν αφού οι Google, Microsoft και Apple δεσμεύτηκαν πέρυσι να στηρίξουν νέα πρότυπα ασφαλείας τα οποία δεν θα απαιτούν τη χρήση κωδικού πρόσβασης.
Latest News
HP Wolf Security: Που οφείλονται οι δαπανηρές επενδύσεις για την ασφάλεια συσκευών
Η έκθεση HP Wolf Security αποκαλύπτει τα κενά ασφαλείας που απειλούν τους οργανισμούς σε κάθε στάδιο του κύκλου ζωής μίας συσκευής
Έρχεται mega deal: Η Xerox εξαγοράζει τη Lexmark
Η συναλλαγή των δύο εταιρειών της βιομηχανίας εκτυπώσεων αναμένεται να ολοκληρωθεί το δεύτερο εξάμηνο του 2025
Κοντά στα 4 τρισ. δολάρια η χρηματιστηριακή αξία της Apple
Οι επενδυτές στοιχηματίζουν ότι η δυναμική της τεχνητής νοημοσύνης θα φέρει στην Apple νέο κύκλο αύξησης των πωλήσεων για συσκευές iPhone
Alpha Bank: Με ψηφιακό βοηθό που χρησιμοποιεί Generative AI
Σύμφωνα με την Alpha Bank, περισσότερες από 5.500 ψηφιακές συνομιλίες την εβδομάδα διεκπεραιώνει ο νέος ψηφιακός βοηθός από τους πρώτους μήνες που τέθηκε σε εφαρμογή
Αυτές είναι οι νέες μορφές ηλεκτρονικής απάτης την περίοδο των εορτών
Μέσα στη λάμψη των εορτασμών, οι ειδικοί στην κυβερνοασφάλεια έχουν εντοπίσει αρκετές σημαντικές μορφές απάτης με στόχο καταναλωτές σε διάφορες περιοχές και γλώσσες
BadBox: 192.000 συσκευές Android μολύνθηκαν με κακόβουλο λογισμικό
Το BADBOX στοχεύει κυρίως σε λειτουργικά συστήματα Android και έχει επιδείξει ανθεκτικότητα. To κακόβουλο λογισμικό έχει επηρεάσει μεγαλύτερη γκάμα συσκευών από ό,τι είχε αναφερθεί παλαιότερα.
Νέα εκστρατεία κυβερνοεπιθέσεων στοχεύει χρήστες PC
Οι κυβερνοεπιθέσεις γίνονται με ψεύτικα CAPTCHA και σφάλματα browser
Τι αλλάζει για τις επιχειρήσεις με τη νέα οδηγία NIS2 - Η «παγίδα» του λογισμικού
Για τις επιχειρήσεις της Ευρώπης και κατ’ επέκταση της Ελλάδας, η NIS2 μεταφράζεται σε υποχρέωση για μεγαλύτερες και περισσότερες επενδύσεις στον τομέα της κυβερνοασφάλειας
H τεχνητή νοημοσύνη εμφανίζει σημεία άνοιας, λένε οι νευρολόγοι
Η τεχνητή νοημοσύνη υποβάλεται σε γνωσιακά τεστ στο πλαίσιο ανορθόδοξης μελέτης.
Η αξιοποίηση της AI φέρνει αύξηση εσόδων στις ΜμΕ - Έρευνα της Salesforce
Το 75% των ΜμΕ αξιοποιεί λύσεις τεχνητής νοημοσύνης έδειξε έρευνα της Salesforce ενώ το 91% των ΜμΕ που ήδη χρησιμοποιούν λύσεις τεχνητής νοημοσύνης καταγράφει σημαντική αύξηση εσόδων