Μια νέα εμπορική συνεργασία με τον όμιλο Insotel Marine ανακοίνωσε η εταιρεία Trasmed, η ισπανική θυγατρική εταιρεία του ομίλου Grimaldi. Όπως τονίζεται είναι μια ένωση δυνάμεων «που γεννήθηκε με σταθερό στόχο να προσφέρει μια παγκόσμια πρόταση για την αγορά των Βαλεαρίδων και υπό την οποία θα προσφέρουμε όλες τις θαλάσσιες υπηρεσίες μας για επιβάτες και εμπορεύματα».
Η Trasmed καθιστά διαθέσιμη στους διάφορους κλάδους της IMG (Trasmapi, Menorca Lines, Formentera Lines και Formentera Cargo) ολόκληρο το παγκόσμιο δίκτυο μάρκετινγκ του Ομίλου Grimaldi, ενώ περισσότερες λεπτομέρειες για την Ferry Alliance θα ανακοινωθούν σύντομα με την παρουσίαση του ανανεωμένου «CITY OF GRANADA».
Ενεργοποίησε option για πέντε πλοία η Grimaldi
«Οι πελάτες μας θα μπορούν να αγοράσουν ένα μόνο εισιτήριο από τη Βαρκελώνη και τη Βαλένθια προς Formentera μέσω Ibiza με βολικές ώρες και βολικές τιμές», ανέφερε ο Etore Morace, προσθέτοντας ότι «αυτή η συνεργασία μας δίνει την ευκαιρία να παρουσιάσουμε μια ολοκληρωμένη ταξιδιωτική προσφορά για την αγορά των Βαλεαρίδων Νήσων, αυξάνοντας το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών μας και προσφέροντας συνδέσεις μεταξύ όλων των νησιών. Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι γιατί αυτό είναι ένα θεμελιώδες βήμα στη στρατηγική ανάπτυξής μας και μια ευκαιρία να εδραιώσουμε τη θέση μας στον κλάδο στις Βαλεαρίδες Νήσους».
«Γέφυρα» με Β. Αφρική στήνει ο όμιλος Grimaldi
Σημειώνεται πως ο όμιλος Grimaldi ναυπηγεί έξι πλοία τύπου conro, δηλαδή μεταφοράς οχημάτων και containers, συνολικής αξίας άνω των 500 εκατ. δολ. και ήδη έχει παραλάβει το πρώτο πλοίο ενώ πρόσφατα καθελκύστηκε και το δεύτερο. Ειδικότερα ,πρώτα παρέλαβε το πλοίο Great Antwerp, το πρώτο πλοίο πολλαπλών χρήσεων ro-ro κλάσης G5, και δυο ημέρες αργότερα στο ίδιο ναυπηγεία της Hyundai Mipo Dockyard Co. Ltd. στο Ulsan (Νότια Κορέα) καθελκύστηκε το αδελφό πλοίο Great Lagos.
Το δεύτερο πλοίο κλάσης G5 πήρε το όνομά του από την πόλη Λάγος στη Νιγηρία, το λιμάνι της οποίας εξυπηρετείται εδώ και δεκαετίες από τον όμιλο Grimaldi, ο οποίος λειτουργεί εκεί το μεγαλύτερο τερματικό σταθμό πολλαπλών χρήσεων ro-ro στη Δυτική Αφρική.
Latest News
Cosco – PCT: Yποτροφίες ύψους 2.500 ευρώ σε 4 πρωτοετείς φοιτήτριες στο Πέραμα
Η απονομή των υποτροφιών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Νοεμβρίου σε εορταστική εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η PCT/COSCO
ΟΛΘ: Απορρίφθηκε από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων η προσφυγή της Goldair
H Goldair έχει δικαίωμα δέκα ημερών να προσφύγει στο ΣτΕ για τον ΟΛΘ
Εκλογές ΗΠΑ: Ανησυχία για τα «εμπόδια που σηκώνονται στα σύνορα»
Με βάση το τι υπόσχονται οι δύο μονομάχοι η ναυτιλία αναμένεται να επηρεαστεί από οποιοδήποτε αποτέλεσμα, αλλού θετικά και αλλού αρνητικά
Τραυλού: Οι Έλληνες εφοπλιστές είναι διαχρονικά κοντά στα Σώματα Ασφαλείας
Η κ. Τραυλού παρέστη σε εκδήλωση κατά την οποία ο Μ. Χρυσοχοΐδη, τίμησε την ΕΕΕ για την δωρεά εξοπλισμού στη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής
Ο ΟΛΠ παρουσίασε καθαρά κέρδη πάνω από 70 εκατ. ευρώ στο εννιάμηνο
Αύξηση διακίνησης έναντι του 2023 καταγράφηκε στους περισσότερες λειτουργικούς τομείς του ΟΛΠ το γ' τρίμηνο
Νέες εκδόσεις από το Ίδρυμα Ευγενίδου για τους σπουδαστές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού
Το Ίδρυμα Ευγενίδου προχώρησε φέτος στη συγγραφή και έκδοση 5 νέων τίτλων και 6 επικαιροποιημένων για τους σπουδαστές και τις σπουδάστριες των ΑΕΝ.
Μεταφορικό ισοδύναμο: Νέα αποδέσμευση ποσού 14.642.070 ευρώ
Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την περίοδο 2019-2024, έχει διαθέσει συνολικά το ποσό των 265.132.348 ευρώ στην Δράση «Μεταφορικό Ισοδύναμο»
«Αποκαλυπτήρια» για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Πού αυξήθηκαν, πού μειώθηκαν [πίνακες]
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και σε ποιες γραμμές αυξήθηκαν και σε ποιες μειώθηκαν τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο - Τι δείχνουν τα στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τιμών
Πλοίο με εκατοντάδες τόνους βιομηχανικών αποβλήτων αγκυροβόλησε στο Δυρράχιο
Πριν το πλοίο αγκυροβολήσει στην Αλβανία είχε προηγηθεί η άρνηση της Ταϊλάνδης να παραλάβει το φορτίο βιομηχανικών αποβλήτων
«Ρουκέτες» Χούθι στο ΑΕΠ και τις τιμές – Οι οικονομικές επιπτώσεις
Οι επιθέσεις των Χούθι, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση «Review of Maritime Transport 2024», προκαλούν απώλειες έως και 0,06% στο παγκόσμιο ΑΕΠ