Καθαρά έσοδα ύψους 664 εκατ. ευρώ για το 2022 ανακοίνωσε ο RINA, επισημαίνοντας πως είναι αυξημένα κατά 21% σε σχέση με το 2021.
Την ίδια ώρα, τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν στα 12,5 εκατ. ευρώ, σε σύγκριση με 8,1 εκατ. το 202, ενώ η καθαρή οικονομική θέση του Ιταλικού Νηογνώμονα, που ομαλοποιήθηκε για τις επιπτώσεις της συναλλαγής αγοράς ιδίων μετοχών και της εξαγοράς της Patrick Engineering, ισούται με 114 εκατ. ευρώ.
RINA: Στηρίζει την κατασκευή bulker με καύσιμο LNG και υδρογόνο
Στρατηγικό σχέδιο
Αξίζει να σημειωθεί πως η εταιρεία παρουσίασε επίσης ένα νέο στρατηγικό σχέδιο που εκτείνεται έως το 2027, επιβεβαιώνοντας τους βασικούς τομείς εστίασης της ενεργειακής μετάβασης και της ESG, καθώς και τον στόχο της επίτευξης οργανικών εσόδων ύψους περίπου 1,25 δισ. ευρώ. Ειδικότερα, το σχέδιο υποστηρίζεται από την ανάπτυξη σε όλους τους τομείς, από τη συμβουλευτική μηχανικής έως τις δοκιμές, την επιθεώρηση και την πιστοποίηση (TIC), με αναμενόμενη σημαντική ανάπτυξη όχι μόνο στην Ιταλία αλλά και στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, τη Μέση Ανατολή και την Ασία. Η πρόσφατη εξαγορά της Patrick Engineering – της εταιρείας συμβούλων μηχανικών με έδρα το Σικάγο – αποτελεί μέρος ενός σχεδίου ανάπτυξης στη Βόρεια Αμερική στις αγορές της ενέργειας, των υποδομών, της βιομηχανίας και της κινητικότητας.
Σε ό,τι αφορά τον τομέα της ναυτιλίας, ο RINA επιβεβαίωσε τη στρατηγική σημασία της Ελλάδας και της Ασίας, ενώ η επιχειρηματική μονάδα πιστοποίησης στοχεύει στην επέκταση της παρουσίας της στην Ευρώπη και στην εδραίωση της θέσης της στην Ιταλία. Παράλληλα, η εταιρεία επιδιώκει τον στόχο της να καταστεί ο κυρίαρχος παίκτης στον ιταλικό κλάδο των ακινήτων και πέραν αυτού. Ο RINA θα υποστηρίξει αυτή την εξέλιξη με σημαντική εσωτερική ανάπτυξη. Μέχρι το 2027, ο οργανισμός σχεδιάζει να απασχολεί πάνω από 1.800 τεχνικούς εμπειρογνώμονες υψηλής εξειδίκευσης σε όλο τον κόσμο, οι οποίοι θα συμβάλουν καθοριστικά στην προώθηση του ψηφιακού μετασχηματισμού του Ομίλου.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη