
Αύξηση στη ζήτηση ανδρικών κοσμημάτων καταγράφεται τα τελευταία χρόνια με τις παγκόσμιες πωλήσεις να ανεβαίνουν κατά 9% σε ετήσια βάση το 2020.
Στα γυναικεία κοσμήματα η αύξηση την αντίστοιχη περίοδο ήταν 4%, ενώ οι έμποροι λιανικής και τα brand αναφέρουν αυξημένες πωλήσεις από άνδρες που αγοράζουν δαχτυλίδια, βραχιόλια και κολιέ.
Τα είδη ανδρικών κοσμημάτων διπλασιάστηκαν το πρώτο τρίμηνο του 2021 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2020, με τα μαργαριταρένια κολιέ και τα βραχιόλια με χάντρες να πρωτοστατούν.
Στο «σφυρί» ένα εξαιρετικά σπάνιο ρουμπίνι
Οι προτιμήσεις των ανδρών για το ασήμι και τον λευκόχρυσο δίνουν ώθηση στις πωλήσεις όπως και δημοφιλή είδη, βραχιόλια με χάντρες, δαχτυλίδια με σφραγίδες και καρφίτσες, σύμφωνα με στοιχεία του BoF.
Μπραντ Πιτ και Weeknd
Η Veert, μάρκα κοσμημάτων unisex, έχει αποκτήσει πολλούς άντρες πελάτες, συμπεριλαμβανομένων διάσημων όπως ο Μπραντ Πιτ και ο Weeknd. Η Τζούλια Λανγκ βετεράνος του μάρκετινγκ, η οποία ίδρυσε την εταιρεία είδε τις πωλήσεις να τριπλασιάζονται το περασμένο έτος. Συνταγή επιτυχίας ήταν η διαφημιστική καμπάνια με άνδρες να φορούν τα κοσμήματα του brand και όχι μοντέλα γυναίκες να επιδεικνύουν σκουλαρίκια σε σχήμα καρδιάς και μαργαριταρένια κολιέ.
Η εταιρεία Browns σημείωσε τριψήφια αύξηση στις πωλήσεις ανδρικών κοσμημάτων τις τελευταίες τρεις σεζόν, με επικεφαλής τις μάρκες Blue Burnham, Spinelli Kilcollin και τη Βρετανίδα σχεδιάστρια κοσμημάτων Shola Branson.
Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ – ΜΠΕ, επωφελούμενοι από τη ζήτηση από την πλευρά των ανδρών, οι έμποροι λιανικής αναζητούν τώρα είδη που ανταποκρίνονται στις διαφορετικές προτιμήσεις τους για κοσμήματα, κυρίως από ασήμι και λευκόχρυσο.
«Οι άντρες φορούν όλο και περισσότερα κοσμήματα» ανέφερε ήδη από το 2017 η Καρολίν Γκασπάρ ιδρύτρια της Akillis, γαλλικής μάρκας κοσμημάτων που ειδικεύεται επίσης στα unisex κοσμήματα. «Τα εμπόδια πέφτουν και οι νεότεροι άνδρες έχουν αυτοπεποίθηση να εκφράσουν τη δική τους άποψη» τόνισε.
Όμως τα ανδρικά κοσμήματα είναι μία από τις πολλές τάσεις της μόδας που αναπτύχθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας σε μεγάλο βαθμό χάρη στους influencers και τους διάσημους στο Tik Tok.


Latest News

Η Air India θέλει τα Boeing που αρνήθηκε η China Airlines
Οι κινεζικές αεροπορικές εταιρείες ενημερώθηκαν από την κυβέρνηση να μην δέχονται αεροσκάφη Boeing

Δασμοί 3.521% - Σε ποια εισαγόμενα προϊόντα επιβάλλονται οι υψηλοί δασμοί
Οι ΗΠΑ θέλουν να εμποδίσουν το «ντάμπινγκ» τους στην αμερικανική αγορά και επιβάλλουν υψηλους δασμούς

Η γρίπη των πτηνών αυξάνει τις πωλήσεις των φυτικών «αυγών»
H γρίπη των πτηνών με την επακόλουθη ακρίβεια ωθούν τους Αμερικανούς στα «φυτικά αυγά»

Από την Ελβετία στις ΗΠΑ - Η Roche και το πενταετές επενδυτικό πλάνο
Η επένδυση της Roche θα δημιουργήσει περισσότερες από 12.000 νέες θέσεις εργασίας - Τι περιλαμβάνει το φιλόδοξο σχέδιο

Το mega deal της Nomura για τα assets της Macquarie
Ο επικεφαλής της ιαπωνικής Nomura λέει ότι η συμφωνία θα της δώσει «μια σταθερή πλατφόρμα στην αγορά υψηλής ανάπτυξης των ΗΠΑ»

Οι δασμοί θα κυριαρχήσουν στις συναντήσεις του ΔΝΤ και της Παγκόσμιας Τράπεζας
Οι φετινές συναντήσεις γίνονται στη σκιά του εμπορικού πολέμου που πυροδότησαν οι δασμοί του Αμερικανού προέδρου

Το Χάρβαρντ μηνύει τον Τραμπ - Τι ψάχνει στην... αγορά ομολόγων
Το Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ κατηγορεί την κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ ότι έχει «σαρωτικές και παρεμβατικές απαιτήσεις»

Γιατί όλο και περισσότερες επιχειρήσεις πατάνε... pause - Τι είναι η «μεγάλη παύση»
Η νέα λέξη της μόδας για τα διευθυντικά στελέχη επιχειρήσεων είναι η «παύση», το προσωρινό πάγωμα των αποφάσεων μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο με τους δασμούς. Όμως το pause κινδυνεύει να γίνει delete.

Τα Hedge Funds κυνηγούν συμφωνίες σε σενάρια κινδύνου πολύ δαπανηρά για τις ασφαλιστικές
Οι ασφαλιστικές υποφέρουν από δυσβάσταχτες αποζημιώσεις που καλούνται να πληρώσουν μετά από θεομηνίες που προκαλούνται από την κλιματική αλλαγή

Εμπορικά «μπαϊπάς» ερήμην της Ουάσιγκτον
Αναδιπλώνονται οι εταίροι των ΗΠΑ και χαράσσουν νέους δρόμους - Μεγάλες δυνάμεις σε Ανατολή και Δύση προχωρούν σε συμφωνίες με άλλους εταίρους