Την απόφαση να κλείσει όλα της τα καταστήματα λιανικής έλαβε η Φάρμα Μπράλου, σύμφωνα με πληροφορίες της αγοράς. Υπενθυμίζεται πως η εταιρεία του επιχειρηματία Δάμη Πειθή διατηρούσε κρεοπωλείο και είχε δημιουργήσει και αλυσίδα καταστημάτων εστίασης – ψητοπωλείων.
Η εταιρεία φέρεται να ενημέρωσε η ίδια τους πελάτες της για την απόφαση να κλείσει τα καταστήματά της.
«Όλα τα καταστήματα λιανικής πώλησης κρέατος, καθώς και τα καταστήματα εστίασης, έκλεισαν. Σας ευχαριστούμε για την προτίμηση και για την εμπιστοσύνη σας, όλα αυτά τα χρόνια. Σύντομα, θα σας ανακοινώσουμε τα σχέδιά μας, για τη νέα εποχή».
Κύκλοι που παρακολουθούν από κοντά τις εξελίξεις αναφέρουν πως η συγκεκριμένη εξέλιξη ήταν αναμενόμενη, δεδομένων των μεγάλων ζημιών, που κατέγραφε η Φάρμα Μπράλου ΑΕ (365.000 ευρώ επί τζίρου 2 εκατομμυρίων ευρώ το 2021) και με υποχρεώσεις 1,3 εκατομμυρίων ευρώ.
Ο Δάμης Πειθής άνοιξε το πρώτο gourmet κρεοπωλείο στην Κηφισιά το 2014. Το κατάστημα εκτός από κρεοπωλείο λειτούργησε και ως εστιατόριο, όπου ο πελάτης είχε τη δυνατότητα να επιλέξει ο ίδιος το κομμάτι κρέατος που επιθυμούσε. Η πετυχημένη πορεία του οδηγεί στο άνοιγμα ενός ακόμη εστιατορίου στο Κολωνάκι, το οποίο υποδέχεται καθημερινά ντόπιους και ξένους τουρίστες που επισκέπτονται το κέντρο της πόλης.
Ακολούθησε το άνοιγμα εστιατορίου στη Βάρη, το οποίο όμως δεν είχε τύχη καθότι έχει διακόψει τη λειτουργία του. Μαζί με τα καταστήματα λιανικής έχει τεθεί εκτός λειτουργίας και το ηλεκτρονικό κατάστημα της Φάρμας Μπράλου. Άγνωστο παραμένει εάν θα συνεχίσει να λειτουργεί η Φάρμα σε επίπεδο παραγωγής δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό.
Η ιδέα για τη φάρμα
Στην ιστοσελίδα της εταιρείας ο κ. Πειθής περιγράφει την ιστορία πίσω από τη δημουργία της Φάρμας.
«Την άνοιξη του 2008, καλεσμένος σε κάποιο φιλικό σπίτι στον Μπράλο, βγήκα στο μπαλκόνι και είδα την καταπληκτική θέα που απλωνόταν μπροστά στα μάτια μου, τον κάμπο, τον Παρνασσό, την Οίτη, την Γκιώνα, τα Βαρδούσια… Εκεί οραματίστηκα τη δημιουργία μιας φάρμας! Σκέφτηκα τα χρόνια μου στην Αγγλία, την τότε επαφή μου με τη φύση, τις αγγλικές φάρμες και τα κυνήγια.
Θέλησα αμέσως να φτιάξω κάτι αντίστοιχο στην ελληνική ύπαιθρο, με αναφορές στην αγγλική φύση. Με αυτό το πρότυπο της φάρμας, τις αρχές και τις συνήθειες σεβασμού στα ζώα και τη γη, των εκεί γεωργών και κτηνοτρόφων.
Θέλησα να παράγω σωστά και καθαρά προϊόντα, γευστικά κρέατα και πουλερικά, ζαρζαβατικά και αυγά, όπως ήταν κάποτε η εμφάνιση, η γεύση και η ποιότητα τους. Όλο αυτό με τον καιρό έγινε πραγματικότητα.
Μετά από πολλή προσπάθεια και αφού ανέπτυξα το όνειρό μου σε φίλους, ενώσαμε τις δυνάμεις μας και δημιουργήσαμε αυτό που σήμερα παράγει τα προϊόντα μας, τη “ΦΑΡΜΑ ΜΠΡΑΛΟΥ Α.Ε.”.
Σε υψόμετρο 650 μέτρων
Η Φάρμα βρίσκεται στον Μπράλο Φθιώτιδας, σε υψόμετρο 650 μέτρων. Σε μία έκταση περίπου 350 στρεμμάτων, εκτρέφει ζώα και παράγει δικές της ζωοτροφές αλλά και δημητριακά, λαχανικά και φρούτα. Είναι οι μοναδικοί εγχώριοι εκτροφείς Black Angus Purebred 100% και οι πρώτοι που έφεραν το σιτεμένο κρέας στο τραπέζι του Έλληνα καταναλωτή.
Ακόμα, εκτρέφει φυλές Charolais, Limousin, Aubrac, Red Angus, μακεδονικούς νεροβούβαλους αλλά και ελληνικές βραχυκερατικές αγελάδες κλπ. Επίσης εγχώριες και ξένες φυλές αιγοπροβάτων, χοίρους, ελληνικό Μαύρο Χοίρο, κοτόπουλα, φασιανούς, πάπιες, χήνες, πέρδικες, γαλοπούλες, ορτύκια, και φραγκόκοτες.
Η φάρμα διαθέτει επίσης ελαιώνα με αγριελιές που παράγουν εξαιρετικό ελαιόλαδο, οπωροφόρα δένδρα, μελίσσια, καλοκαιρινό μποστάνι, αρωματικά φυτά και όσπρια. Από το γάλα παράγεται γιαούρτι και φέτα. Από το κρέας εξαιρετικά λουκάνικα και αλλαντικά. Παράγει επίσης χειροποίητα ζυμαρικά και σπιτικές μαρμελάδες.
Latest News
Syndea: Αναπροσαρμόζει τα ασφάλιστρα των Ισόβιων Συμβολαίων Υγείας
Η Syndea ανακοίνωσε ότι προσπαθεί να απορροφήσει σημαντικό μέρος των αυξήσεων, μειώνοντας τον αντίκτυπο στους ασφαλισμένους
Από σήμερα εισιτήριο στο... κινητό - Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αλλάζει τα δεδομένα στις αθηναϊκές συγκοινωνίες
Με το έργο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, το «tap2ride» μετατρέπει το κινητό τηλέφωνο σε εισιτήριο και εισάγει τις συγκοινωνίες της Αθήνας στο μέλλον
Toyota Ελλάς: Αύξηση 39% στις πωλήσεις το 2024
Η Toyota Ελλάς ανακοίνωσε ότι ταξινομήθηκαν 25.626 οχήματα, σημειώνοντας 17,4% μερίδιο αγοράς, το υψηλότερο στην ιστορία της στην Ελλάδα
Νέα συνεργασία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ με σούπερ μάρκετ Θανόπουλος
ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ: Από τις 9 Ιανουαρίου μέχρι και τις 7 Φεβρουαρίου 2025 το κοινό θα έχει την ευκαιρία να ενημερώνεται με κεντρικό μήνυμα το «Το ‘ψαξες;»
Eurobank για «Σπίτι μου ΙΙ»: Νέο μοντέλο εξυπηρέτησης στεγαστικών δανείων
Με το νέο μοντέλο εξυπηρέτησης της Eurobank, ο πελάτης υποβάλει την αίτησή του στο κατάστημα ή μέσω video κλήσης
Alter Ego Media: Στη διάθεση του επενδυτικού κοινού το ενημερωτικό δελτίο
Η Alter Ego Media προχωρά σε δημόσια προσφορά έως 14.249.000 νέων μετοχών - Ποιο είναι το αναμενόμενο χρονοδιάγραμμα
Ασφάλεια Hellas Direct: Περισσότερη διαφάνεια με την υπηρεσία gov.gr
Η εταιρία δημιουργεί νέο πρότυπο στην ασφάλεια αυτοκινήτου
Allianz: Απορροφά το 50% των αυξήσεων στα ισόβια συμβόλαια υγείας
Η Allianz αναφέρει ότι περιορίζει τη μέση αύξηση για το 2025, μεσοσταθμικά στο 7% και είναι έτοιμη για διάλογο με τους φορείς
«Θετική εξέλιξη ο αρνητικός πληθωρισμός στα τρόφιμα» - Η ανακοίνωση του ΣΕΒΤ
Η εξέλιξη αυτή αποτελεί το επιστέγασμα της σταθερά πτωτικής πορείας που διαμορφώθηκε σταδιακά μέσα στο 2024, σχολίασε ο ΣΕΒΤ
NN Hellas: Στο 7% η αναπροσαρμογή των ισόβιων προγραμμάτων υγείας
Η NN Hellas αναφέρει στην ανακοίνωσή της ότι θα καλύψει την επιβάρυνση που θα προκύψει από τον περιορισμό της αναπροσαρμογής