
Την απόλυση του 7% του εργατικού δυναμικού στη μονάδα cloud εξετάζει η Alibaba, την ώρα που ετοιμάζεται να εισαγάγει το συγκεκριμένο τμήμα στο Χρηματιστήριο.
Ο κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει αρχίσει να ενημερώνει το προσωπικό για τις απολύσεις και επίσης βοηθά όσους υπαλλήλους το επιθυμούν να μετακινηθούν σε διαφορετικές θέσεις εσωτερικά, σύμφωνα με το CNBC.
Softbank: Αποχωρεί από την Alibaba – Τέλος στην επένδυση 23 ετών
Οι 6 επιχειρηματικές μονάδες
H κίνηση αυτή έρχεται, αφότου ανακοίνωσε τον Μάρτιο τα σχέδιά της να χωρίσει την εταιρεία σε έξι επιχειρηματικές μονάδες η καθεμία με τον δικό της διευθύνοντα σύμβουλο και το δικό της διοικητικό συμβούλιο.
Την προηγούμενη εβδομάδα, η εταιρεία ανακοίνωσε σχέδια για ένα πλήρες spin-off της μονάδας cloud computing και ισχυρίστηκε ότι σκοπεύει το συγκεκριμένο τμήμα να γίνει ανεξάρτητη εταιρεία, εισηγμένη στο χρηματιστήριο.
Ναι μεν αλλά
Ο διευθύνων σύμβουλος της Alibaba, Daniel Zhang, θεωρεί εδώ και καιρό το cloud computing ως το μέλλον του γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά επί του παρόντος αντιπροσωπεύει μόλις το 9% των συνολικών εσόδων του ομίλου. Και τα έσοδα έχουν επιβραδυνθεί σημαντικά τα τελευταία τρίμηνα. Συγκεκριμένα, μειώθηκαν κατά 2% σε ετήσια βάση το πρώτο τρίμηνο του έτους.
Ο Zhang είπε στην κλήση κερδών της εταιρείας την προηγούμενη εβδομάδα ότι αυτό «οφείλεται εν μέρει στην προληπτική μας κίνηση να προσαρμόσουμε τη δομή των εσόδων μας και να επικεντρωθούμε στην ανάπτυξη υψηλής ποιότητας, καθώς και ως αποτέλεσμα εξωτερικών αλλαγών στο περιβάλλον της αγοράς και στη σύνθεση των πελατών».
Επιπλέον, η μητρική του TikTok, ByteDance, άρχισε να μετακινεί τις διεθνείς δραστηριότητές της από το cloud της Alibaba.
Ωστόσο, η Alibaba έχει σημειώσει κάποια πρόοδο σχετικά με τις δραστηριότητές της στο cloud τα τελευταία χρόνια. Είναι ο νούμερο ένα παίκτης σε μερίδιο αγοράς στην Κίνα και ο δεύτερος στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού, ακριβώς πίσω από την Amazon, σύμφωνα με την Synergy Research Group. Συνολικά, σε παγκόσμιο επίπεδο όμως, εξακολουθεί να βρίσκεται πίσω από τους «συνήθεις υπόπτους» Amazon, Microsoft και Google.


Latest News

Η Harley-Davidson, μόνη, ψάχνει νέο... CEO
Γιατί ο Γιόχεν Ζάιτς σχεδιάζει να αποσυρθεί μετά από πέντε χρόνια στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Harley-Davidson

Πρώην αρχικατάσκοπος της CIA σε ρόλο κλειδί στην KKR
Η επενδυτική - διαχειριστές χρημάτων KKR προσέλαβε στο Ντέιβιντ Πετρέους για να επιβλέψει τομέα Από τον οποίο προσδοκά τεράστια ανάπτυξη
![F-35: Το ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/f-35-1-600x400.jpg)
Οι παραγγελίες του F-35 - Ενα ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]
Η συνολική παραγγελία της αμερικανικής πολεμικής αεροπορίας για τα αεροσκάφη F-35 προς την κατασκευάστρια εταιρεία Lockheed Martin, φτάνει τις 1.763 μονάδες

Οι δασμοί δεν θα φέρουν πίσω στις ΗΠΑ την παραγωγή - Τι λένε οι αμερικανοί επιχειρηματίες
Η επαναφορά των αλυσίδων εφοδιασμού στις ΗΠΑ θα μπορούσε να διπλασιάσει το κόστος - Αντί για αυτό οι επιχειρηματίες προτιμού να αναζητήσουν χώρες με χαμηλούς δασμούς

Η «βαριοπούλα» των δασμών συντρίβει την παγκόσμια τάξη πραγμάτων - Τι λέει η ING
Τις τελευταίες δύο εβδομάδες ο κόσμος βιώνει μια βόλτα με το τρενάκι του τρόμου, σημειώνουν οι αναλυτές της ING

Οργισμένοι επενδυτές της Stellantis για πληρωμή μαμούθ στον πρώην CEO
Ο πρώην CEO της Stellantis θα λάβει υπέρογκη αμοιβή την στιγμή που οι επενδυτές τον θεωρούν υπεύθυνο για σειρά αποτυχιών και μείωση κερδοφορίας

Το Netflix στοχεύει σε κεφαλαιοποίηση $1 τρισεκατομμυρίου
Το Netflix μοιράζεται στόχους οικονομικών επιδόσεων με το προσωπικό τονίζοντας την κυριαρχία της

Γιατί συρρικνώνονται τα σπίτια των Αμερικανών
Το αμερικανικό όνειρο της ιδιοκτησίας σπιτιού μειώνεται λόγω κρίσης οικονομικής προσιτότητας στις ΗΠΑ

Προειδοποίηση Ντίμον για τον εμπορικό πόλεμο - «Οι ΗΠΑ μπορεί να χάσουν την ηγετική τους θέση»
Ο Ντίμον εκτίμησε ότι ο εμπορικός πόλεμος μπορεί να βλάψει την φερεγγυότητα των ΗΠΑ και κάλεσε σε προσέγγιση ΗΠΑ-Πεκίνου

Οι δασμοί θα φέρουν χάος στις παραδόσεις αεροσκαφών λέει ο CEO της Ryanair
Αεροπορικές εταιρείες και κατασκευαστές αεροπλάνων ετοιμάζονται να παλέψουν για το ποιος πληρώνει για τους δασμούς