
Εάν η πολιτική χρειάζεται μάρκετινγκ τότε, να πούμε ότι δεν έχουμε υποψηφιότητες αλλά τοποθετήσεις προϊόντων σε μια βιτρίνα.
Ότι δεν παίρνουμε πολιτικές αποφάσεις, αλλά διαλέγουμε γιαούρτι.
Ότι δεν κρίνουμε το μέλλον της χώρας, αλλά το είδος χαρτιού που θέλουμε στην τουαλέτα.
Δεν θα πω σε κανέναν τι θα ψηφίσει.
Μπορώ, όμως, να του πω ότι στο κόμμα που θα διαλέξει πρέπει να μαυρίσει τους υποψηφίους που συμπεριφέρονται ως προϊόντα.
Που επιδίδονται σε ένα χωρίς προηγούμενο διαφημιστικό κιτς.
Που έχουν κάνει τους διαφημιστές χαρούμενους και τους ψηφοφόρους απελπισμένους γιατί ψάχνουν να βρουν κάποια ή κάποιον που έχει κάτι να πει και δεν χαϊδεύει απλώς γατιά ή δεν χαμογελάει ή δεν χορεύει ή τραγουδά.
Και μην μου πει κανείς «ναι, αλλά τα views είναι χιλιάδες και οι κοινοποιήσεις πολλές δεκάδες», γιατί αυτό που δεν καταλαβαίνει είναι ότι οι άνθρωποι προφανώς και βλέπουν ή και κοινοποιούν πλήθος από χαζομάρες, προφανώς να τις παίρνουν σοβαρά.
Υπό κανονικές συνθήκες δεν θα έπρεπε να κάνουμε αυτή τη συζήτηση.
Σε άλλες εποχές ήταν πολύ πιο σαφές ότι οι πολίτες μπορούσαν να καταλάβουν τι είναι προεκλογικό μάρκετινγκ και τι είναι προεκλογική εκστρατεία.
Όμως, δεν ζούμε σε κανονικές συνθήκες.
Είναι τέτοιος ο καταιγισμός του πολιτικού μάρκετινγκ που οι ψηφοφόροι έχουν χάσει το μέτρο.
Αρχίζουν και πιστεύουν ότι αυτό είναι πια η πολιτική επικοινωνία.
Αυτό δεν πρέπει να γίνει.
Κάθε κόμμα έχει το περιεχόμενό του και τη στρατηγική του.
Και έχει και υποψηφίους που κυρίως έδωσαν έμφαση στο περιεχόμενο και υποψήφιους που επένδυση στη διαφήμιση και το μάρκετινγκ.
Στηρίξτε τους πρώτους και μαυρίστε τους δεύτερους.
Προσπεράστε το μάρκετινγκ, και ψάξτε την ουσία.
Είτε διαλέγετε κόμμα, είτε διαλέγετε υποψήφιο.
Το ξαναλέω: δεν διαλέγετε γιαούρτι, για τη ζωή σας αποφασίζετε.
Για το μέλλον το δικό σας αποφασίζετε και για το μέλλον των παιδιών σας, για τη χώρα στην οποία θέλετε να ζείτε, τη δημοκρατία που θέλετε να έχετε, το κοινωνικό κράτος που έχετε ανάγκη.
Μη χαραμίσετε την ψήφο σας.
Μην σπαταλήσετε τη δύναμή σας
«Η ψήφος είναι πιο δυνατή από τη σφαίρα. Με τη σφαίρα μπορεί να σκοτώσεις τον εχθρό σου. Με την ψήφο μπορεί να σκοτώσεις το μέλλον των παιδιών σου».
Αβραάμ Λίνκολν – Αμερικανός πρόεδρος


Latest News

Οποιος εξέχει, την πληρώνει
Βρισκόμαστε εν μέσω πολέμου και όποιος «εξέχει» θα την πληρώνει ακόμα και αν αισθάνεται ασφαλής

Πρώτα οι επιχειρήσεις
Η συζήτηση γύρω από την οικονομία έχει αλλάξει μέσα σε λίγες μέρες

Οι επτά εμπορικοί πόλεμοι Ευρώπης – ΗΠΑ, από το 1963
Ο Ντόναλντ Τραμπ ξυπνά παλιούς δαίμονες, γεμάτους κοτόπουλα, μπανάνες, αεροπλάνα και κρέατα…

Ανοιξιάτικα αναγνώσματα
Ολοι περιμένουν να δουν χειρισμούς στο πεδίο, από ελληνική πλευράς, ούτε ευχολόγια ούτε ωραιοποιήσεις για το αποτύπωμα των δασμών Τραμπ

Πώς, πόσο και γιατί θα αυξηθεί το κόστος ζωής με τους αμερικανικούς δασμούς
Γιατί γίνεται και ελληνικό το πρόβλημα των δασμών - Αν και ο αρχικός αντίκτυπος της ανόδου των τιμών θα επηρεάσει τους Αμερικανούς, οι βιομηχανίες θα περάσουν την επιβάρυνση σε όλες τις αγορές τους

Γιατί είναι σημαντικό να τρέξουμε τα data centers
Το παράδειγμα της Ιρλανδίας είναι χαρακτηριστικό

Επέστρεψε το ρίσκο
Πρέπει να προσέξουμε σε αυτή τη φάση διπλά και τρίδιπλα τις κινήσεις μας...

Δασμοί: Μήπως ο λύκος παραμονεύει αλλού;
Οι αποφάσεις του Αμερικανού προέδρου μήπως τελικά αποσκοπούν σε μια ριζική επαναθεώρηση του παγκόσμιου νομισματικού συστήματος;

Με «εγκληματική» παραποίηση της πραγματικότητας η διοίκηση της ΠΑΕ Ολυμπιακός παραπέμπεται σε δίκη για δύο πλημμελήματα
Πλήθος ερωτημάτων προκύπτουν για την απόφαση του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Αθηνών να παραπέμψει σε δίκη τη διοίκηση της ΠΑΕ Ολυμπιακός. Τα έωλα επιχειρήματα του κατηγορητηρίου και η πολιτική στόχευση εις βάρος του Βαγγέλη Μαρινάκη

Γυμνοί… στον εμπορικό πόλεμο
Δυστυχώς η ευρωπαϊκή αλλά και η ελληνική οικονομία στερούνται του βασικού τους όπλου: Μίας ισχυρής παραγωγικής βάσης, μίας ισχυρής βιομηχανίας