Την απόφαση να κλείσει όλα της τα καταστήματα λιανικής έλαβε η Φάρμα Μπράλου, σύμφωνα με πληροφορίες της αγοράς. Υπενθυμίζεται πως η εταιρεία του επιχειρηματία Δάμη Πειθή διατηρούσε κρεοπωλείο και είχε δημιουργήσει και αλυσίδα καταστημάτων εστίασης – ψητοπωλείων.
Η εταιρεία φέρεται να ενημέρωσε η ίδια τους πελάτες της για την απόφαση να κλείσει τα καταστήματά της.
«Όλα τα καταστήματα λιανικής πώλησης κρέατος, καθώς και τα καταστήματα εστίασης, έκλεισαν. Σας ευχαριστούμε για την προτίμηση και για την εμπιστοσύνη σας, όλα αυτά τα χρόνια. Σύντομα, θα σας ανακοινώσουμε τα σχέδιά μας, για τη νέα εποχή».
Κύκλοι που παρακολουθούν από κοντά τις εξελίξεις αναφέρουν πως η συγκεκριμένη εξέλιξη ήταν αναμενόμενη, δεδομένων των μεγάλων ζημιών, που κατέγραφε η Φάρμα Μπράλου ΑΕ (365.000 ευρώ επί τζίρου 2 εκατομμυρίων ευρώ το 2021) και με υποχρεώσεις 1,3 εκατομμυρίων ευρώ.
Ο Δάμης Πειθής άνοιξε το πρώτο gourmet κρεοπωλείο στην Κηφισιά το 2014. Το κατάστημα εκτός από κρεοπωλείο λειτούργησε και ως εστιατόριο, όπου ο πελάτης είχε τη δυνατότητα να επιλέξει ο ίδιος το κομμάτι κρέατος που επιθυμούσε. Η πετυχημένη πορεία του οδηγεί στο άνοιγμα ενός ακόμη εστιατορίου στο Κολωνάκι, το οποίο υποδέχεται καθημερινά ντόπιους και ξένους τουρίστες που επισκέπτονται το κέντρο της πόλης.
Ακολούθησε το άνοιγμα εστιατορίου στη Βάρη, το οποίο όμως δεν είχε τύχη καθότι έχει διακόψει τη λειτουργία του. Μαζί με τα καταστήματα λιανικής έχει τεθεί εκτός λειτουργίας και το ηλεκτρονικό κατάστημα της Φάρμας Μπράλου. Άγνωστο παραμένει εάν θα συνεχίσει να λειτουργεί η Φάρμα σε επίπεδο παραγωγής δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό.
Η ιδέα για τη φάρμα
Στην ιστοσελίδα της εταιρείας ο κ. Πειθής περιγράφει την ιστορία πίσω από τη δημουργία της Φάρμας.
«Την άνοιξη του 2008, καλεσμένος σε κάποιο φιλικό σπίτι στον Μπράλο, βγήκα στο μπαλκόνι και είδα την καταπληκτική θέα που απλωνόταν μπροστά στα μάτια μου, τον κάμπο, τον Παρνασσό, την Οίτη, την Γκιώνα, τα Βαρδούσια… Εκεί οραματίστηκα τη δημιουργία μιας φάρμας! Σκέφτηκα τα χρόνια μου στην Αγγλία, την τότε επαφή μου με τη φύση, τις αγγλικές φάρμες και τα κυνήγια.
Θέλησα αμέσως να φτιάξω κάτι αντίστοιχο στην ελληνική ύπαιθρο, με αναφορές στην αγγλική φύση. Με αυτό το πρότυπο της φάρμας, τις αρχές και τις συνήθειες σεβασμού στα ζώα και τη γη, των εκεί γεωργών και κτηνοτρόφων.
Θέλησα να παράγω σωστά και καθαρά προϊόντα, γευστικά κρέατα και πουλερικά, ζαρζαβατικά και αυγά, όπως ήταν κάποτε η εμφάνιση, η γεύση και η ποιότητα τους. Όλο αυτό με τον καιρό έγινε πραγματικότητα.
