Η Διεθνής Ένωση Πλοιοκτητών Χύδην Ξηρού Φορτίου (INTERCARGO) έχει καταγράψει ένα ορόσημο στον αριθμό των μελών που εκπροσωπεί. Όπως ανακοίνωσε η Ένωση που ιδρύθηκε το 1980 στο Λονδίνο από τον αείμνηστο Έλληνα εφοπλιστή Αντώνη Χανδρή αντιπροσωπεύει πλέον το 32% του παγκόσμιου στόλου ξηρού χύδην φορτίου με όρους DWT.
Η INTERCARGO με πρόεδρο της τα τελευταία χρόνια τον κ. Δημήτρη Φαφαλιό (στη φωτογραφία), εκπροσωπεί πλέον ένα στόλο από περισσότερα από 3.200 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου που ανήκουν σε περισσότερους από 155 ιδιοκτήτες/διαχειριστές/διαχειριστές ξηρού χύδην φορτίου, με τα μέλη της συμπληρώνονται από 90 συνδεδεμένες εταιρείες-μέλη που υποστηρίζουν τον κλάδο.
Αγγελική Φράγκου: Ρευστή η κατάσταση στην αγορά ξηρού χύδην φορτίου
Τα μέλη της INTERCARGO, που προέρχονται από 30 χώρες, εκμεταλλεύονται κατά κύριο λόγο πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου που μεταφέρουν άνθρακα, σιτηρά, σιδηρομετάλλευμα και άλλα χύδην εμπορεύματα.
Για λογαριασμό των σταθερά αυξανόμενων μελών της, η INTERCARGO διαδραματίζει ενεργό ρόλο στους διεθνείς ρυθμιστικούς ναυτιλιακούς οργανισμούς, συμπεριλαμβανομένου του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού, όπου έχει Καθεστώς Μη Κυβερνητικού Οργανισμού (ΜΚΟ). Επίσης είναι μέλος του φόρουμ της ναυτιλιακής βιομηχανίας Round Table.
Σχολιάζοντας την αύξηση των μελών, ο Δρ Κώστας Γκόνης, Γενικός Γραμματέας της INTERCARGO, δήλωσε: «Η INTERCARGO είναι μια ένωση με ισχυρή διεθνή φωνή και μεγάλο ειδικό βάρος στο εσωτερικό της ναυτιλιακής βιομηχανίας. Η προοδευτική πορεία ανάπτυξης μας τα τελευταία χρόνια, μαζί με το υψηλό ποσοστό διατηρησιμότητας, αντικατοπτρίζει τη σημασία της αφοσιωμένης εργασίας που επιτελούμε για λογαριασμό των μελών μας.»
Επισημαίνεται ότι η διεθνής ναυτιλία είναι ζωτικής σημασίας για την παγκόσμια οικονομία και την ευημερία καθώς μεταφέρει περίπου το 90% του παγκόσμιου εμπορίου. Ο τομέας του ξηρού χύδην φορτίου είναι ο μεγαλύτερος ναυτιλιακός τομέας σε αριθμό πλοίων και τόνους. Τα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου χύδην αντιπροσωπεύουν το 43% του παγκόσμιου στόλου (σε χωρητικότητα) και υπολογίζεται ότι μεταφέρουν το 55% του παγκόσμιου μεταφορικού έργου. Η INTERCARGO ιδρύθηκε το 1980 στο Λονδίνο και έχει συμμετέχει στον ΙΜΟ από το 1993.
Latest News
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς
Στη «λίστα κυρώσεων» των ΗΠΑ η Cosco - Τι απαντούν οι Κινέζοι
Τι θα σημάνει για τα δεξαμενόπλοια και τους ναύλους η ένταξη της Cosco στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ για τις σχέσεις με τον κινεζικο στρατό
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023