![Ναυτιλία: Οι πωλήσεις Capesizes πολλαπλασιάζονται](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/05/30d5a024fac31a4cbcc9b2eb0af16ae7_1024x768-768x576-1.jpg)
Με αυξημένους ρυθμούς κινούνται τον Μάιο οι πωλήσεις φορτηγών πλοίων Capesizes. Σύμφωνα με τα στοιχεία που βλέπουν το φως της δημοσιότητας, η Formosa Plastics Group, αποφάσισε να πουλήσει ένα από τα τρία πλοία του τύπου που κατείχε, κατασκευής του 2011. Το πλοίο αγόρασε για 24,8 εκατ. δολάρια η Landseadoor Shipping, μια εταιρεία με έδρα την Ινδονήσια που διαθέτει ήδη στον στόλο της δύο panamaxes και ένα post-panamax.
Την ίδια ώρα, οι συζητήσεις για τις πωλήσεις Capesizes περιλαμβάνουν επίσης ένα vintage πλοίο του 2004 που πωλήθηκε από την Prima Shipmanagement της Μαλαισίας, με αναφορές ότι το ιαπωνικής κατασκευής Tasik Melati απέφερε 16 εκατομμύρια δολάρια. Άλλες πωλήσεις αφορούν δύο πλοία 170.000 dwt, με τους αγοραστές να έχουν έδρα τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Ο ρόλος της ναυτιλίας στην ευρωπαϊκή οικονομία – Τι αναφέρει η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Ανοδος στις αξίες
Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της VesselsValue, οι αξίες των φορτηγών αυτού του μεγέθους έχουν καταγράψει σημαντική άνοδο, ανεξαρτήτως της ηλικίας τους. Σε κάθε περίπτωση, η μεγαλύτερη άνοδος έχει καταγραφεί στα πιο σύγχρονα πλοία.
Σύμφωνα με τα συγκεκριμένα στοιχεία, οι αξίες των Capesizes χωρητικότητας 180.000 dwt έχουν καταγράψει άνοδο 16,4%, από τα 53,1 εκατ. στα 61,74 εκατ. δολάρια, δηλαδή στα υψηλότερα επίπεδά τους από τον Αύγουστο του 2022.
Παράλληλα, η ανοδική πορεία στις αξίες των Capesizes αναμένεται να επιμείνει, τόσο λόγω της εποχικής ζήτησης όσο και λόγω της επιστροφής της Κίνας στην αγκαλιά του αυστραλιανού άνθρακα. Σύμφωνα με τη VesselsValue, η αναθέρμανση των εμπορικών σχέσεων Κίνας-Αυστραλίας θα οδηγήσει σε άνοδο της ζήτησης για Capesizes και, συνεπώς, σε άνοδο της κερδοφορίας.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Νέες ναυπηγήσεις: Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/shipyard-1280x902-600x423.jpeg)
Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου
Σημαντική αύξηση του κόστους ναυπήγησης των πλοίων, που έφτασε στα επίπεδα του 2008, έτος καταγραφής ιστορικού ρεκόρ
![Ναυτιλία: Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/ellinika-ploia-1280x850-1-600x398.jpg)
Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή
Η απόφαση της Αμερικανικής Ακτοφυλακής για την ανανέωση της συμμετοχής της χώρας μας στην Πρωτοβουλία QUALSHIP 21 για το 2024-2025
![Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Ef240709_2167a-600x400.jpg)
Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας
Στην τελετή απονομής παρευρέθηκαν εκπρόσωποι της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας του τόπου, καθώς και εκλεκτά μέλη της ελληνικής ναυτιλιακής οικογένειας
![Ερυθρά Θάλασσα: Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/w12-64120w2481804w16105958w15233420w18144811w17101426-600x338.jpg)
Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης
«Πύραυλος» έπεσε στο νερό και δεύτερος εξερράγη στον αέρα, ενημέρωσε το πλήρωμα του εμπορικού σκάφους την Ambrey
![Άγιος Κωνσταντίνος: Περίμεναν κρουαζιερόπλοια στο νέο λιμάνι, έχασαν και την ακτοπλοϊκή σύνδεση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/agios-konstantinos-600x464.jpg)
Απέκτησαν λιμάνι, περίμεναν κρουαζιερόπλοια αλλά έμειναν και από πλοίο… - Τι συμβαίνει στον Άγιο Κωνσταντίνο
Ο Άγιος Κωνσταντίνος της Φθιώτιδας έμεινε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες, αν και το λιμάνι εγκαινιάστηκε μόλις το 2023
![Λιμάνια: Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/limani-irakleio-600x300.jpg)
Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων στα λιμάνια
Θα πρέπει να έχει εγκατασταθεί το 2030 σε δέκα τουλάχιστον ελληνικούς λιμενικούς οργανισμούς
![ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Βόρεια Ευρώπη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/aktoploia-600x375.jpg)
ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Β. Ευρώπη
Το δυσθεώρητο κόστος στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια φέρνει στη Βουλή το ΠΑΣΟΚ, με ερώτηση προς τους υπουργούς Χρ. Στυλιανίδη και Τ. Θεοδωρικάκο
![Ναυτιλία: Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/tanker-600x338.jpg)
Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA
Ο ελληνόκτητος στόλος που είναι ταξινομημένος στον Ιταλικό Νηογνώμονα RINA διπλασίασε το μέγεθός του από το 2021 έως το 2023
![ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 0,2% στη δύναμη του εμπορικού στόλου τον Μάιο 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/ploia-600x338.jpg)
Αύξηση 0,2% στη δύναμη του εμπορικού στόλου τον Μάιο
Τι δείχνουν τα στοιχεία
![Διώρυγα του Παναμά: Σε 6 χρόνια η κατασκευή του γιγάντιου ταμιευτήρα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/panama-canal-g52eeb7b5a_1280-768x432-1-600x338.jpg)
Σε 6 χρόνια το έργο του γιγάντιου ταμιευτήρα στη Διώρυγα του Παναμά
Ο ταμιευτήρας αξίας 1,6 δισ. δολ. θα διασφαλίσει τη διέλευση των πλοίων από τη Διώρυγα του Παναμά