Τη σημασία της ελληνικής δημιουργικής βιομηχανίας και τις επενδύσεις στη χώρα υπογράμμισαν η Melisa Itmec και ο David Richards από τη Creative Business Network (CBN), μιλώντας στο περίπτερο του ΟΤ, στο περιθώριο της έκθεσης Beyond 2023.
Σύμφωνα με την κ. Itmec η Ελλάδα έχει -μεταξύ άλλων- πλούσια πολιτιστική κληρονομιά και στο πλαίσιο αυτό -όπως είπε- «προσπαθούμε να προσελκύσουμε νέους επενδυτές που θα έχουν βασικό στόχο το μέλλον και τις νέες τεχνολογίες»
«Είναι πολύ σημαντικό η προσέλκυση νέων επενδύσεων και υπάρχουν πολλές δυνατότητες στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια», πρόσθεσε.
Από την πλευρά του, ο κ. Richards τόνισε πως στη χώρα μας «υπάρχει πολύ ταλέντο, ικανότητες και επικοινωνιακές δυνατότητες κάτι που επιζητούν οι επενδυτές». Ως εκ τούτου, σύμφωνα με τον ίδιο, ως εταιρεία η CBN προσπαθεί να συνδράμει στην επέκταση και προσέλκυση επενδύσεων.
Σε ό,τι αφορά τα «σημεία κλειδιά», η Melisa Itmec επεσήμανε πως η Creative Business Network συνεργάζεται με start ups στην Ελλάδα και θέτει ως βασικό σκοπό τη δημιουργικότητα. «Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να ενθαρρύνουμε νέους επιχειρηματίες, να συνεργαστούμε με πανεπιστήμια κ.α. Θέλουμε να δώσουμε το έναυσμα σε αυτούς που δεν ξέρουν πως να ξεκινήσουν», τόνισε.
Κρίσιμο γρανάζι οι start ups
«Θέλουμε να δείξουμε τι μπορεί να κάνει η Ελλάδα στην υπόλοιπη Ευρώπη», ανέφερε με νόημα ο David Richards.
Σε ερώτηση για το τι προσβλέπει η CBN στην Ελλάδα, η Itmec -expert της επιχείρησης- υπογράμμισε ότι η χώρα μας αποτελεί σημαντικό κομμάτι στο χάρτη επιχειρήσεων της CBN και -όπως σημείωσε- «για εμάς είναι πολύ κρίσιμο να συνεργαστείς με όλη την αλυσίδα σε αυτό τα ταξίδι».
Επιπρόσθετα, τονίστηκε πως οι start ups αποτελούν πολύ κρίσιμο γρανάζι για τη CBN, η οποία εργάζεται προκειμένου να τις κάνει ορατές. «Είναι σημαντικό να κερδίσεις έναν διαγωνισμό αλλά μετά ξεκινούν τα δύσκολα και εκεί έρχεται η CCBN να δείξει τον δρόμο», επεσήμανε ο κ. Richards, ο οποίος στάθηκε και στην ομαδική δουλειά και τη συνεργασία.
«Χρειαζόμαστε τη δημιουργική βιομηχανία, διότι με την ψηφιοποίηση και την τεχνητή νοημοσύνη δεν ξέρουμε πως θα είναι π.χ. ο τουρισμός σε 15 -20 χρόνια, αλλά χρειαζόμαστε τους creators να φανταστούν το τουυρισμό του αύριο, είναι κάτι που η Ελλάσα δεν μπορεί να το χάσει», πρόσθεσε.