Το Zoëtry Halkidiki, ένα νέo boutique, all-inclusive resort, θα είναι το δεύτερο Zoëtry Wellness & Spa Resort της Inclusive Collection στο Ευρωπαϊκό χαρτοφυλάκιο της World of Hyatt.
Η Hyatt Hotels Corporation ανακοίνωσε πρόσφατα τη συμφωνία με την AF Partners για την επέκταση της Inclusive Collection (του διεθνούς χαρτοφυλακίου μαρκών πολυτελών all-inclusive resorts, που αποτελεί μέρος της World of Hyatt) με το νέο Zoëtry Halkidiki, που αναμένεται να λειτουργήσει στα μέσα του 2024.
Zeus International: Eπέκταση της στρατηγικής συνεργασίας με την Wyndham Hotels & Resorts
Το νέο resort, με 105 δωμάτια και σουίτες, βρίσκεται στην ευρύτερη περιοχή της Σάνης, κτισμένο στα βράχια ψηλά πάνω από τη θάλασσα, με εκπληκτική θέα προς στον Όλυμπο και τα κρυστάλλινα νερά της Χαλκιδικής. Η παραλία κάτω από το ξενοδοχείο θα προσεγγίζεται αποκλειστικά μέσω ενός πανοραμικού ανελκυστήρα, μια μοναδική εμπειρία για τους απαιτητικούς πελάτες του brand Zoëtry.
«Ανακοινώνουμε με μεγάλο ενθουσιασμό τα σχέδιά μας για την επέκταση της μάρκας Zoëtry Wellness & Spa Resorts με την είσοδό της στην Ελλάδα, μια αγορά ώριμη για προσωποποιημένες, all-inclusive εμπειρίες όπως αυτήν για την οποία φημίζεται το δικό μας brand», δήλωσε ο Javier Coll, Πρόεδρος της Inclusive Collection, Hyatt, υπεύθυνος για τη παγκόσμια ανάπτυξη & καινοτομία του brand. «Η Ευρωπαϊκή αγορά προσφέρει απίστευτες δυνατότητες για το χαρτοφυλάκιο της Inclusive Collection, δεδομένων των πολλών, υπαρχόντων αλλά και αναπτυσσόμενων, προορισμών που ταιριάζουν στα δικά μας brands. Καθώς αναπτύσσουμε το αποτύπωμα της μάρκας μας στην Ευρώπη, επιζητούμε την ανάδειξη των ξεχωριστών υπηρεσιών υψηλού επιπέδου που προσφέρουμε σε νέους επισκέπτες και στα υπάρχοντα μέλη της World of Hyatt.
Το Zoëtry Halkidiki
Το Zoëtry Halkidiki θα είναι ένας παραθαλάσσιος προορισμός, καλά κρυμμένος, για ειδυλλιακές αποδράσεις, με υψηλό επίπεδο υπηρεσιών φιλοξενίας, όπως το παγκοσμίου φήμης Zoëtry spa, γυμναστήριο, πισίνα πάνω στη θάλασσα, δυο à la carte εστιατόρια γκουρμέ, ένα εστιατόριο μπουφέ, τρία μπαρ και πολλά εσωτερικά και εξωτερικά σαλόνια. Ως μέρος του concept Endless Privileges® οι ένοικοι θα απολαμβάνουν εδώ εξαιρετικές ανέσεις, όπως άνετα, λειτουργικά και αισθητικά άρτια δωμάτια, ελεύθερο check-in και check-out, γκουρμέ κουζίνα, απεριόριστη κατανάλωση αλκοολούχων ποτών, δραστηριότητες πολιτιστικού χαρακτήρα και πολλά άλλα.
«Καθώς η τουριστική βιομηχανία της Ελλάδας επανέρχεται, παρατηρούμε αυξημένη ζήτηση για την εμπειρία που προσφέρουν τα all-inclusive resorts, τόσο από την πλευρά των επισκεπτών όσο και από αυτή των επιχειρηματιών που αντιλαμβάνονται πως αυτά που υπόσχεται η μάρκα
Inclusive Collection είναι ελκυστικά», είπε ο Carlos Paredes, Διευθυντής Ανάπτυξης για την Ανατολική Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή της Inclusive Collection, Hyatt.
Το χαρτοφυλάκιο των all-inclusive σημάτων της Hyatt περιλαμβάνει τα brands Hyatt Ziva, Hyatt Zilara, Zoëtry Wellness & Spa Resorts, Secrets Resorts & Spas, Breathless Resorts & Spas, Dreams Resorts & Spas, Hyatt Vivid Hotels & Resorts, Alua Hotels & Resorts, and Sunscape Resorts & Spas brands.
Το Zoëtry Halkidiki αναμένεται να ενισχύσει την παρουσία της Hyatt στην Ελλάδα, που αυτή τη στιγμή αποτελείται από τα Grand Hyatt Athens, Hyatt Regency Thessaloniki, AluaSoul Zakynthos, Dreams Corfu Resort & Spa και Magma Resort Santorini, μέλος του The Unbound Collection της Hyatt.
Latest News
Αντιδρούν οι ξενοδόχοι στο ενδεχόμενο αύξησης στα τέλη παρεπιδημούντων
Οι ξενοδόχοι υπενθυμίζουν σε όλους πως η τουριστική βιομηχανία αποτελεί έναν από τους βασικότερους πυλώνες της οικονομίας της Αττικής
«Κλείδωσε» το ρεκόρ στον τουρισμό - Πόσοι ήρθαν τον Σεπτέμβριο, πόσες ημέρες έμειναν [γραφήματα]
Ο τουρισμός συνεχίζει την εντυπωσιακή του πορεία - Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία του κρατικού προϋπολογισμού για το 2025
Καταγγελία στην Κομισιόν για τα μέτρα θηλιά στο Airbnb
Οι υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους στις ισπανικές αρχές για τα Airbnb
Η ακρίβεια «πλήγωσε» Μύκονο και Σαντορίνη - Απώλειες για καταλύματα και εστίαση
Σαντορίνη και Μύκονος κατέγραψαν απώλειες στον τουρισμό τους καλοκαιρινούς μήνες - Τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία
Το mega project των 800 εκατ. του Μπορίσοφ στην Ελούντα – To deal με τον Ralph Lauren
Πώς θα χρηματοδοτηθεί η τουριστική επένδυση του Elounda Hills του επιχειρηματία – Η προπώληση κατοικιών και η συνεργασία με εταιρεία του Ralph Lauren
Πάνω από 100 επενδυτές ψάχνουν ξενοδοχεία στην Αθήνα - Πώς ενισχύεται ο τουρισμός
Ο τουρισμός ενισχύεται με νέα ξενοδοχεία απο Wyndham - Ενδιαφέρον απο Highgate για την ελληνική αγορά - Η αξία του τοπικού management
Πού θα επενδύσει σε νέα ξενοδοχεία ο όμιλος Μήτση - Τι «βαθμό» πήρε το 2023
Ο Όμιλος Μήτση συνεχίζει να αναπτύσσεται στον ελληνικό τουρισμό - Τι λέει ο CEO της εταιρείας, Κώστας Μήτσης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Φλερτάρει με Καραϊβική και Μέση Ανατολή η Sani/Ikos – Νέο ξενοδοχείο στην Ισπανία
Παγκόσμια επέκταση σχεδιάζει ο όμιλος Sani/Ikos, όπως δήλωσε ο COO του Ομίλου Alexander Schneider σε συνέντευξη του στο γερμανική έκδοση FVW
Η Wyndham Hotels & Resorts στοχεύει στο άνοιγμα νέων ξενοδοχείων στην Ελλάδα
Ψήφος εμπιστοσύνης στον ελληνικό τουρισμό με διεύρυνση του δικτύου συνεργατών από την Wyndham Hotels & Resorts