Όπως ο τερματοφύλακας πριν το πέναλτι αισθάνεται μεγάλη μερίδα του επιχειρηματικού κόσμου.

Η αγωνία χτυπάει «κόκκινο» λίγα 24ώρα πριν ανοίξουν οι κάλπες.

·      Όλοι περιμένουν τα αποτελέσματα, τα οποία θα κρίνουν σε μεγάλο βαθμό τον σχηματισμό κυβέρνησης.

·      Αν και οι περισσότεροι προεξοφλούν ως σίγουρη την προσφυγή σε δεύτερες κάλπες, τα μηνύματα που εκπέμπονται αφήνουν ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα.

·      Κανείς άλλωστε όπως λέει έμπειρος άνθρωπος της αγοράς δεν γνωρίζει πως θα διαμορφωθούν οι συσχετισμοί και ποια δυναμική θα αναπτυχθεί.

·      Αυτό που μονίμως επαναλαμβάνουν σε συνομιλητές τους κορυφαίοι επιχειρηματίες είναι πως δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να οδηγηθούμε σε παρατεταμένη αβεβαιότητα.

·      «Θα είναι ολέθριο για ότι με κόπο και θυσίες μέχρι σήμερα έχουμε χτίσει», σημειώνουν χαρακτηριστικά.

·      «Κοντός ψαλμός αλληλούια» λοιπόν αφού σύντομα οι πολίτες με την ψήφο τους θα μιλήσουν…

————————

Η νέα D-day για το κέντρο καινοτομίας στη ΧΡΩΠΕΙ

  •       Για τις 17 Ιουλίου μαθαίνουμε πως μετατέθηκε η κατάθεση δεσμευτικών προσφορών για τον project στη ΧΡΩΠΕΙ.
  •       Σχετική ενημέρωση έχουν λάβει ήδη οι ενδιαφερόμενοι ενώ αναμένεται και η επίσημη ανακοίνωση.
  •       Όπως σας έχουμε ενημερώσει εγκαίρως η ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης αποφάσισε νέα αναβολή μετά από αιτήματα από ενδιαφερόμενους επενδυτές.
  •       Λέγεται πως οι συγκεκριμένοι (δυο τον αριθμό) ζήτησαν περισσότερο χρόνο, προκειμένου να προετοιμασθούν καλύτερα για την τελική φάση.
  •       Πρόκειται για τη δεύτερη αναβολή που παίρνει ο διαγωνισμός για τη δημιουργία Κέντρου Καινοτομίας στο πρώην εργοστάσιο της ΧΡΩΠΕΙ στην οδό Πειραιώς.
  •       Πριν από περίπου τρεις μήνες, και πάλι λίγο πριν την κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών αποφασίστηκε η επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού.
  •       Δεν θα προκαλούσε πάντως έκπληξη να υπάρξει και νέα αναβολή εάν μέχρι τότε δεν έχει σχηματιστεί κυβέρνηση…

————————

Τα μικρά σούπερ μάρκετ κρέμασαν πωλητήριο…

  •       Με «καζάνι έτοιμο να εκραγεί» μοιάζει ο κλάδος των σούπερ μάρκετ.
  •       Στην πιάτσα λέγεται πως υπάρχουν αρκετές μικρομεσαίες αλυσίδες που βρίσκονται με την πλάτη στον τοίχο και έχουν κυριολεκτικά βγάλει… πωλητήριο.
  •       «Όλα πωλούνται και όλοι οι μικροί αναζητούν αγοραστή…», λέει στη στήλη άνθρωπος που γνωρίζει καλά τον χώρο.
  •       «Εάν δεν προσδεθούν σύντομα σε κάποιο μεγάλο όμιλο» επισημαίνει ο ίδιος, τότε μοιραία θα καταρρεύσουν.
  •       Η μείωση της αγοραστικής δύναμης και η μαζική στροφή των καταναλωτών σε φθηνά προϊόντα έχουν δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στους μικρότερους παίκτες.
  •       Και αυτό γιατί δεν μπορούν να ακολουθήσουν τους μεγάλους στην κούρσα των προσφορών που βρίσκεται σε εξέλιξη.
  •       Δεν έχουν ούτε τη διαπραγματευτική δύναμη αλλά ούτε και τα αποθέματα ρευστότητας. Μοιραία λοιπόν χάνουν έδαφος.
  •       Είναι μαθηματικά βέβαιο, σημειώνουν αρκετοί αναλυτές, να δούμε έναν ακόμη πιο βίαιο γύρο συγκέντρωσης μετά τις εκλογές και τον σχηματισμό νέας κυβέρνησης…

—————————

«Χέρι χέρι» luxury brands και πεντάστερα ξενοδοχεία

  •       Στα «γερά πορτοφόλια» που θα κάνουν φέτος διακοπές στους δημοφιλείς προορισμούς της Ελλάδας ποντάρουν οι εταιρείες πολυτελών ειδών.
  •       Το άνοιγμα νέων πεντάστερων ξενοδοχείων δημιουργεί προσδοκίες για ακόμη περισσότερα έσοδα και κέρδη.
  •       Δεν είναι τυχαίο πως διάσημοι οίκοι μόδας διευρύνουν την παρουσία τους, ανοίγοντας νέα σημεία μέσα σε αυτές τις μονάδες ή κοντά σε αυτά.
  •       Ανάμεσα σε αυτούς και το δημοφιλές brand Kiton. Περισσότερο γνωστό για τα ανδρικά κοστούμια που πωλούνται προς περίπου 5.000 ευρώ το κομμάτι.
  •       Η εταιρεία άνοιξε στις αρχές Απριλίου κατάστημα στο ξενοδοχείο Sani Resort στη Χαλκιδική.  
  •       Παρά την έλλειψη των Ρώσων τουριστών, οι άνθρωποι που εκπροσωπούν την ιταλική μάρκα στην Ελλάδα δηλώνουν συγκρατημένα αισιόδοξοι για το αποτέλεσμα.
  •       Για την ιστορία κοστούμι μάρκας Kiton φορούσε ο Παύλος, ο πρωτότοκος γιος του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου στην κηδεία του πατέρα του.

Latest News