Η νέα D-day για το κέντρο καινοτομίας στη ΧΡΩΠΕΙ
- Για τις 17 Ιουλίου μαθαίνουμε πως μετατέθηκε η κατάθεση δεσμευτικών προσφορών για τον project στη ΧΡΩΠΕΙ.
- Σχετική ενημέρωση έχουν λάβει ήδη οι ενδιαφερόμενοι ενώ αναμένεται και η επίσημη ανακοίνωση.
- Όπως σας έχουμε ενημερώσει εγκαίρως η ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης αποφάσισε νέα αναβολή μετά από αιτήματα από ενδιαφερόμενους επενδυτές.
- Λέγεται πως οι συγκεκριμένοι (δυο τον αριθμό) ζήτησαν περισσότερο χρόνο, προκειμένου να προετοιμασθούν καλύτερα για την τελική φάση.
- Πρόκειται για τη δεύτερη αναβολή που παίρνει ο διαγωνισμός για τη δημιουργία Κέντρου Καινοτομίας στο πρώην εργοστάσιο της ΧΡΩΠΕΙ στην οδό Πειραιώς.
- Πριν από περίπου τρεις μήνες, και πάλι λίγο πριν την κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών αποφασίστηκε η επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού.
- Δεν θα προκαλούσε πάντως έκπληξη να υπάρξει και νέα αναβολή εάν μέχρι τότε δεν έχει σχηματιστεί κυβέρνηση…
————————
Τα μικρά σούπερ μάρκετ κρέμασαν πωλητήριο…
- Με «καζάνι έτοιμο να εκραγεί» μοιάζει ο κλάδος των σούπερ μάρκετ.
- Στην πιάτσα λέγεται πως υπάρχουν αρκετές μικρομεσαίες αλυσίδες που βρίσκονται με την πλάτη στον τοίχο και έχουν κυριολεκτικά βγάλει… πωλητήριο.
- «Όλα πωλούνται και όλοι οι μικροί αναζητούν αγοραστή…», λέει στη στήλη άνθρωπος που γνωρίζει καλά τον χώρο.
- «Εάν δεν προσδεθούν σύντομα σε κάποιο μεγάλο όμιλο» επισημαίνει ο ίδιος, τότε μοιραία θα καταρρεύσουν.
- Η μείωση της αγοραστικής δύναμης και η μαζική στροφή των καταναλωτών σε φθηνά προϊόντα έχουν δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στους μικρότερους παίκτες.
- Και αυτό γιατί δεν μπορούν να ακολουθήσουν τους μεγάλους στην κούρσα των προσφορών που βρίσκεται σε εξέλιξη.
- Δεν έχουν ούτε τη διαπραγματευτική δύναμη αλλά ούτε και τα αποθέματα ρευστότητας. Μοιραία λοιπόν χάνουν έδαφος.
- Είναι μαθηματικά βέβαιο, σημειώνουν αρκετοί αναλυτές, να δούμε έναν ακόμη πιο βίαιο γύρο συγκέντρωσης μετά τις εκλογές και τον σχηματισμό νέας κυβέρνησης…
—————————
«Χέρι χέρι» luxury brands και πεντάστερα ξενοδοχεία
- Στα «γερά πορτοφόλια» που θα κάνουν φέτος διακοπές στους δημοφιλείς προορισμούς της Ελλάδας ποντάρουν οι εταιρείες πολυτελών ειδών.
- Το άνοιγμα νέων πεντάστερων ξενοδοχείων δημιουργεί προσδοκίες για ακόμη περισσότερα έσοδα και κέρδη.
- Δεν είναι τυχαίο πως διάσημοι οίκοι μόδας διευρύνουν την παρουσία τους, ανοίγοντας νέα σημεία μέσα σε αυτές τις μονάδες ή κοντά σε αυτά.
- Ανάμεσα σε αυτούς και το δημοφιλές brand Kiton. Περισσότερο γνωστό για τα ανδρικά κοστούμια που πωλούνται προς περίπου 5.000 ευρώ το κομμάτι.
- Η εταιρεία άνοιξε στις αρχές Απριλίου κατάστημα στο ξενοδοχείο Sani Resort στη Χαλκιδική.
- Παρά την έλλειψη των Ρώσων τουριστών, οι άνθρωποι που εκπροσωπούν την ιταλική μάρκα στην Ελλάδα δηλώνουν συγκρατημένα αισιόδοξοι για το αποτέλεσμα.
- Για την ιστορία κοστούμι μάρκας Kiton φορούσε ο Παύλος, ο πρωτότοκος γιος του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου στην κηδεία του πατέρα του.
Latest News
Δημοπρασία: Πουλήθηκε προς 6,2 εκατ. δολ. η μπανάνα του Κατιλάν Προϋπολογισμός: Στις αγορές για 11 δισ. ευρώ το Ελληνικό Δημόσιο για το 2025 Cavino: Πώς οι Γιάννης και Θεόδωρος Αναστασίου έφτασαν στην κορυφή του ελληνικού κρασιού Ηλεκτρικά πατίνια: Αλλαγές φέρνει ο ΚΟΚ – Ποιοι κινδυνεύουν με βαριά «καμπάνα» Δύσκολο Σάββατο θα έχει ο Μητσοτάκης, τα αυτογκόλ της κυβέρνησης, μεγαλώνει η οργή στην αγορά, το σήμα της Βιομηχανίας, επιδόσεις από τα… Lidl, η «μονοκαλλιέργεια» της Ελλάκτωρ… Επενδυτικό κενό: Μειώνεται η ψαλίδα αλλά παραμένει – Γιατί αστόχησαν οι προβλέψεις για τις επενδύσεις
Elounda Hills: Τι περιλαμβάνει το mega project του Βιτάλι Μπορίσοφ – Επενδύσεις 800 εκατ. για boutique ξενοδοχεία και βίλες Motor Oil: Στόχος για «πράσινα» EBITDA 400 με 500 εκατ. ευρώ το 2030 Unilever: Τι συμβαίνει με το σχέδιο αναδιάρθρωσης – Πώς το παγωτό σώζει την παρτίδα Φέτα: Πώς η ΠΟΠ Καλαβρύτων κατέκτησε την πρώτη θέση στα σούπερ μάρκετ Τράπεζες: Το 2026 η επιστροφή των εσόδων στα επίπεδα του 2024 Data centers: Πώς η πράσινη ενέργεια «φέρνει» τεχνολογικές επενδύσεις στην Ελλάδα