Και το όνομα αυτού… «Adora Magic City». Ο λόγος για το νέο κρουαζιερόπλοιο κινεζικής κατασκευής που θα κάνει σύντομα το ντεμπούτο του και αποτελεί κομμάτι της κοινοπραξίας της Carnival Corporation στην Κίνα (CSSC).
Το πλοίο θα είναι το πρώτο στον κόσμο με ευρυζωνική συνδεσιμότητα 5G για τους επιβάτες. «Αξιοποιώντας ένα πλεονέκτημα στην αγορά 5G της βιομηχανίας κρουαζιέρας, ελπίζουμε να θέσουμε ένα νέο πρότυπο για την ψηφιακή επικοινωνία στον τομέα των θαλάσσιων ταξιδιών», δήλωσε στο CGTN ο Chen Ranfeng, διευθύνων σύμβουλος της CSSC Carnival Cruise Shipping.
Η Royal Caribbean κάνει comeback στην κινεζική αγορά
Το «Adora Magic City» κατασκευάζεται από μια κοινοπραξία που αποτελείται από την China State Shipbuilding Corporation, την Carnival και την ιταλική ναυπηγική εταιρεία κρουαζιέρας Fincantieri, η οποία παρείχε το σχεδιασμό και την τεχνολογία κατόπιν άδειας, μαζί με υπηρεσίες εφοδιαστικής αλυσίδας και συγκεκριμένο βασικό εξοπλισμό.
Καθυστερήσεις λόγω πανδημίας
Η κατασκευή ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2020, αλλά καθυστέρησε λόγω των περιορισμών της πανδημίας. Όταν ολοκληρωθεί, θα είναι το πρώτο κρουαζιερόπλοιο τέτοιου μεγέθους που κατασκευάστηκε ποτέ στην Κίνα. Θα έχει χώρο για περισσότερους από 4.200 επιβάτες και ο σχεδιασμός του απευθύνεται σε ένα μείγμα Κινέζων και ξένων επιβατών. Θα δώσει έμφαση στις αγορές λιανικής, με τη μεγαλύτερη επιλογή καταστημάτων αφορολόγητων ειδών από οποιοδήποτε κρουαζιερόπλοιο στην περιοχή. Ένα αδελφό πλοίο που δεν έχει ακόμη ονομαστεί βρίσκεται υπό κατασκευή στη Σαγκάη και θα είναι έτοιμο να ξεκινήσει τη λειτουργία του τον επόμενο χρόνο.
Το «Adora Magic City» θα λειτουργεί υπό την Adora, το εμπορικό σήμα της Carnival στην Κίνα, και θα αποπλεύσει από τη Σαγκάη φέτος. Μετά τη χαλάρωση των περιορισμών, οι διεθνείς κρουαζιέρες από την ευημερούσα πόλη-λιμάνι αναμένεται να ξαναρχίσουν τον Ιούνιο. Τα πρώτα κινεζικής ιδιοκτησίας κρουαζιερόπλοια που θα επανεκκινήσουν δρομολόγια θα είναι το «Blue Dream Star», που θα εκμεταλλεύεται η Blue Dream Cruises, και το «China Merchants Yidun», που λειτουργεί από την Viking και την China Merchants.
Latest News
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη
Μεγάλες ευκαιρίες απασχόλησης στη γαλάζια οικονομία
Η γαλάζια οικονομία περιλαμβάνει όλες τις οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται με τους ωκεανούς, τις θάλασσες και τους υδάτινους όγκους
Ψηφιακή η ελληνική ναυτιλία - Το e-ναυτολόγιο έτοιμο εντός του 2025
Ενα εκατομμύριο ευρώ για τη χρηματοδότηση του e-ναυτολογίου - Στόχος η προσέλκυση νέων στο ναυτικό επάγγελμα.
Κρουαζιέρα: Πόσο τέλος θα πληρώνουν οι τουρίστες σε Μύκονο και Σαντορίνη
Τι προβλέπει για την κρουαζιέρα το φορολογικό νομοσχέδιο που έχει δοθεί σε δημόσια διαβούλευση
Capital Clean Energy Carriers: Αύξησε κατά 66% τα έσοδα στο τρίτο τρίμηνο του 2024
Η Capital Clean Energy Carriers ανακοίνωσε έσοδα 106 εκατ. δολ. για το τρίτο τρίμηνο του 2024 και τη διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή.
Πώς η κρουαζιέρα γέμισε τα ταμεία του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας
Ο Οργανισμός για το λιμάνι Κέρκυρας ανακοίνωσε έσοδα 4,8 εκατ. ευρώ για το 2023 – Στα 420 τα κρουαζιερόπλοια την περασμένη χρονιά
IBIA: Ξεκάθαρος στόχος η απαλλαγή απο τις εκπομπές άνθρακα
Οι καιροί της πράσινης μετάβασης, δεν είναι μόνο πολύπλοκοι, προκλητικοί και συχνά απογοητευτικοί αλλά και ελπιδοφόροι και φιλόδοξοι, τόνισε ο πρόεδρος του IBIA