Το 1 τρισ. δολάρια πλησιάζει το χρέος που έχουν οι αμερικανοί σε πιστωτικές κάρτες. Σύμφωνα με στοιχεία της Ομοσπονδιακής Τράπεζας της Νέας Υόρκης οι κάτοχοι πιστωτικών καρτών των ΗΠΑ έχουν πλέον χρέος 986 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Αυτό είναι κατά 59 δισεκατομμύρια δολάρια υψηλότερο από το ρεκόρ που σημειώθηκε το τέταρτο τρίμηνο του 2019, όταν τα υπόλοιπα ήταν 927 δισεκατομμύρια δολάρια. Είναι επίσης η πρώτη φορά από το 2001 που το χρέος των πιστωτικών καρτών δεν μειώθηκε το πρώτο τρίμηνο.
Η αύξηση στο χρέος των πιστωτικών καρτών είναι ένα σημάδι ότι ορισμένα νοικοκυριά των ΗΠΑ αναγκάζονται να στηριχθούν σε πιστωτικές κάρτες για να καλύψουν τις βασικές μηνιαίες δαπάνες τους, καθώς ο πληθωρισμός και τα υψηλά επιτόκια μειώνουν τις αποταμιεύσεις τους.
Gen Z: Η δημιουργία μιας νέας χρεωμένης γενιάς
Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένοι τρόποι με τους οποίους οι καταναλωτές μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις πιστωτικές κάρτες προς όφελός τους, λένε οι ειδικοί, κι αυτό θα συμβεί μόνο αν χρησιμοποιούνται με σύνεση.
«Δεν είμαι αντίθετος στο να έχετε πιστωτική κάρτα, αλλά πρέπει να μπορείτε να τη χρησιμοποιείτε μόνο στο πλαίσιο ενός μηνιαίου προϋπολογισμού», είπε στο yaho Finance, ο Scott Inman, οικονομικός σύμβουλος της GenWealth: «Νομίζω ότι αυτό που διαπιστώνουμε εδώ είναι ότι οι άνθρωποι δυσκολεύονται να πληρώσουν τα έξοδά τους στο πλαίσιο του εισοδήματός τους».
Οι πιστωτικές κάρτες «δεν είναι κουμπαράς», πρόσθεσε.
Ο πληθωρισμός
Αν και ο πληθωρισμός έχει δείξει κάποια σημάδια υποχώρησης, οι τιμές παραμένουν υψηλές.
Οι τιμές των τροφίμων αυξήθηκαν κατά 7,7% σε ετήσια βάση τον Απρίλιο. Εν τω μεταξύ, το κόστος μεταφοράς αυξήθηκε κατά 11%.
«Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το τρέχον οικονομικό περιβάλλον στο οποίο βρισκόμαστε με τον πληθωρισμό να τρέχει με υψηλούς ρυθμούς έχει κάνει τους ανθρώπους να βρίσκονται σε μεγαλύτερη πίεση από ό,τι ίσως πριν», υποστήριξε ο Inman.
Ωστόσο, οι κάτοχοι πιστωτικών καρτών θα πρέπει να το σκεφτούν δύο φορές πριν συσσωρεύσουν χρέη.
«Καταλαβαίνω ότι η χρήση πιστωτικής κάρτας μπορεί να φαίνεται ως η έσχατη λύση, μπορεί στην πραγματικότητα να είναι αυτό, αλλά όταν πρόκειται για τη χρήση πιστωτικής κάρτας, λέμε στους πελάτες μας να καταλάβουν και να εκπαιδευτούν για το πώς να τις χρησιμοποιούν με σύνεση», υποστήριξε ο Inman.
Latest News
H «ατμομηχανή» της Ευρώπης αγκομαχά - Σε ύφεση για δεύτερη χρονιά η Γερμανία
Η οικονομία στη Γερμανία συρρικνώθηκε κατά 0,2% το προηγούμενο έτος
O νέος «πονοκέφαλος» της Λαγκάρντ - Γιατί η ΕΚΤ «κλείνει τα αυτιά» στους traders
Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα συνεδριάζει στο τέλος του μήνα - Τι προβλέπουν οι αγορές για τα επιτόκια
Μειώθηκε απροσδόκητα ο πληθωρισμός της Βρετανίας στο 2,5%
Τα στοιχεία θα βρεθούν στο επίκεντρο της συνεδρίασης της BoE στις 6 Φεβρουαρίου που αποφασίζει για τα επιτόκια στη Βρετανία
Οι πυρκαγιές στην Καλιφόρνια κάνουν τις ανισότητες μεγαλύτερες
Ποιο ρόλο παίζουν οι μεγάλες κοινωνικές και οικονομικές ανισότητες στις εφιαλτικές πυρκαγιές στην Καλιφόρνια
Με το βλέμμα στον πληθωρισμό των ΗΠΑ οι αγορές - Ο φόβος για τα επιτόκια
Ο χρόνος ανακοίνωσης του πληθωρισμού των ΗΠΑ συμπίπτει με μια κρίσιμη στιγμή για τους επενδυτές και τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής
Γιατί η SEC μηνύει τον Ίλον Μασκ - Το «colpo grosso» με τη μετοχή του Twitter
Η SEC αναφέρει ότι ο σύμμαχος Τραμπ «κέρδισε» περίπου 150 εκατ. δολ. με το να μην αποκαλύψει εγκαίρως το μερίδιο αγορά του Twitter
Αλουμίνιο και LNG στο επόμενο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας - Τι μελετούν οι Βρυξέλλες
Η Ευρωπαϊκή Ένωση μελετά νέο πακέτο με κυρώσεις κατά της Μόσχας που θα στοχεύουν στην ενεργειακή της βιομηχανία
Πώς η Ταϊλάνδη μετατρέπεται σε πόλο έλξης παγκόσμιων επενδύσεων
Η Ταϊλάνδη έχει δηλώσει ότι διερευνά την προσφορά νέων κινήτρων για να προσελκύσει παγκόσμιες εταιρείες
H εκστρατεία των 30 δισ. για απαλλαγή των social media από τον έλεγχο των δισεκατομμυριούχων
Ηγέτες της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώτου επενδυτή στο Facebook, ξεκινούν μια καμπάνια για ανεξάρτητα soial media.
Όλα τα Walmart είναι... μπλε - Γιατί προχώρησε σε rebranding
Η Walmart κατάφερε να εξελιχθεί και στο θέμα της εικόνας της - Η πρώτη διαδικασία rebranding εδώ και δύο δεκαετίες