Μια νέα εμπορική συνεργασία με τον όμιλο Insotel Marine ανακοίνωσε η εταιρεία Trasmed, η ισπανική θυγατρική εταιρεία του ομίλου Grimaldi. Όπως τονίζεται είναι μια ένωση δυνάμεων «που γεννήθηκε με σταθερό στόχο να προσφέρει μια παγκόσμια πρόταση για την αγορά των Βαλεαρίδων και υπό την οποία θα προσφέρουμε όλες τις θαλάσσιες υπηρεσίες μας για επιβάτες και εμπορεύματα».
Η Trasmed καθιστά διαθέσιμη στους διάφορους κλάδους της IMG (Trasmapi, Menorca Lines, Formentera Lines και Formentera Cargo) ολόκληρο το παγκόσμιο δίκτυο μάρκετινγκ του Ομίλου Grimaldi, ενώ περισσότερες λεπτομέρειες για την Ferry Alliance θα ανακοινωθούν σύντομα με την παρουσίαση του ανανεωμένου «CITY OF GRANADA».
Ενεργοποίησε option για πέντε πλοία η Grimaldi
«Οι πελάτες μας θα μπορούν να αγοράσουν ένα μόνο εισιτήριο από τη Βαρκελώνη και τη Βαλένθια προς Formentera μέσω Ibiza με βολικές ώρες και βολικές τιμές», ανέφερε ο Etore Morace, προσθέτοντας ότι «αυτή η συνεργασία μας δίνει την ευκαιρία να παρουσιάσουμε μια ολοκληρωμένη ταξιδιωτική προσφορά για την αγορά των Βαλεαρίδων Νήσων, αυξάνοντας το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών μας και προσφέροντας συνδέσεις μεταξύ όλων των νησιών. Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι γιατί αυτό είναι ένα θεμελιώδες βήμα στη στρατηγική ανάπτυξής μας και μια ευκαιρία να εδραιώσουμε τη θέση μας στον κλάδο στις Βαλεαρίδες Νήσους».
«Γέφυρα» με Β. Αφρική στήνει ο όμιλος Grimaldi
Σημειώνεται πως ο όμιλος Grimaldi ναυπηγεί έξι πλοία τύπου conro, δηλαδή μεταφοράς οχημάτων και containers, συνολικής αξίας άνω των 500 εκατ. δολ. και ήδη έχει παραλάβει το πρώτο πλοίο ενώ πρόσφατα καθελκύστηκε και το δεύτερο. Ειδικότερα ,πρώτα παρέλαβε το πλοίο Great Antwerp, το πρώτο πλοίο πολλαπλών χρήσεων ro-ro κλάσης G5, και δυο ημέρες αργότερα στο ίδιο ναυπηγεία της Hyundai Mipo Dockyard Co. Ltd. στο Ulsan (Νότια Κορέα) καθελκύστηκε το αδελφό πλοίο Great Lagos.
Το δεύτερο πλοίο κλάσης G5 πήρε το όνομά του από την πόλη Λάγος στη Νιγηρία, το λιμάνι της οποίας εξυπηρετείται εδώ και δεκαετίες από τον όμιλο Grimaldi, ο οποίος λειτουργεί εκεί το μεγαλύτερο τερματικό σταθμό πολλαπλών χρήσεων ro-ro στη Δυτική Αφρική.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons