
Καθαρά έσοδα ύψους 664 εκατ. ευρώ για το 2022 ανακοίνωσε ο RINA, επισημαίνοντας πως είναι αυξημένα κατά 21% σε σχέση με το 2021.
Την ίδια ώρα, τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν στα 12,5 εκατ. ευρώ, σε σύγκριση με 8,1 εκατ. το 202, ενώ η καθαρή οικονομική θέση του Ιταλικού Νηογνώμονα, που ομαλοποιήθηκε για τις επιπτώσεις της συναλλαγής αγοράς ιδίων μετοχών και της εξαγοράς της Patrick Engineering, ισούται με 114 εκατ. ευρώ.
RINA: Στηρίζει την κατασκευή bulker με καύσιμο LNG και υδρογόνο

Στρατηγικό σχέδιο
Αξίζει να σημειωθεί πως η εταιρεία παρουσίασε επίσης ένα νέο στρατηγικό σχέδιο που εκτείνεται έως το 2027, επιβεβαιώνοντας τους βασικούς τομείς εστίασης της ενεργειακής μετάβασης και της ESG, καθώς και τον στόχο της επίτευξης οργανικών εσόδων ύψους περίπου 1,25 δισ. ευρώ. Ειδικότερα, το σχέδιο υποστηρίζεται από την ανάπτυξη σε όλους τους τομείς, από τη συμβουλευτική μηχανικής έως τις δοκιμές, την επιθεώρηση και την πιστοποίηση (TIC), με αναμενόμενη σημαντική ανάπτυξη όχι μόνο στην Ιταλία αλλά και στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, τη Μέση Ανατολή και την Ασία. Η πρόσφατη εξαγορά της Patrick Engineering – της εταιρείας συμβούλων μηχανικών με έδρα το Σικάγο – αποτελεί μέρος ενός σχεδίου ανάπτυξης στη Βόρεια Αμερική στις αγορές της ενέργειας, των υποδομών, της βιομηχανίας και της κινητικότητας.
Σε ό,τι αφορά τον τομέα της ναυτιλίας, ο RINA επιβεβαίωσε τη στρατηγική σημασία της Ελλάδας και της Ασίας, ενώ η επιχειρηματική μονάδα πιστοποίησης στοχεύει στην επέκταση της παρουσίας της στην Ευρώπη και στην εδραίωση της θέσης της στην Ιταλία. Παράλληλα, η εταιρεία επιδιώκει τον στόχο της να καταστεί ο κυρίαρχος παίκτης στον ιταλικό κλάδο των ακινήτων και πέραν αυτού. Ο RINA θα υποστηρίξει αυτή την εξέλιξη με σημαντική εσωτερική ανάπτυξη. Μέχρι το 2027, ο οργανισμός σχεδιάζει να απασχολεί πάνω από 1.800 τεχνικούς εμπειρογνώμονες υψηλής εξειδίκευσης σε όλο τον κόσμο, οι οποίοι θα συμβάλουν καθοριστικά στην προώθηση του ψηφιακού μετασχηματισμού του Ομίλου.


Latest News

Ικανοποίηση της Ένωσης Ρυμουλκών για τον νέο κανονισμό ρυμουλκήσεων των ΕΛΠΕ Βορείου Ελλάδος
Με ιδιαίτερη ικανοποίηση υποδέχτηκαν τα μέλη της Ένωσης Ρυμουλκών το νέο κανονισμό των ΕΛΠΕ Β. Ελλάδος σχετικά με τις ρυμουλκήσεις

Τέλη σε κινεζικά πλοία - Η πρόταση «φωτιά» της ναυτιλιακής αρχής των ΗΠΑ
Πρέπει να αντισταθμίσουμε τις επιδοτήσεις που έχει δώσει η Κίνα στη ναυπηγική βιομηχανία της, δηλώνει ο πρόεδρος της ναυτιλιακής αρχής των ΗΠΑ

Πιο κοντά το έργο επέκτασης του προβλήτα 6 στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης - Τι ζητά ο ΟΛΘ
Μετά το προεδρικό διάταγμα και την έγκριση του master plan, ο ΟΛΘ κατέθεσε τα απαραίτητα έγγραφα στο υπουργείο για το project

Θα γίνουν οι ΗΠΑ ναυπηγική δύναμη;
Ενώ η Κίνα, η Νότια Κορέα και η Ιαπωνία παραμένουν κυρίαρχες δυνάμεις, η Αμερική, το Βιετνάμ και η Ινδία τοποθετούνται ως αναδυόμενοι παίκτες

Κατέρρευσαν οι παραγγελίες για bulk carriers - Οι μεσοπρόθεσμες προοπτικές
Η αβεβαιότητα που επικρατεί διεθνώς αποθαρρύνει τους πλοιοκτήτες από τη σύναψη νέων συμβάσεων ναυπήγησης πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου

Κικίλιας: «Πρώτος στόχος μου να μην αυξηθούν τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια»
Ο νέος υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας παραλαμβάνοντας από τον Χρήστο Στυλιανίδη ανήγγειλε τέσσερις προτεραιότητες στη ναυτιλία και την ακτοπλοϊα

To LNG/C «Ασκληπιός» της Capital Ship Management, ύψωσε την ελληνική σημαία
Το LNG/C ‘ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ’, της Capital Gas Ship Management, είναι ένα πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου μεταφορικής ικανότητας 81,451 dwt, οικολογικού τύπου

Το σχέδιο Τραμπ να αναστήσει τη ναυπηγική βιομηχανία - Πρώτα «σκοτώνουμε την Κίνα»
Πατώντας στα χνάρια του κινεζικού σχεδίου ο Τραμπ σχεδιάζει να αναστήσει την αμερικανική ναυπηγική βιομηχανία

Τα σχέδια της Κίνας για να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος
Έμφαση και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας