![Navios Partners: Ανανέωση στόλου και αύξηση εσόδων και κερδών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/05/navios.jpg)
Αυξημένα έσοδα ύψους 309,5 εκατ. δολ. έναντι 236,6 εκατ. δολ. το αντίστοιχο περυσινό διάστημα κατέγραψε το πρώτο τρίμηνο του 2023 η Navios Maritime Partners L.P.
Η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία της Αγγελικής Φράγκου που διαχειρίζεται πλοία χύδην ξηρού φορτίου, containerships και δεξαμενόπλοιων, ανακοίνωσε επίσης κέρδη 99,2 εκατ. δολ. έναντι 85,6 εκατ. δολ πέρυσι και EBITDA 188,8 εκατ. δολ έναντι 126,118 εκατ. δολ το πρώτο τρίμηνο του 2022.
Η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας κ. Αγγελική Φράγκου ανέφερε μεταξύ άλλων ότι η Navios Partners εστιάζει στη μείωση του ποσοστού μόχλευσης και στον εκσυγχρονισμό του στόλου της με την πώληση παλαιότερων πλοίων και την απόκτηση νέων πλοίων. Ειδικότερα εξασφάλισε 242,2 εκατ. δολάρια ακαθάριστα έσοδα από την πώληση 13 πλοίων, εκ των οποίων τα οκτώ πουλήθηκαν έναντι 160,3 εκατ. δολαρίων το πρώτο τρίμηνο του 2023, ενώ άλλα πέντε πλοία θα πωληθούν το δεύτερο τρίμηνο του 2023 έναντι 81,9 εκατ. δολαρίων Παράλληλα Navios Parnters στις 27 Απριλίου 2023 και στις 29 Μαρτίου 2023, παρέλαβε δύο νεότευκτα πλοία Capesize του 2023, το Navios Sakura χωρητικότητας 182.169 dwt και το Navios Altair χωρητικότητας 182.115 dwt, αντίστοιχα.
Επίσης προχώρησε σε μακροχρόνιες ναυλώσεις πλοίων οι οποίες αναμένεται να αποφέρουν έσοδα ύψους 161 εκατ. δολαρίων. Συνολικά η Navios Partners έχει σήμερα συμβολαιοποιημένα έσοδα ύψους 3,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέχρι το 2036.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Navios Partners αποφάσισε διανομή μετρητών για το πρώτο τρίμηνο του 2023 ύψους 0,05 δολαρίων ανά μονάδα. Η διανομή σε μετρητά καταβλήθηκε στις 12 Μαΐου 2023 στους μεριδιούχους που ήταν εγγεγραμμένοι στο αρχείο στις 9 Μαΐου 2023.
Η Navios Partners κατέχει και εκμεταλλεύεται στόλο που αποτελείται από 81 πλοία ξηρού φορτίου, 47 containerships και 45 δεξαμενόπλοια, συμπεριλαμβανομένου ενός νεότευκτου πλοίου Capesize που ναυλώθηκε με συμβόλαιο bareboat και αναμένεται να παραδοθεί το δεύτερο τρίμηνο του 2023, έξι νεότευκτων πλοίων Aframax/LR2 που αναμένεται να παραδοθούν το 2024 και το πρώτο εξάμηνο του 2025, δύο νεότευκτα δεξαμενόπλοια MR2 Product Tanker ναυλωμένα με συμβόλαια bareboat που αναμένεται να παραδοθούν το δεύτερο εξάμηνο του 2025 και το πρώτο εξάμηνο του 2026 και 12 νεότευκτα Containerships που αναμένεται να παραδοθούν το δεύτερο εξάμηνο του 2023, το 2024 και το πρώτο εξάμηνο του 2025. Ο στόλος δεν περιλαμβάνει ένα πλοίο δεξαμενόπλοιων προϊόντων LR1 που συμφωνήθηκε να πωληθεί.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Δασμοί: Πώς αλλάζουν τις θαλάσσιες διαδρομές](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/12/nautilia-768x430-1-600x336.jpg)
Οι δασμοί αλλάζουν τις θαλάσσιες διαδρομές
«Οι κυρώσεις και οι εμπορικές ρυθμίσεις, είτε επιβάλλονται είτε αναβάλλονται, έχουν άμεση επίδραση στους ναύλους» τονίζει ο οίκος Xclusiv
![Ελληνική ναυτιλία: Μοχλός ανάπτυξης με συνεισφορά 14 δισ. στο ΑΕΠ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/ot_naut_ploio_tanker2-600x352.png)
Μοχλός ανάπτυξης με συνεισφορά 14 δισ. στο ΑΕΠ η ελληνική ναυτιλία
Μελέτη της McKinsey για την ελληνική ναυτιλία επισημαίνει την καταλυτική συμβολή του κλάδου στο διεθνές εμπόριο, ενώ παράλληλα αναλύει τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες
![Royal Caribbean Group: Γιατί ποντάρει σε πολυτελείς ποτάμιες κρουαζιέρες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/03/RCI_IC_Aerial_Side_Night_CGI12_RET_LR-1-600x200.jpg)
Γιατί η Royal Caribbean ποντάρει σε πολυτελείς ποτάμιες κρουαζιέρες
Η premium θυγατρική της Royal Caribbean Group σχεδιάζει να δρομολογήσει 10 κρουαζιερόπλοια σε ποταμούς από το 2027
![Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Επανεξελέγη πρόεδρος η Μελίνα Τραυλού](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/enosi-ellinon-efopliston-600x338.jpg)
Επανεξελέγη πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών η Μελίνα Τραυλού
Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών για την επόμενη τριετία
![Τέλης Μυστακίδης: Έκλεισε και η οικονομική συναλλαγή για την Aegean Baltic Bank](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/telis-mistakidis-600x404.png)
Στον Τέλη Μυστακίδη κι επίσημα η ABBank – Έκλεισε και η οικονομική συναλλαγή
Ο Τέλης Μυστακίδης θα ελέγχει το 48% των μετοχών της ABBank, ενώ στο πλαίσιο της συναλλαγής η τράπεζα αποτιμήθηκε 1,1 φορές τη λογιστική της αξία
![Μελίνα Τραυλού: Η ελληνική ναυτιλία παγκόσμιο παράδειγμα αριστείας, πρωτοπορίας και ανθεκτικότητας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/travlou-3-600x393.jpg)
Τραυλού: «Η Ελλάδα ναυπηγεί 589 πλοία – Υπερέχουμε σε επενδύσεις και τεχνολογία»
Η Μελίνα Τραυλού πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών σημείωσε στην ετήσια Γ.Σ. για τον πρωταγωνιστικό ρόλο της ελληνικής ναυτιλίας στην πράσινη μετάβαση
![Το νέο Δ.Σ. της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/travlou-600x400.jpeg)
Το νέο Δ.Σ. της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Η ετήσια γενική συνέλευση της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών και οι αρχαιρεσίες ολοκληρώθηκαν - Πρόεδρος για δεύτερη θητεία, αναμένεται να εκλεγεί, η Μελίνα Τραυλού
![Capital Clean Energy Carriers: Αύξηση εσόδων 64% στο τέταρτο τρίμηνο του 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/AMORE-MIO-CAPITAL-600x270.jpg)
Αύξηση εσόδων 64% για την Capital Clean Energy Carriers – Μέρισμα 0,15 δολ/ μετοχή
Η Capital Clean Energy Carriers ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το τέταρτο τρίμηνο του 2024
![Ναυτιλία: Κερδισμένοι και χαμένοι από τον πόλεμο δασμών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/ot_LNG22-1024x600-1-600x352.png)
Ναυτιλία: Ποιοι κερδίζουν και ποιοι χάνουν από τους πολέμους των δασμών
Κατά τον προηγούμενο «εμπορικό πόλεμο» καταγράφηκε μια πτώση της ζήτησης στα εμπορευματοκιβώτια, σύμφωνα με την DNB Markets
![Costamare: Έσπασε το φράγμα των 2 δισ. δολ. σε έσοδα το 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/Costamare-slide-2-7f29710c-600x273.jpeg)
Έσπασε το φράγμα των 2 δισ. δολ. σε έσοδα το 2024 η Costamare
H Costamare συνεχίζει τη στρατηγική ανανέωσης του ιδιόκτητου στόλου και την αύξηση του μέσου μεγέθους του