Τα τελευταία 30 χρόνια, η αεροπορική εταιρεία Ryanair κέρδισε έδαφος στον χώρο των αεροπορικών πτήσεων εγκαθιδρύοντας ένα επιχειρηματικό μοντέλο που βασίζεται στους ιδιαίτερα χαμηλούς ναύλους, με το εισιτήριό της να ξεκινά πολλές φορές από τα 9,99 ευρώ.
Μετά το μεγάλο πάγωμα των πτήσεων λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, πλέον οι ταξιδιώτες ανά τον κόσμο έχουν επιστρέψει δυναμικά στις εξορμήσεις τους.
Έτσι, με τα γρανάζια να έχουν πάρει μπρος, η ιρλανδική αεροπορική εταιρεία στέλνει ένα μήνυμα προς τους πελάτες της που ενδεχομένως να τους δυσανασχετήσει.
Οι μέρες των εξαιρετικά χαμηλών ναύλων ενδεχομένως να έχουν τελειώσει.
Ο Οικονομικός Διευθυντής, Neil Soharan μετά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων είπε πως οι πελάτες είναι πρόθυμοι πλέον να πληρώσουν περισσότερα για τους ναύλους, καθώς οι κρατήσεις αυξάνονται την καλοκαιρινή περίοδο.
«Οι μέρες των 9.99 είναι πιθανώς πίσω μας για κάποιο χρονικό διάστημα», είπε ο Soharan σε συνέντευξή του στο Bloomberg Television.
Οι τιμές των εισιτηρίων σε όλο τον κλάδο έχουν αυξηθεί, εν μέρει λόγω της έντονης ζήτησης για καλοκαιρινές αποδράσεις, αλλά και λόγω της σπανιότητας αεροσκαφών, καθώς οι αεροπορικές εταιρείες κάνουν παραγγελίες για νέα μοντέλα.
Χαρακτηριστικό είναι πως η Easy Jet αναβάθμισε την πρόβλεψή της για τα κέρδη της, επισημαίνοντας ότι οι άνθρωποι δίνουν προτεραιότητα στα ταξίδια και οι αερομεταφορείς όπως η Deutsche Lufthansa AG και η Air France-KLM, έχουν δει πελάτες αναψυχής να συνωστίζονται στο business-class τμήμα της καμπίνας.
«Πιστεύουμε ότι θα έχουμε αρκετά κέρδη»
Η Ryanair ανέφερε κέρδη μετά από φόρους 1,43 δισ. ευρώ για το οικονομικό έτος που έληξε στις 31 Μαρτίου, έναντι ζημιών 355 εκατ. ευρώ ένα χρόνο νωρίτερα. Επιπλέον, η Ryanair αναμένει ότι ο λογαριασμός καυσίμων της θα είναι 1 δισ. ευρώ υψηλότερος, το τρέχον οικονομικό έτος, λέγοντας ότι τα υψηλότερα έσοδα θα αντισταθμίσουν το άλμα.
«Πιστεύουμε ότι θα έχουμε αρκετά κέρδη, με βάση αυτά που βλέπουμε, για να καλύψουμε τα έξοδα στα καύσιμα και στη συνέχεια θα τα αυξήσουμε ελαφρώς», δήλωσε ο Sorahan, όπως μεταδίδει το Bloomberg.
Ο Οικονομικός Διευθυντής σημείωσε ότι είναι βέβαιος ότι η εταιρεία θα πετύχει τον στόχο της να μεταφέρει 185 εκατ. επιβάτες φέτος, ακόμη και αφού η Ryanair προειδοποίησε στη δήλωσή της ότι ο αριθμός μπορεί να είναι ελαφρώς χαμηλότερος λόγω καθυστερήσεων στην Boeing Co., τον μοναδικό προμηθευτή των αεροσκαφών της. Η αεροπορική εταιρεία μετέφερε 168,6 εκατ. επιβάτες το οικονομικό έτος που μόλις τελείωσε, αύξηση 74%.
Ο Sorahan ανέφερε ότι τα βοηθητικά έσοδα για υπηρεσίες, όπως η προτεραιότητα επιβίβασης και το φαγητό κατά την πτήση, ήταν «πολύ ισχυρά», φτάνοντας στα 23 ευρώ ανά επιβάτη, από 19 ευρώ πριν από την πανδημία.
Υπενθυμίζεται ότι αυτόν τον μήνα, η αεροπορική παρήγγειλε έως και 300 αεροσκάφη Boeing 737 Max καθώς στοχεύει το 30% της ευρωπαϊκής αγοράς αεροπορικών ταξιδιών μέχρι το 2034.
Latest News
Μετά τις γερμανικές εκλογές η προσφορά της UniCredit για την Commerzbank
Η επικεφαλής της UniCredit τονίζει ακόμα και μετά την εξαγορά το «στρατηγείο» της τράπεζας θα παραμείνει στο Μιλάνο
Μασκ (Tesla): Μεγιστάνας ελέω κράτους αλλά και ...υπηρέτης του κράτους
Πόση απο την περιουσία του Μασκ της Tesla οφείλεται σε κρατικό χρήμα - Τα κέρδη του μετα την εκλογή του νέου προέδρου
Η ΕΚΤ μπορεί να μειώσει τα επιτόκια ανεξάρτητα από τη Fed, διαμηνύει το Γάλλος τραπεζίτης
Ο Βιλερουά είπε ότι επιστροφή Τραμπ στον Λευκό Οίκο θα «σημάνει πιθανότατα περισσότερο πληθωρισμό στις ΗΠΑ και λιγότερη ανάπτυξη παντού»
Κάτι τρέχει με την Temu - Σε ελεύθερη πτώση ο κινεζικός κολοσσός
Δεν έπιασε τους στόχους η PDD με την Temu - Προειδοποιεί για εντατικοποίηση του ανταγωνισμού στο ηλεκτρoνικό εμπόριο
Γιατί επιβραδύνονται σε όλον τον κόσμο οι πωλήσεις ειδών πολυτελείας εκτός από το Τόκιο
Το μερίδιο της Ιαπωνίας στις αγορές πολυτελείας αυξήθηκε - Οι πωλήσεις στην Ιαπωνία αντιπροσώπευαν το 9% του συνόλου της LVMH, από 7% ένα χρόνο νωρίτερα.
Εσπρέσο... τέλος στα McDonald's
Άλλο ένα κακό συναπάντημα βάζει νάρκη στις πωλήσεις της McDonald's
«Μειώστε τα ενοίκια» - Νέα διαδήλωση των κατοίκων της Βαρκελώνης
Οι διαδηλωτές στη Βαρκελώνη ζητούν προσιτά ενοίκια για όλους - Σε πολλές πόλεις στην Ισπανία η εκτόξευση του τουρισμού και το Airbnb αφήνουν χωρίς σπίτια τους κατοίκους
Economist: Πόσο κινεζική είναι η Shein
Η Shein, προσπαθεί να επαναπροσδιοριστεί ως μία παγκόσμια εταιρεία και όχι ως αμιγώς κινεζική, σημειώνει ο Economist
Ποιος είναι ο εκκεντρικός κροίσος που αγόρασε μια μπανάνα για 6,2 εκατ.
Ο Τζάστιν Σαν είναι Κινέζος επιχειρηματίας και λάτρης των κρυπτονομισμάτων, γνωστός για την ίδρυση της πλατφόρμας blockchain TRON
Πόσο θα μπορούσαν να μειώσουν το ΑΕΠ τα ζευγάρια που δεν κάνουν παιδιά
Περισσότεροι millenials επιλέγουν να μην κάνουν παιδιά αλλά αυτό θα μπορούσε να έχει σοβαρό αντίκτυπο στην οικονομία