Η νέα D-day για το κέντρο καινοτομίας στη ΧΡΩΠΕΙ
- Για τις 17 Ιουλίου μαθαίνουμε πως μετατέθηκε η κατάθεση δεσμευτικών προσφορών για τον project στη ΧΡΩΠΕΙ.
- Σχετική ενημέρωση έχουν λάβει ήδη οι ενδιαφερόμενοι ενώ αναμένεται και η επίσημη ανακοίνωση.
- Όπως σας έχουμε ενημερώσει εγκαίρως η ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης αποφάσισε νέα αναβολή μετά από αιτήματα από ενδιαφερόμενους επενδυτές.
- Λέγεται πως οι συγκεκριμένοι (δυο τον αριθμό) ζήτησαν περισσότερο χρόνο, προκειμένου να προετοιμασθούν καλύτερα για την τελική φάση.
- Πρόκειται για τη δεύτερη αναβολή που παίρνει ο διαγωνισμός για τη δημιουργία Κέντρου Καινοτομίας στο πρώην εργοστάσιο της ΧΡΩΠΕΙ στην οδό Πειραιώς.
- Πριν από περίπου τρεις μήνες, και πάλι λίγο πριν την κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών αποφασίστηκε η επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού.
- Δεν θα προκαλούσε πάντως έκπληξη να υπάρξει και νέα αναβολή εάν μέχρι τότε δεν έχει σχηματιστεί κυβέρνηση…
————————
Τα μικρά σούπερ μάρκετ κρέμασαν πωλητήριο…
- Με «καζάνι έτοιμο να εκραγεί» μοιάζει ο κλάδος των σούπερ μάρκετ.
- Στην πιάτσα λέγεται πως υπάρχουν αρκετές μικρομεσαίες αλυσίδες που βρίσκονται με την πλάτη στον τοίχο και έχουν κυριολεκτικά βγάλει… πωλητήριο.
- «Όλα πωλούνται και όλοι οι μικροί αναζητούν αγοραστή…», λέει στη στήλη άνθρωπος που γνωρίζει καλά τον χώρο.
- «Εάν δεν προσδεθούν σύντομα σε κάποιο μεγάλο όμιλο» επισημαίνει ο ίδιος, τότε μοιραία θα καταρρεύσουν.
- Η μείωση της αγοραστικής δύναμης και η μαζική στροφή των καταναλωτών σε φθηνά προϊόντα έχουν δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στους μικρότερους παίκτες.
- Και αυτό γιατί δεν μπορούν να ακολουθήσουν τους μεγάλους στην κούρσα των προσφορών που βρίσκεται σε εξέλιξη.
- Δεν έχουν ούτε τη διαπραγματευτική δύναμη αλλά ούτε και τα αποθέματα ρευστότητας. Μοιραία λοιπόν χάνουν έδαφος.
- Είναι μαθηματικά βέβαιο, σημειώνουν αρκετοί αναλυτές, να δούμε έναν ακόμη πιο βίαιο γύρο συγκέντρωσης μετά τις εκλογές και τον σχηματισμό νέας κυβέρνησης…
—————————
«Χέρι χέρι» luxury brands και πεντάστερα ξενοδοχεία
- Στα «γερά πορτοφόλια» που θα κάνουν φέτος διακοπές στους δημοφιλείς προορισμούς της Ελλάδας ποντάρουν οι εταιρείες πολυτελών ειδών.
- Το άνοιγμα νέων πεντάστερων ξενοδοχείων δημιουργεί προσδοκίες για ακόμη περισσότερα έσοδα και κέρδη.
- Δεν είναι τυχαίο πως διάσημοι οίκοι μόδας διευρύνουν την παρουσία τους, ανοίγοντας νέα σημεία μέσα σε αυτές τις μονάδες ή κοντά σε αυτά.
- Ανάμεσα σε αυτούς και το δημοφιλές brand Kiton. Περισσότερο γνωστό για τα ανδρικά κοστούμια που πωλούνται προς περίπου 5.000 ευρώ το κομμάτι.
- Η εταιρεία άνοιξε στις αρχές Απριλίου κατάστημα στο ξενοδοχείο Sani Resort στη Χαλκιδική.
- Παρά την έλλειψη των Ρώσων τουριστών, οι άνθρωποι που εκπροσωπούν την ιταλική μάρκα στην Ελλάδα δηλώνουν συγκρατημένα αισιόδοξοι για το αποτέλεσμα.
- Για την ιστορία κοστούμι μάρκας Kiton φορούσε ο Παύλος, ο πρωτότοκος γιος του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου στην κηδεία του πατέρα του.
Latest News
Χρυσός: Οι δασμοί οδηγούν το ράλι προς τα 3.000 δολάρια Σπάνιες γαίες: Ποιες εποφθαλμιά ο Ντόναλντ Τραμπ Ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία: Τι ζητούν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων Πύργος του Άιφελ: Το μνημείο με τις περισσότερες επιθέσεις σε τουρίστες στον κόσμο Δασμοί: Πώς αλλάζουν τις θαλάσσιες διαδρομές Τεχνητή νοημοσύνη: Ποιοί, πόσο και πως θα επενδύσουν στο όραμα Μακρόν
Μεξικό: Αδικαιολόγητοι οι δασμοί ΗΠΑ σε χάλυβα και αλουμίνιο Giannis Antetokounmpo Invests in AI Video Production Platform Πετρέλαιο: Σε υψηλό δύο εβδομάδων Αμερικανικά Ομόλογα: Ανοδικά «δια χειρός» Πάουελ οι αποδόσεις Κομισιόν: Συνάντηση φον ντερ Λάιεν με τον Αμερικανό αντιπρόεδρο Τζέι Ντι Βανς Νετανιάχου: Θα μπούμε στη Γάζα αν δεν απελευθερωθούν οι όμηροι το Σάββατο