Η νέα D-day για το κέντρο καινοτομίας στη ΧΡΩΠΕΙ
- Για τις 17 Ιουλίου μαθαίνουμε πως μετατέθηκε η κατάθεση δεσμευτικών προσφορών για τον project στη ΧΡΩΠΕΙ.
- Σχετική ενημέρωση έχουν λάβει ήδη οι ενδιαφερόμενοι ενώ αναμένεται και η επίσημη ανακοίνωση.
- Όπως σας έχουμε ενημερώσει εγκαίρως η ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης αποφάσισε νέα αναβολή μετά από αιτήματα από ενδιαφερόμενους επενδυτές.
- Λέγεται πως οι συγκεκριμένοι (δυο τον αριθμό) ζήτησαν περισσότερο χρόνο, προκειμένου να προετοιμασθούν καλύτερα για την τελική φάση.
- Πρόκειται για τη δεύτερη αναβολή που παίρνει ο διαγωνισμός για τη δημιουργία Κέντρου Καινοτομίας στο πρώην εργοστάσιο της ΧΡΩΠΕΙ στην οδό Πειραιώς.
- Πριν από περίπου τρεις μήνες, και πάλι λίγο πριν την κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών αποφασίστηκε η επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού.
- Δεν θα προκαλούσε πάντως έκπληξη να υπάρξει και νέα αναβολή εάν μέχρι τότε δεν έχει σχηματιστεί κυβέρνηση…
————————
Τα μικρά σούπερ μάρκετ κρέμασαν πωλητήριο…
- Με «καζάνι έτοιμο να εκραγεί» μοιάζει ο κλάδος των σούπερ μάρκετ.
- Στην πιάτσα λέγεται πως υπάρχουν αρκετές μικρομεσαίες αλυσίδες που βρίσκονται με την πλάτη στον τοίχο και έχουν κυριολεκτικά βγάλει… πωλητήριο.
- «Όλα πωλούνται και όλοι οι μικροί αναζητούν αγοραστή…», λέει στη στήλη άνθρωπος που γνωρίζει καλά τον χώρο.
- «Εάν δεν προσδεθούν σύντομα σε κάποιο μεγάλο όμιλο» επισημαίνει ο ίδιος, τότε μοιραία θα καταρρεύσουν.
- Η μείωση της αγοραστικής δύναμης και η μαζική στροφή των καταναλωτών σε φθηνά προϊόντα έχουν δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στους μικρότερους παίκτες.
- Και αυτό γιατί δεν μπορούν να ακολουθήσουν τους μεγάλους στην κούρσα των προσφορών που βρίσκεται σε εξέλιξη.
- Δεν έχουν ούτε τη διαπραγματευτική δύναμη αλλά ούτε και τα αποθέματα ρευστότητας. Μοιραία λοιπόν χάνουν έδαφος.
- Είναι μαθηματικά βέβαιο, σημειώνουν αρκετοί αναλυτές, να δούμε έναν ακόμη πιο βίαιο γύρο συγκέντρωσης μετά τις εκλογές και τον σχηματισμό νέας κυβέρνησης…
—————————
«Χέρι χέρι» luxury brands και πεντάστερα ξενοδοχεία
- Στα «γερά πορτοφόλια» που θα κάνουν φέτος διακοπές στους δημοφιλείς προορισμούς της Ελλάδας ποντάρουν οι εταιρείες πολυτελών ειδών.
- Το άνοιγμα νέων πεντάστερων ξενοδοχείων δημιουργεί προσδοκίες για ακόμη περισσότερα έσοδα και κέρδη.
- Δεν είναι τυχαίο πως διάσημοι οίκοι μόδας διευρύνουν την παρουσία τους, ανοίγοντας νέα σημεία μέσα σε αυτές τις μονάδες ή κοντά σε αυτά.
- Ανάμεσα σε αυτούς και το δημοφιλές brand Kiton. Περισσότερο γνωστό για τα ανδρικά κοστούμια που πωλούνται προς περίπου 5.000 ευρώ το κομμάτι.
- Η εταιρεία άνοιξε στις αρχές Απριλίου κατάστημα στο ξενοδοχείο Sani Resort στη Χαλκιδική.
- Παρά την έλλειψη των Ρώσων τουριστών, οι άνθρωποι που εκπροσωπούν την ιταλική μάρκα στην Ελλάδα δηλώνουν συγκρατημένα αισιόδοξοι για το αποτέλεσμα.
- Για την ιστορία κοστούμι μάρκας Kiton φορούσε ο Παύλος, ο πρωτότοκος γιος του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου στην κηδεία του πατέρα του.
Latest News
Ομόλογα ΗΠΑ: Πάνω από το 4,6% «σκαρφάλωσε» η απόδοση του δεκαετούς Φινλανδία: Δεξαμενόπλοιο που προήλθε από τη Ρωσία ερευνάται για τη «σοβαρή δολιοφθορά» στο καλώδιο Estilink 2 Amazon: Η μεγάλη αντεπίθεση – Πώς θα «χτυπήσει» Shein, Temu και… Tik Tok Ισραήλ: Αεροπορική επίθεση σε βάρος των Χούθι Κίνα: Θα κατασκευάσει το μεγαλύτερο υδροηλεκτρικό φράγμα στον κόσμο στο Θιβέτ ΗΠΑ: Αυξημένες οι λιανικές πωλήσεις των γιορτών – Τα στοιχεία της Mastercard
Αίγυπτος: Κατακόρυφη πτώση των εσόδων απο τη διώρυγα του Σουέζ Τουρκία: Η πρώτη μείωση των επιτοκίων εδώ και σχεδόν δύο χρόνια Καζακστάν: «Το αεροπλάνο που έπεσε επλήγη από ρωσικό πύραυλο» λένε πηγές του Αζερμπαϊτζάν Wall Street: Ήπιο και επιλεκτικό profit taking Κίνα: Αναθεωρεί το ΑΕΠ του (2023) κατά 2,7% στην τελευταία απογραφή Ασία: Τι άφησε πίσω της η χρονιά του Δράκου