
Αυξημένα έσοδα ύψους 309,5 εκατ. δολ. έναντι 236,6 εκατ. δολ. το αντίστοιχο περυσινό διάστημα κατέγραψε το πρώτο τρίμηνο του 2023 η Navios Maritime Partners L.P.
Η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία της Αγγελικής Φράγκου που διαχειρίζεται πλοία χύδην ξηρού φορτίου, containerships και δεξαμενόπλοιων, ανακοίνωσε επίσης κέρδη 99,2 εκατ. δολ. έναντι 85,6 εκατ. δολ πέρυσι και EBITDA 188,8 εκατ. δολ έναντι 126,118 εκατ. δολ το πρώτο τρίμηνο του 2022.
Η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας κ. Αγγελική Φράγκου ανέφερε μεταξύ άλλων ότι η Navios Partners εστιάζει στη μείωση του ποσοστού μόχλευσης και στον εκσυγχρονισμό του στόλου της με την πώληση παλαιότερων πλοίων και την απόκτηση νέων πλοίων. Ειδικότερα εξασφάλισε 242,2 εκατ. δολάρια ακαθάριστα έσοδα από την πώληση 13 πλοίων, εκ των οποίων τα οκτώ πουλήθηκαν έναντι 160,3 εκατ. δολαρίων το πρώτο τρίμηνο του 2023, ενώ άλλα πέντε πλοία θα πωληθούν το δεύτερο τρίμηνο του 2023 έναντι 81,9 εκατ. δολαρίων Παράλληλα Navios Parnters στις 27 Απριλίου 2023 και στις 29 Μαρτίου 2023, παρέλαβε δύο νεότευκτα πλοία Capesize του 2023, το Navios Sakura χωρητικότητας 182.169 dwt και το Navios Altair χωρητικότητας 182.115 dwt, αντίστοιχα.
Επίσης προχώρησε σε μακροχρόνιες ναυλώσεις πλοίων οι οποίες αναμένεται να αποφέρουν έσοδα ύψους 161 εκατ. δολαρίων. Συνολικά η Navios Partners έχει σήμερα συμβολαιοποιημένα έσοδα ύψους 3,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέχρι το 2036.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Navios Partners αποφάσισε διανομή μετρητών για το πρώτο τρίμηνο του 2023 ύψους 0,05 δολαρίων ανά μονάδα. Η διανομή σε μετρητά καταβλήθηκε στις 12 Μαΐου 2023 στους μεριδιούχους που ήταν εγγεγραμμένοι στο αρχείο στις 9 Μαΐου 2023.
Η Navios Partners κατέχει και εκμεταλλεύεται στόλο που αποτελείται από 81 πλοία ξηρού φορτίου, 47 containerships και 45 δεξαμενόπλοια, συμπεριλαμβανομένου ενός νεότευκτου πλοίου Capesize που ναυλώθηκε με συμβόλαιο bareboat και αναμένεται να παραδοθεί το δεύτερο τρίμηνο του 2023, έξι νεότευκτων πλοίων Aframax/LR2 που αναμένεται να παραδοθούν το 2024 και το πρώτο εξάμηνο του 2025, δύο νεότευκτα δεξαμενόπλοια MR2 Product Tanker ναυλωμένα με συμβόλαια bareboat που αναμένεται να παραδοθούν το δεύτερο εξάμηνο του 2025 και το πρώτο εξάμηνο του 2026 και 12 νεότευκτα Containerships που αναμένεται να παραδοθούν το δεύτερο εξάμηνο του 2023, το 2024 και το πρώτο εξάμηνο του 2025. Ο στόλος δεν περιλαμβάνει ένα πλοίο δεξαμενόπλοιων προϊόντων LR1 που συμφωνήθηκε να πωληθεί.


Latest News

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία