Με αυξημένους ρυθμούς κινούνται τον Μάιο οι πωλήσεις φορτηγών πλοίων Capesizes. Σύμφωνα με τα στοιχεία που βλέπουν το φως της δημοσιότητας, η Formosa Plastics Group, αποφάσισε να πουλήσει ένα από τα τρία πλοία του τύπου που κατείχε, κατασκευής του 2011. Το πλοίο αγόρασε για 24,8 εκατ. δολάρια η Landseadoor Shipping, μια εταιρεία με έδρα την Ινδονήσια που διαθέτει ήδη στον στόλο της δύο panamaxes και ένα post-panamax.
Την ίδια ώρα, οι συζητήσεις για τις πωλήσεις Capesizes περιλαμβάνουν επίσης ένα vintage πλοίο του 2004 που πωλήθηκε από την Prima Shipmanagement της Μαλαισίας, με αναφορές ότι το ιαπωνικής κατασκευής Tasik Melati απέφερε 16 εκατομμύρια δολάρια. Άλλες πωλήσεις αφορούν δύο πλοία 170.000 dwt, με τους αγοραστές να έχουν έδρα τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Ο ρόλος της ναυτιλίας στην ευρωπαϊκή οικονομία – Τι αναφέρει η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Ανοδος στις αξίες
Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της VesselsValue, οι αξίες των φορτηγών αυτού του μεγέθους έχουν καταγράψει σημαντική άνοδο, ανεξαρτήτως της ηλικίας τους. Σε κάθε περίπτωση, η μεγαλύτερη άνοδος έχει καταγραφεί στα πιο σύγχρονα πλοία.
Σύμφωνα με τα συγκεκριμένα στοιχεία, οι αξίες των Capesizes χωρητικότητας 180.000 dwt έχουν καταγράψει άνοδο 16,4%, από τα 53,1 εκατ. στα 61,74 εκατ. δολάρια, δηλαδή στα υψηλότερα επίπεδά τους από τον Αύγουστο του 2022.
Παράλληλα, η ανοδική πορεία στις αξίες των Capesizes αναμένεται να επιμείνει, τόσο λόγω της εποχικής ζήτησης όσο και λόγω της επιστροφής της Κίνας στην αγκαλιά του αυστραλιανού άνθρακα. Σύμφωνα με τη VesselsValue, η αναθέρμανση των εμπορικών σχέσεων Κίνας-Αυστραλίας θα οδηγήσει σε άνοδο της ζήτησης για Capesizes και, συνεπώς, σε άνοδο της κερδοφορίας.
Latest News
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη
Μεγάλες ευκαιρίες απασχόλησης στη γαλάζια οικονομία
Η γαλάζια οικονομία περιλαμβάνει όλες τις οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται με τους ωκεανούς, τις θάλασσες και τους υδάτινους όγκους