· Μπορεί να είχε μικρό αποτύπωμα, ωστόσο το λουκέτο στα καταστήματα λιανικής της Φάρμας Μπράλου σκόρπισε προβληματισμό στην αγορά.
· Κυρίως γιατί ήρθε να υπενθυμίσει ότι οι δυσκολίες παραμένουν και πως η κρίση δεν τελείωσε…
· Είχε προηγηθεί άλλωστε η απόφαση της πολυεθνικής Tupperware (εταιρείας πασίγνωστης για τα τάπερ) να τερματίσει τη λειτουργία του εργοστασίου της στη Θήβα, ύστερα από 56 χρόνια.
· «Επειδή δεν είναι στην επικαιρότητα λόγω εκλογών, δεν σημαίνει πως έχουν εξαφανιστεί τα προβλήματα …», σημειώνει άνθρωπος της αγοράς.
· Η ακρίβεια στην ενέργεια, στις πρώτες ύλες και στο κόστος χρήματος είναι εδώ και πιέζουν τις επιχειρήσεις.
· Ειδικά τις μικρότερες που δεν έχουν τις ίδιες δυνατότητες με τις μεγάλες.
· Κάποιοι θεωρούν βέβαιο ότι μετά τις εκλογές και από τον Σεπτέμβριο θα ξεκινήσει νέος γύρος συγκέντρωσης.
· Στην πιάτσα λέγεται πως ήδη στο λιανεμπόριο τροφίμων όλες οι μικρομεσαίες αλυσίδες έχουν βάλει «πωλητήριο».
· Υπάρχει ωστόσο και η άλλη πλευρά που λέει πως οι πτωχεύσεις σε μια ελεύθερη αγορά είναι μέρος του παιχνιδιού…
· Και πως η ελληνική δεν αποτελεί εξαίρεση.
————————–
Χωρίς «τυράκι» δεν τσίμπησαν οι καταναλωτές
· Αισθητή έγινε στην αγορά η απουσία του 10ημέρου των εκπτώσεων τον Μάιο.
· Η κίνηση όπως μαθαίνουμε ήταν ελαφρώς κατώτερη των προσδοκιών, αφού έλειψε το επιπλέον κίνητρο…
· Δεν λείπουν και οι πρώτες γκρίνιες αναφορικά με την επιμονή των εμπόρων να ζητήσουν την κατάργηση των ενδιάμεσων εκπτώσεων.
· «Ίσως δεν ήταν καλή ιδέα», παραδέχεται γνωστός έμπορος.
· «Ο καταναλωτής», λέει, «ειδικά με την έκρηξη του κόστους ζωής θέλει προσφορές για να πειστεί να βάλει το χέρι στην τσέπη».
· Σπεύδει μάλιστα να πει ότι οι εκλογές δεν φαίνεται να επηρεάζουν τη διάθεση του κόσμου να ξοδέψει.
· Παρότι παραδοσιακά όλοι κουμπώνονται όταν στήνονται κάλπες. Και περιμένουν έως ότου ξεκαθαρίσει το τοπίο.
· Τα τελικά συμπεράσματα θα εξαχθούν τους επόμενους μήνες, και ειδικά την περίοδο των θερινών εκπτώσεων….