Η Διεθνής Ένωση Πλοιοκτητών Χύδην Ξηρού Φορτίου (INTERCARGO) έχει καταγράψει ένα ορόσημο στον αριθμό των μελών που εκπροσωπεί. Όπως ανακοίνωσε η Ένωση που ιδρύθηκε το 1980 στο Λονδίνο από τον αείμνηστο Έλληνα εφοπλιστή Αντώνη Χανδρή αντιπροσωπεύει πλέον το 32% του παγκόσμιου στόλου ξηρού χύδην φορτίου με όρους DWT.
Η INTERCARGO με πρόεδρο της τα τελευταία χρόνια τον κ. Δημήτρη Φαφαλιό (στη φωτογραφία), εκπροσωπεί πλέον ένα στόλο από περισσότερα από 3.200 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου που ανήκουν σε περισσότερους από 155 ιδιοκτήτες/διαχειριστές/διαχειριστές ξηρού χύδην φορτίου, με τα μέλη της συμπληρώνονται από 90 συνδεδεμένες εταιρείες-μέλη που υποστηρίζουν τον κλάδο.
Αγγελική Φράγκου: Ρευστή η κατάσταση στην αγορά ξηρού χύδην φορτίου
Τα μέλη της INTERCARGO, που προέρχονται από 30 χώρες, εκμεταλλεύονται κατά κύριο λόγο πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου που μεταφέρουν άνθρακα, σιτηρά, σιδηρομετάλλευμα και άλλα χύδην εμπορεύματα.
Για λογαριασμό των σταθερά αυξανόμενων μελών της, η INTERCARGO διαδραματίζει ενεργό ρόλο στους διεθνείς ρυθμιστικούς ναυτιλιακούς οργανισμούς, συμπεριλαμβανομένου του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού, όπου έχει Καθεστώς Μη Κυβερνητικού Οργανισμού (ΜΚΟ). Επίσης είναι μέλος του φόρουμ της ναυτιλιακής βιομηχανίας Round Table.
Σχολιάζοντας την αύξηση των μελών, ο Δρ Κώστας Γκόνης, Γενικός Γραμματέας της INTERCARGO, δήλωσε: «Η INTERCARGO είναι μια ένωση με ισχυρή διεθνή φωνή και μεγάλο ειδικό βάρος στο εσωτερικό της ναυτιλιακής βιομηχανίας. Η προοδευτική πορεία ανάπτυξης μας τα τελευταία χρόνια, μαζί με το υψηλό ποσοστό διατηρησιμότητας, αντικατοπτρίζει τη σημασία της αφοσιωμένης εργασίας που επιτελούμε για λογαριασμό των μελών μας.»
Επισημαίνεται ότι η διεθνής ναυτιλία είναι ζωτικής σημασίας για την παγκόσμια οικονομία και την ευημερία καθώς μεταφέρει περίπου το 90% του παγκόσμιου εμπορίου. Ο τομέας του ξηρού χύδην φορτίου είναι ο μεγαλύτερος ναυτιλιακός τομέας σε αριθμό πλοίων και τόνους. Τα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου χύδην αντιπροσωπεύουν το 43% του παγκόσμιου στόλου (σε χωρητικότητα) και υπολογίζεται ότι μεταφέρουν το 55% του παγκόσμιου μεταφορικού έργου. Η INTERCARGO ιδρύθηκε το 1980 στο Λονδίνο και έχει συμμετέχει στον ΙΜΟ από το 1993.
Latest News
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη
Μεγάλες ευκαιρίες απασχόλησης στη γαλάζια οικονομία
Η γαλάζια οικονομία περιλαμβάνει όλες τις οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται με τους ωκεανούς, τις θάλασσες και τους υδάτινους όγκους
Ψηφιακή η ελληνική ναυτιλία - Το e-ναυτολόγιο έτοιμο εντός του 2025
Ενα εκατομμύριο ευρώ για τη χρηματοδότηση του e-ναυτολογίου - Στόχος η προσέλκυση νέων στο ναυτικό επάγγελμα.