Αυξημένα έσοδα ύψους 309,5 εκατ. δολ. έναντι 236,6 εκατ. δολ. το αντίστοιχο περυσινό διάστημα κατέγραψε το πρώτο τρίμηνο του 2023 η Navios Maritime Partners L.P.
Η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία της Αγγελικής Φράγκου που διαχειρίζεται πλοία χύδην ξηρού φορτίου, containerships και δεξαμενόπλοιων, ανακοίνωσε επίσης κέρδη 99,2 εκατ. δολ. έναντι 85,6 εκατ. δολ πέρυσι και EBITDA 188,8 εκατ. δολ έναντι 126,118 εκατ. δολ το πρώτο τρίμηνο του 2022.
Η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας κ. Αγγελική Φράγκου ανέφερε μεταξύ άλλων ότι η Navios Partners εστιάζει στη μείωση του ποσοστού μόχλευσης και στον εκσυγχρονισμό του στόλου της με την πώληση παλαιότερων πλοίων και την απόκτηση νέων πλοίων. Ειδικότερα εξασφάλισε 242,2 εκατ. δολάρια ακαθάριστα έσοδα από την πώληση 13 πλοίων, εκ των οποίων τα οκτώ πουλήθηκαν έναντι 160,3 εκατ. δολαρίων το πρώτο τρίμηνο του 2023, ενώ άλλα πέντε πλοία θα πωληθούν το δεύτερο τρίμηνο του 2023 έναντι 81,9 εκατ. δολαρίων Παράλληλα Navios Parnters στις 27 Απριλίου 2023 και στις 29 Μαρτίου 2023, παρέλαβε δύο νεότευκτα πλοία Capesize του 2023, το Navios Sakura χωρητικότητας 182.169 dwt και το Navios Altair χωρητικότητας 182.115 dwt, αντίστοιχα.
Επίσης προχώρησε σε μακροχρόνιες ναυλώσεις πλοίων οι οποίες αναμένεται να αποφέρουν έσοδα ύψους 161 εκατ. δολαρίων. Συνολικά η Navios Partners έχει σήμερα συμβολαιοποιημένα έσοδα ύψους 3,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέχρι το 2036.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Navios Partners αποφάσισε διανομή μετρητών για το πρώτο τρίμηνο του 2023 ύψους 0,05 δολαρίων ανά μονάδα. Η διανομή σε μετρητά καταβλήθηκε στις 12 Μαΐου 2023 στους μεριδιούχους που ήταν εγγεγραμμένοι στο αρχείο στις 9 Μαΐου 2023.
Η Navios Partners κατέχει και εκμεταλλεύεται στόλο που αποτελείται από 81 πλοία ξηρού φορτίου, 47 containerships και 45 δεξαμενόπλοια, συμπεριλαμβανομένου ενός νεότευκτου πλοίου Capesize που ναυλώθηκε με συμβόλαιο bareboat και αναμένεται να παραδοθεί το δεύτερο τρίμηνο του 2023, έξι νεότευκτων πλοίων Aframax/LR2 που αναμένεται να παραδοθούν το 2024 και το πρώτο εξάμηνο του 2025, δύο νεότευκτα δεξαμενόπλοια MR2 Product Tanker ναυλωμένα με συμβόλαια bareboat που αναμένεται να παραδοθούν το δεύτερο εξάμηνο του 2025 και το πρώτο εξάμηνο του 2026 και 12 νεότευκτα Containerships που αναμένεται να παραδοθούν το δεύτερο εξάμηνο του 2023, το 2024 και το πρώτο εξάμηνο του 2025. Ο στόλος δεν περιλαμβάνει ένα πλοίο δεξαμενόπλοιων προϊόντων LR1 που συμφωνήθηκε να πωληθεί.
Latest News
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς