
Αξιοσημείωτα βήματα στην ανάπτυξη της πρόωσης αμμωνίας πραγματοποιεί η χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, με τις NYK Line, IHI Power Systems, Nihon Shipyard, Japan Engine Corporation και ClassNK να ανακοινώνουν ότι ο πρώτος τετράχρονος κινητήρας αμμωνίας στον κόσμο ολοκλήρωσε επιτυχώς μια επίγεια δοκιμή σταθερής καύσης αμμωνίας με αναλογία συν-καύσης 80%, στο πλαίσιο ενός έργου επίδειξης για την εμπορική διάθεση πλοίων εξοπλισμένων με έναν κινητήρα με καύσιμο αμμωνίας εγχώριας παραγωγής.
Όπως τονίστηκε, η αμμωνία δεν εκπέμπει CO2 κατά την καύση της και, ως εκ τούτου, αναμένεται να αποτελέσει ένα καύσιμο επόμενης γενιάς που θα συμβάλει στην καταπολέμηση της υπερθέρμανσης του πλανήτη, αλλά είναι μια δύσκολη ουσία για χειρισμό λόγω της τοξικότητάς της.
Οι προοπτικές της αμμωνίας στα λιμάνια της Αυστραλίας
Το πρώτο ρυμουλκό με καύσιμο αμμωνία
Συμφωνία συνεργασίας με την IHI Power Systems Co. Ltd. υπέγραψε η NYK Line για τη μετασκευή του «Sakigake», το οποίο αναμένεται να είναι το πρώτο ρυμουλκό στον κόσμο που θα χρησιμοποιεί για την πρόωσή του καύσιμο αμμωνίας.
Το ρυμουλκό που επιχειρεί στον κόλπο του Τόκιο ναυπηγήθηκε το 2015 και ήταν το πρώτο καύσης LNG στο είδος του στην Ιαπωνία.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η NYK Line, η αμμωνία αποτελεί ένα από τα εναλλακτικά καύσιμα τα οποία παρουσιάζουν εξαιρετικά καλές προοπτικές σε ό,τι αφορά τη μετάβαση της ναυτιλίας σε μια πιο βιώσιμη εποχή και το «Sakigake» θα είναι έτοιμο το 2024.
Όπως τονίζεται χαρακτηριστικά, η αμμωνία θεωρείται ένα αρκετά υποσχόμενο καύσιμο επόμενης γενιάς, το οποίο μπορεί να συμβάλλει στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της ναυτιλίας, και ως εκ τούτου ΝΥΚ και IPS εστιάζουν στην έρευνα και ανάπτυξη τεχνολογιών για την ταχύτερη υιοθέτησή της


Latest News

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων