Με αυξημένους ρυθμούς κινούνται τον Μάιο οι πωλήσεις φορτηγών πλοίων Capesizes. Σύμφωνα με τα στοιχεία που βλέπουν το φως της δημοσιότητας, η Formosa Plastics Group, αποφάσισε να πουλήσει ένα από τα τρία πλοία του τύπου που κατείχε, κατασκευής του 2011. Το πλοίο αγόρασε για 24,8 εκατ. δολάρια η Landseadoor Shipping, μια εταιρεία με έδρα την Ινδονήσια που διαθέτει ήδη στον στόλο της δύο panamaxes και ένα post-panamax.

Την ίδια ώρα, οι συζητήσεις για τις πωλήσεις Capesizes περιλαμβάνουν επίσης ένα vintage πλοίο του 2004 που πωλήθηκε από την Prima Shipmanagement της Μαλαισίας, με αναφορές ότι το ιαπωνικής κατασκευής Tasik Melati απέφερε 16 εκατομμύρια δολάρια. Άλλες πωλήσεις αφορούν δύο πλοία 170.000 dwt, με τους αγοραστές να έχουν έδρα τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Ο ρόλος της ναυτιλίας στην ευρωπαϊκή οικονομία – Τι αναφέρει η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών

Ανοδος στις αξίες

Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της VesselsValue, οι αξίες των φορτηγών αυτού του μεγέθους έχουν καταγράψει σημαντική άνοδο, ανεξαρτήτως της ηλικίας τους. Σε κάθε περίπτωση, η μεγαλύτερη άνοδος έχει καταγραφεί στα πιο σύγχρονα πλοία.

Σύμφωνα με τα συγκεκριμένα στοιχεία, οι αξίες των Capesizes χωρητικότητας 180.000 dwt έχουν καταγράψει άνοδο 16,4%, από τα 53,1 εκατ. στα 61,74 εκατ. δολάρια, δηλαδή στα υψηλότερα επίπεδά τους από τον Αύγουστο του 2022.

Παράλληλα, η ανοδική πορεία στις αξίες των Capesizes αναμένεται να επιμείνει, τόσο λόγω της εποχικής ζήτησης όσο και λόγω της επιστροφής της Κίνας στην αγκαλιά του αυστραλιανού άνθρακα. Σύμφωνα με τη VesselsValue, η αναθέρμανση των εμπορικών σχέσεων Κίνας-Αυστραλίας θα οδηγήσει σε άνοδο της ζήτησης για Capesizes και, συνεπώς, σε άνοδο της κερδοφορίας.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
Το ολιγοπώλιο της SeaJets στα ταχύπλοα, οι πρακτικές που προκαλούν αντιδράσεις και ένας φωτογραφικός νόμος
Ακτοπλοΐα |

Το ολιγοπώλιο της SeaJets στα ταχύπλοα, οι πρακτικές που προκαλούν αντιδράσεις και ένας φωτογραφικός νόμος

Δεν θα ναυαγήσει το σχέδιο για την ασφάλεια στην ακτοπλοΐα δεσμεύεται ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης, μετά και τη βροχή καταγγελιών από ναυτεργατικά σωματεία και επιβάτες εναντίον τη Seajets που κυριαρχεί στα ταχύπλοα