Αυξημένα έσοδα ύψους 309,5 εκατ. δολ. έναντι 236,6 εκατ. δολ. το αντίστοιχο περυσινό διάστημα κατέγραψε το πρώτο τρίμηνο του 2023 η Navios Maritime Partners L.P.
Η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία της Αγγελικής Φράγκου που διαχειρίζεται πλοία χύδην ξηρού φορτίου, containerships και δεξαμενόπλοιων, ανακοίνωσε επίσης κέρδη 99,2 εκατ. δολ. έναντι 85,6 εκατ. δολ πέρυσι και EBITDA 188,8 εκατ. δολ έναντι 126,118 εκατ. δολ το πρώτο τρίμηνο του 2022.
Η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας κ. Αγγελική Φράγκου ανέφερε μεταξύ άλλων ότι η Navios Partners εστιάζει στη μείωση του ποσοστού μόχλευσης και στον εκσυγχρονισμό του στόλου της με την πώληση παλαιότερων πλοίων και την απόκτηση νέων πλοίων. Ειδικότερα εξασφάλισε 242,2 εκατ. δολάρια ακαθάριστα έσοδα από την πώληση 13 πλοίων, εκ των οποίων τα οκτώ πουλήθηκαν έναντι 160,3 εκατ. δολαρίων το πρώτο τρίμηνο του 2023, ενώ άλλα πέντε πλοία θα πωληθούν το δεύτερο τρίμηνο του 2023 έναντι 81,9 εκατ. δολαρίων Παράλληλα Navios Parnters στις 27 Απριλίου 2023 και στις 29 Μαρτίου 2023, παρέλαβε δύο νεότευκτα πλοία Capesize του 2023, το Navios Sakura χωρητικότητας 182.169 dwt και το Navios Altair χωρητικότητας 182.115 dwt, αντίστοιχα.
Επίσης προχώρησε σε μακροχρόνιες ναυλώσεις πλοίων οι οποίες αναμένεται να αποφέρουν έσοδα ύψους 161 εκατ. δολαρίων. Συνολικά η Navios Partners έχει σήμερα συμβολαιοποιημένα έσοδα ύψους 3,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέχρι το 2036.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Navios Partners αποφάσισε διανομή μετρητών για το πρώτο τρίμηνο του 2023 ύψους 0,05 δολαρίων ανά μονάδα. Η διανομή σε μετρητά καταβλήθηκε στις 12 Μαΐου 2023 στους μεριδιούχους που ήταν εγγεγραμμένοι στο αρχείο στις 9 Μαΐου 2023.
Η Navios Partners κατέχει και εκμεταλλεύεται στόλο που αποτελείται από 81 πλοία ξηρού φορτίου, 47 containerships και 45 δεξαμενόπλοια, συμπεριλαμβανομένου ενός νεότευκτου πλοίου Capesize που ναυλώθηκε με συμβόλαιο bareboat και αναμένεται να παραδοθεί το δεύτερο τρίμηνο του 2023, έξι νεότευκτων πλοίων Aframax/LR2 που αναμένεται να παραδοθούν το 2024 και το πρώτο εξάμηνο του 2025, δύο νεότευκτα δεξαμενόπλοια MR2 Product Tanker ναυλωμένα με συμβόλαια bareboat που αναμένεται να παραδοθούν το δεύτερο εξάμηνο του 2025 και το πρώτο εξάμηνο του 2026 και 12 νεότευκτα Containerships που αναμένεται να παραδοθούν το δεύτερο εξάμηνο του 2023, το 2024 και το πρώτο εξάμηνο του 2025. Ο στόλος δεν περιλαμβάνει ένα πλοίο δεξαμενόπλοιων προϊόντων LR1 που συμφωνήθηκε να πωληθεί.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη