Καθώς ο ναυτιλιακός κλάδος επικεντρώνεται στα εναλλακτικά καύσιμα, ως προαπαιτούμενο για την πράσινη μετάβαση, τα βλέμματα της βιομηχανίας στρέφονται εκ νέου στην Ασία. Οι εταιρείες Jiangnan Shipbuilding και Eastern Pacific Shipping ήρθαν σε συμφωνία για τη ναυπήγηση τεσσάρων Very Large Ammonia Carriers (VLAC), καθένα εκ των οποίων θα διαθέτει μεταφορική ικανότητα 93.000 κ.μ.
Όπως σημειώνει η Jiangnan Shipbuilding, θα πρόκειται για τα μεγαλύτερα πλοία μεταφοράς αμμωνίας στον πλανήτη, ενώ -όπως επισημαίνεται- θα έχουν τη δυνατότητα να μεταφέρουν και άλλα υγροποιημένα αέρια όπως προπάνιο και βουτάνιο.
Τα νέα πλοία θα έχουν μήκος 230 μέτρα, πλάτος 36,6 μέτρα και θα είναι εξοπλισμένα με μηχανές διπλού καυσίμου.
«Η πράσινη αμμωνία θεωρείται ως το πιο υποσχόμενο εναλλακτικό καύσιμο για τη ναυτιλιακή βιομηχανία με στόχο την επίτευξη μηδενικών εκπομπών άνθρακα. Οι αυξανόμενες απαιτήσεις σε καύσιμα αμμωνίας αναμένεται να συνεχίσουν να αυξάνονται, γεγονός που θα δημιουργήσει περισσότερες παραγγελίες για Very Large Ammonia Carriers, και η Jiangnan συνεργάζεται ενεργά με τους εταίρους της ναυτιλιακής βιομηχανίας για να προωθήσει την περαιτέρω ανάπτυξή τους», ανακοίνωσε το ναυπηγείο.
Οι προοπτικές της αμμωνίας στα λιμάνια της Αυστραλίας
Συνεχίζονται οι ιαπωνικές καινοτομίες στους κινητήρες αμμωνίας
Στο μεταξύ, αξιοσημείωτα βήματα στην ανάπτυξη της πρόωσης αμμωνίας πραγματοποιεί η χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, με τις NYK Line, IHI Power Systems, Nihon Shipyard, Japan Engine Corporation και ClassNK να ανακοινώνουν ότι ο πρώτος τετράχρονος κινητήρας αμμωνίας στον κόσμο ολοκλήρωσε επιτυχώς μια επίγεια δοκιμή σταθερής καύσης αμμωνίας με αναλογία συν-καύσης 80%, στο πλαίσιο ενός έργου επίδειξης για την εμπορική διάθεση πλοίων εξοπλισμένων με έναν κινητήρα με καύσιμο αμμωνίας εγχώριας παραγωγής.
Όπως τονίστηκε, η αμμωνία δεν εκπέμπει CO2 κατά την καύση της και, ως εκ τούτου, αναμένεται να αποτελέσει ένα καύσιμο επόμενης γενιάς που θα συμβάλει στην καταπολέμηση της υπερθέρμανσης του πλανήτη, αλλά είναι μια δύσκολη ουσία για χειρισμό λόγω της τοξικότητάς της.
Latest News
Πίστωση χρόνου για τα πρόστιμα στα EV ζητά η Γαλλία
Μεγαλύτερη ευελιξία ζητούν ευρωπαικές κυβερνήσεις και αυτοκινητοβιομηχανίες για το ζήτημα των ορίων στα ποσοστά εκπομπών των αυτοκινήτων
Εως το 2025 η Ευρώπη θα παράγει ετησίως 32 GW από ανεμογεννήτριες
Η Γερμανία ενισχύοντας τα έργα ΑΠΕ, τετραπλασίασε τις αδειοδοτήσεις για νέα χερσαία αιολικά πάρκα
«Μαρσάρει» η F1 με στόχο τις μηδενικές εκπομπές
H Formula 1, που αποτελεί το κορυφαίο πρωτάθλημα αγώνων αυτοκινήτου, στρέφει την τεχνογνωσία του στην υπερθέρμανση του πλανήτη
Το deal της AKTOR στην αποθήκευση ενέργειας – H εξαγορά από Enercoplan και οι επενδύσεις 1,5 δισ.
H AKTOR, σύμφωνα με πληροφορίες του ΟΤ, εξαγόρασε χαρτοφυλάκιο έργων αντλησιοταμίευσης της Enercoplan Energy & Investments
Η Xiaomi παρέδωσε 20.000 EV τον Οκτώβριο - Μήνες μόνο μετά το πρώτο της
Το αξιοσημείωτο είναι ότι η Xiaomi παρέδωσε το πρώτο αυτοκίνητο της πριν λίγους μήνες
Τα έσοδα της BYD ξεπέρασαν της Tesla για πρώτη φορά
Τα έσοδα της BYD αυξήθηκαν κατά 24% καθώς οι κρατικές επιδοτήσεις δίνουν ώθηση στην αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας
Τι θα συνέβαινε στην Αθήνα αν είχαμε το ίδιο καιρικό φαινόμενο με τη Βαλένθια
Όπως ανέφερε ο κ. Λέκκας «οι φυσικές διεργασίες, είναι φυσικές διεργασίες. Ό, τι και να κάνουμε εμείς, αυτές ακολουθούν τους δικούς τους νόμους
Πονοκέφαλος η έκρηξη των επενδύσεων στις ΑΠΕ - Με νέους κανόνες η πρόσβαση στο σύστημα ηλεκτρισμού
Πώς θα αποκατασταθεί το μπλακ άουτ στις επενδύσεις ΑΠΕ - Έρχονται νέοι κανόνες πρόσβασης στο ηλεκτρικό σύστημα σε συνθήκες κορεσμού
Τι προκάλεσε τις φονικές πλημμύρες στη Βαλένθια – Το μοτίβο που φοβίζει τους επιστήμονες στην Ελλάδα
Οι πλημμύρες όπως της Βαλένθια είναι εικόνα από το μέλλον προειδοποιούν οι επιστήμονες που επισημαίνουν ότι χρειάζεται να ληφθούν μέτρα για την κλιματική αλλαγή
Σε ρότα υλοποίησης η αποθήκη CO2 στον Πρίνο - Αίτηση κοινοτικής χρηματοδότησης 1,1 δισ. ευρώ
Στην υπόγεια αποθήκη θα διοχετεύεται διοξείδιο του άνθρακα που εκπέμπουν μεγάλες βιομηχανίες στην Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή