· Το ερώτημα δεν είναι καινούριο, ωστόσο απασχολεί όλο και πιο έντονα καθώς οι τιμές συνεχίζουν να τραβούν την ανηφόρα…
· Υπάρχει «φούσκα» στα ακίνητα και εάν ναι πότε θα σκάσει; Πόσο κινδυνεύει συνολικά η ελληνική αγορά;
· Οι άνθρωποι του real estate εμφανίζονται καθησυχαστικοί και επιμένουν πως δεν υπάρχει κίνδυνος στην Ελλάδα.
· Τα «σύννεφα», όπως λένε αφορούν κυρίως τις ώριμες αγορές του εξωτερικού και όχι εμάς.
· Στην χώρα μας, υποστηρίζουν, οι τιμές πώλησης παραμένουν σε ανεκτά επίπεδα.
· Είχαν υποστεί άλλωστε τεράστια πτώση στη διάρκεια της κρίσης. Και άρα έχουν αρκετό έδαφος να καλύψουν…
· Στην πιάτσα πάντως λέγεται πως δεν θα αργήσει η στιγμή που το ράλι θα κοπάσει και θα πάμε σε πιο ήπιους ρυθμούς αύξησης.
· Καταλυτικό ρόλο, υποστηρίζουν, θα παίξει η αύξηση του ορίου για την απόκτηση Golden Visa στα 500.000 ευρώ στις δημοφιλείς περιοχές.
· Κάτι που εκτιμάται πως θα μειώσει δραστικά τη ζήτηση από το εξωτερικό για αγορά κατοικίας. Ειδικά στα μεγάλα αστικά κέντρα, όπου παρατηρείται και το μεγαλύτερο πρόβλημα…
· Μια ακόμη παράμετρος που μπαίνει στην εξίσωση είναι οι πλειστηριασμοί.
· Αν και τραπεζικά στελέχη ισχυρίζονται πως η διαδικασία δεν θα επηρεάσει τις τιμές καθώς θα είναι ελεγχόμενη, εντούτοις θεωρείται βέβαιο πως κάποια πίεση θα ασκηθεί.
· Οι πολίτες πάντως και ειδικά οι νέοι που αναζητούν στέγη περιμένουν να ισορροπήσει η αγορά για να αποκτήσουν κατοικία σε λογική τιμή….
—————————
Το κροκοδειλάκι ξαναγίνεται… μόδα
· Ακόμη ένα brand που… μεγαλούργησε τις περασμένες δεκαετίες γίνεται ξανά μόδα.
· Ο λόγος για την γαλλική Lacoste που έχει ως λογότυπο τον πιο διάσημο κροκόδειλο.
· Μαθαίνουμε πως οι πωλήσεις της αρχίζουν και αυξάνονται σημαντικά το τελευταίο διάστημα.
· Καταλυτικό ρόλο, όπως λέγεται στην πιάτσα έχει παίξει η στροφή του brand σε πιο δυναμικά κοινά.
· Με άλλα λόγια η απόφαση να αποτινάξει από πάνω της ότι απευθύνεται κυρίως σε άτομα μεγάλης ηλικίας.
· «Η μάρκα είχε πάντα πιστούς οπαδούς, οι οποίοι πίνουν νερό στο όνομά της. Όμως είχε εγκλωβιστεί εκεί… τώρα κάνει ένα άνοιγμα», μας λέει άνθρωπος που γνωρίζει.
· Είναι ενδεικτικό πως όποια καταστήματα της εταιρείας ανακαινίζονται διπλασιάζουν την πελατεία τους.
· Πάντως δεν είναι το μοναδικό διάσημο brand που αναζητά… δεύτερη ευκαιρία.
· Θυμίζουμε πως και η αμερικάνικη Levi’s επιχειρεί δυναμικό comeback, μέσα από τη συνεργασία με τον όμιλο Φάις.
· Η νοσταλγία για τα χαμένα μεγαλεία, όπως παρατηρούν έμπειροι αναλυτές μπαίνει στη μάχη του σύγχρονου μάρκετινγκ και φαίνεται ότι αποδίδει καρπούς…
—————————–
Το πιο ασφαλές καταφύγιο όταν έρχεται… Αρμαγεδδών
· Δεν λέει να κοπάσει η φρενίτιδα των επενδυτών για τον χρυσό.
· Παρότι η τιμή του βρίσκεται κοντά στα ιστορικά υψηλά επίπεδα μαγνητίζει το ενδιαφέρον…
· Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα από το Bloomberg ο χρυσός είναι η κορυφαία επιλογή για τους επαγγελματίες και τους ιδιώτες επενδυτές, με μεγάλη διαφορά.
· Η στροφή στο πολύτιμο μέταλλο εξηγείται και από τους φόβους για την χρεοκοπία των ΗΠΑ.
· Και αυτό παρότι φαίνεται να υπάρχει διάθεση να εξευρεθεί λύση…
· Στον χορό έχουν μπει και οι κεντρικές τράπεζες.
· Σύμφωνα με στοιχεία του Παγκόσμιου Συμβουλίου Χρυσού δείχνουν ότι οι αγορές των κεντρικών τραπεζών έφτασαν σε επίπεδο ρεκόρ το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
· Τα παραπάνω έρχονται να επιβεβαιώσουν για μια ακόμη φορά ότι όλοι σε ταραγμένους καιρούς αναζητούν ασφαλές καταφύγιο για να προστατευθούν…
· Μόλις νιώσουν ότι δεν κινδυνεύουν, κοιτάζουν και άλλες επιλογές με περισσότερο ρίσκο…
· Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο….