![MSC: Μια ανάσα από το ορόσημο των 5 εκατ. TEUs](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/08/Video-MSC-Tessa.png)
Συνεχίζεται με έντονους ρυθμούς τα ναυπηγικό big boom στην αγορά των containerships, με τον ναυτιλιακό κολοσσό MSC να πρωτοστατεί προσθέτοντας τεράστια χωρητικότητα πλοίων στον στόλο της.
H εταιρεία της οικογένειας Απόντε είναι έτοιμη να ξεπεράσει ένα ακόμη ορόσημο στην ταχεία ανάπτυξη που την οδήγησε στην κορυφή της κατάταξης των liners.
Συγκεκριμένα, απέχει μόλις μερικές παραδόσεις πλοίων από το να γίνει η πρώτη εταιρεία containerships στον κόσμο που εκμεταλλεύεται στόλο άνω των 5 εκατομμυρίων TEUs. Με 753 ιδιόκτητα και ναυλωμένα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, ο στόλος της MSC έχει χωρητικότητα ακριβώς 4.956.720 TEUs και οι επικείμενες παραδόσεις του MSC Michel Cappellini και του MSC Gemma τις επόμενες δύο εβδομάδες θα σπάσουν το ρεκόρ των 5 εκατ. TEUs.
«Citius, Altius, Fortius»: Τα νέα μεγαθήρια των ωκεανών που αλλάζουν τις μεταφορές
Πρόκειται για ένα ορόσημο που επετεύχθη σταδιακά αλλά με αυξανόμενους ρυθμούς. Ενδεικτικά, χρειάστηκαν 37 έτη προκειμένου η MSC να επιτύχει το ορόσημο του 1 εκατ. TEUs (2007), επιπλέον τέσσερα έτη για να φτάσει τα 2 εκατ. TEUs (2011), ακόμη έξι έτη για να φτάσει τα 3 εκατ. TEUs (2017), άλλα τέσσερα για να φτάσει τα 4 εκατ. TEUs (2021) και μόλις 22 μήνες για να πάει από τα 4 εκατ. TEUs στα 5 εκατ. TEUs.
Ρεκόρ παραγγελιών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων
«Παρά την κατάρρευση των ναύλων, οι πλοιοκτήτες παγκοσμίως εξακολουθούν να έχουν όρεξη για νέες παραγγελίες πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και το βιβλίο παραγγελιών συνέχισε να αυξάνεται. Το βιβλίο παραγγελιών έχει φτάσει στο ύψος ρεκόρ των 7,54 εκατ. TEU και θα οδηγήσει σε σημαντικές αλλαγές στον στόλο εμπορευματοκιβωτίων τα επόμενα χρόνια», εκτιμά ο Niels Rasmussen, Chief Shipping Analyst της BIMCO.
Κατά τη διάρκεια των τελευταίων 10 τριμήνων, έχουν συναφθεί συμβάσεις για την ναυπήγηση 8,61 εκατομμυρίων TEU, αντίστοιχες με το τη χωρητικότητα που μειώθηκε τα προηγούμενα 30 τρίμηνα. Το βιβλίο παραγγελιών έχει πλέον αυξηθεί για δέκα συνεχόμενα τρίμηνα, φτάνοντας σε νέο υψηλό ρεκόρ στα 7,54 εκατομμύρια TEU και αντιστοιχεί πλέον στο 28,9% του υπάρχοντος στόλου, σύμφωνα με την Bimco.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Νέες ναυπηγήσεις: Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/shipyard-1280x902-600x423.jpeg)
Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου
Σημαντική αύξηση του κόστους ναυπήγησης των πλοίων, που έφτασε στα επίπεδα του 2008, έτος καταγραφής ιστορικού ρεκόρ
![Ναυτιλία: Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/ellinika-ploia-1280x850-1-600x398.jpg)
Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή
Η απόφαση της Αμερικανικής Ακτοφυλακής για την ανανέωση της συμμετοχής της χώρας μας στην Πρωτοβουλία QUALSHIP 21 για το 2024-2025
![Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Ef240709_2167a-600x400.jpg)
Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας
Στην τελετή απονομής παρευρέθηκαν εκπρόσωποι της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας του τόπου, καθώς και εκλεκτά μέλη της ελληνικής ναυτιλιακής οικογένειας
![Ερυθρά Θάλασσα: Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/w12-64120w2481804w16105958w15233420w18144811w17101426-600x338.jpg)
Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης
«Πύραυλος» έπεσε στο νερό και δεύτερος εξερράγη στον αέρα, ενημέρωσε το πλήρωμα του εμπορικού σκάφους την Ambrey
![Άγιος Κωνσταντίνος: Περίμεναν κρουαζιερόπλοια στο νέο λιμάνι, έχασαν και την ακτοπλοϊκή σύνδεση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/agios-konstantinos-600x464.jpg)
Απέκτησαν λιμάνι, περίμεναν κρουαζιερόπλοια αλλά έμειναν και από πλοίο… - Τι συμβαίνει στον Άγιο Κωνσταντίνο
Ο Άγιος Κωνσταντίνος της Φθιώτιδας έμεινε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες, αν και το λιμάνι εγκαινιάστηκε μόλις το 2023
![Λιμάνια: Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/limani-irakleio-600x300.jpg)
Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων στα λιμάνια
Θα πρέπει να έχει εγκατασταθεί το 2030 σε δέκα τουλάχιστον ελληνικούς λιμενικούς οργανισμούς
![ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Βόρεια Ευρώπη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/aktoploia-600x375.jpg)
ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Β. Ευρώπη
Το δυσθεώρητο κόστος στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια φέρνει στη Βουλή το ΠΑΣΟΚ, με ερώτηση προς τους υπουργούς Χρ. Στυλιανίδη και Τ. Θεοδωρικάκο
![Ναυτιλία: Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/tanker-600x338.jpg)
Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA
Ο ελληνόκτητος στόλος που είναι ταξινομημένος στον Ιταλικό Νηογνώμονα RINA διπλασίασε το μέγεθός του από το 2021 έως το 2023
![ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 0,2% στη δύναμη του εμπορικού στόλου τον Μάιο 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/ploia-600x338.jpg)
Αύξηση 0,2% στη δύναμη του εμπορικού στόλου τον Μάιο
Τι δείχνουν τα στοιχεία
![Διώρυγα του Παναμά: Σε 6 χρόνια η κατασκευή του γιγάντιου ταμιευτήρα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/panama-canal-g52eeb7b5a_1280-768x432-1-600x338.jpg)
Σε 6 χρόνια το έργο του γιγάντιου ταμιευτήρα στη Διώρυγα του Παναμά
Ο ταμιευτήρας αξίας 1,6 δισ. δολ. θα διασφαλίσει τη διέλευση των πλοίων από τη Διώρυγα του Παναμά