Μετά από πολλή προσπάθεια και αφού ανέπτυξα το όνειρό μου σε φίλους, ενώσαμε τις δυνάμεις μας και δημιουργήσαμε αυτό που σήμερα παράγει τα προϊόντα μας, τη “ΦΑΡΜΑ ΜΠΡΑΛΟΥ Α.Ε.”.
Σε υψόμετρο 650 μέτρων
Η Φάρμα βρίσκεται στον Μπράλο Φθιώτιδας, σε υψόμετρο 650 μέτρων. Σε μία έκταση περίπου 350 στρεμμάτων, εκτρέφει ζώα και παράγει δικές της ζωοτροφές αλλά και δημητριακά, λαχανικά και φρούτα. Είναι οι μοναδικοί εγχώριοι εκτροφείς Black Angus Purebred 100% και οι πρώτοι που έφεραν το σιτεμένο κρέας στο τραπέζι του Έλληνα καταναλωτή.
Ακόμα, εκτρέφει φυλές Charolais, Limousin, Aubrac, Red Angus, μακεδονικούς νεροβούβαλους αλλά και ελληνικές βραχυκερατικές αγελάδες κλπ. Επίσης εγχώριες και ξένες φυλές αιγοπροβάτων, χοίρους, ελληνικό Μαύρο Χοίρο, κοτόπουλα, φασιανούς, πάπιες, χήνες, πέρδικες, γαλοπούλες, ορτύκια, και φραγκόκοτες.
Η φάρμα διαθέτει επίσης ελαιώνα με αγριελιές που παράγουν εξαιρετικό ελαιόλαδο, οπωροφόρα δένδρα, μελίσσια, καλοκαιρινό μποστάνι, αρωματικά φυτά και όσπρια. Από το γάλα παράγεται γιαούρτι και φέτα. Από το κρέας εξαιρετικά λουκάνικα και αλλαντικά. Παράγει επίσης χειροποίητα ζυμαρικά και σπιτικές μαρμελάδες.
Latest News
Ποιος κερδίζει στη μάχη της πίτσας στην Ελλάδα – Τα μερίδια και η ανατροπή
Pizza Fan, Domino’s, L’ Artigiano, Roma Pizza και οσονούπω -ξανά- Pizza Hut στη μάχη των 370 εκατ. ευρώ - Πώς διαμορφώνονται τα μερίδια και τα κέρδη
Πώς αλλάζει το voucher τη μάχη στην οπτική ίνα – Τι αναμένει η αγορά
Παράγοντες της αγοράς θεωρούν τη συγκεκριμένη κρατική επιδότηση νέων συνδέσεων, το Gigabit voucher, σημαντικό εργαλείο που θα επιτρέψει στην αγορά να κινηθεί πιο επιθετικά
Πώς θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την Black Friday - Ανοιχτά και την Κυριακή 1 Δεκεμβρίου
«Στηρίξτε τις ελληνικές ΜμΕ» προτρέπει τους καταναλωτές με αφορμή τη Black Friday ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών
Έκλεισε 70 χρόνια η Ελίν και μπαίνει σε μια νέα εποχή - Η ανάγκη για ενεργειακή μετάβαση
«Η ενεργειακή μετάβαση είναι αναγκαία», αναγνώρισε ο Πρόεδρος της Ελίν και Διευθύνων Σύμβουλος, Ιωάννης Αληγιζάκης
Το double στα κέρδη της Βενέτης και τι φέρνει η εξαγορά των Παγωτών Δωδώνη
Η Βενέτης με τα… χίλια πρόσωπα και η νέα σελίδα στην 76χρονη ιστορία της πιο γνωστής αλυσίδας αρτοποιίας στη χώρα
Με ποιες αγορές φλερτάρει ο Σκλαβενίτης – To roadmap για τις νέες υποδομές
Oι μπίζνες του ομίλου Σκλαβενίτης στο real estate – Πού εστιάζει σε Ελλάδα και Κύπρο – Τα σχέδια επέκτασης στην Κεντρική Ευρώπη
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους