Με αυξημένους ρυθμούς κινούνται τον Μάιο οι πωλήσεις φορτηγών πλοίων Capesizes. Σύμφωνα με τα στοιχεία που βλέπουν το φως της δημοσιότητας, η Formosa Plastics Group, αποφάσισε να πουλήσει ένα από τα τρία πλοία του τύπου που κατείχε, κατασκευής του 2011. Το πλοίο αγόρασε για 24,8 εκατ. δολάρια η Landseadoor Shipping, μια εταιρεία με έδρα την Ινδονήσια που διαθέτει ήδη στον στόλο της δύο panamaxes και ένα post-panamax.
Την ίδια ώρα, οι συζητήσεις για τις πωλήσεις Capesizes περιλαμβάνουν επίσης ένα vintage πλοίο του 2004 που πωλήθηκε από την Prima Shipmanagement της Μαλαισίας, με αναφορές ότι το ιαπωνικής κατασκευής Tasik Melati απέφερε 16 εκατομμύρια δολάρια. Άλλες πωλήσεις αφορούν δύο πλοία 170.000 dwt, με τους αγοραστές να έχουν έδρα τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Ο ρόλος της ναυτιλίας στην ευρωπαϊκή οικονομία – Τι αναφέρει η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Ανοδος στις αξίες
Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της VesselsValue, οι αξίες των φορτηγών αυτού του μεγέθους έχουν καταγράψει σημαντική άνοδο, ανεξαρτήτως της ηλικίας τους. Σε κάθε περίπτωση, η μεγαλύτερη άνοδος έχει καταγραφεί στα πιο σύγχρονα πλοία.
Σύμφωνα με τα συγκεκριμένα στοιχεία, οι αξίες των Capesizes χωρητικότητας 180.000 dwt έχουν καταγράψει άνοδο 16,4%, από τα 53,1 εκατ. στα 61,74 εκατ. δολάρια, δηλαδή στα υψηλότερα επίπεδά τους από τον Αύγουστο του 2022.
Παράλληλα, η ανοδική πορεία στις αξίες των Capesizes αναμένεται να επιμείνει, τόσο λόγω της εποχικής ζήτησης όσο και λόγω της επιστροφής της Κίνας στην αγκαλιά του αυστραλιανού άνθρακα. Σύμφωνα με τη VesselsValue, η αναθέρμανση των εμπορικών σχέσεων Κίνας-Αυστραλίας θα οδηγήσει σε άνοδο της ζήτησης για Capesizes και, συνεπώς, σε άνοδο της κερδοφορίας.
Latest News
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία