Σημαντική άνοδο καθαρών κερδών και εσόδων κατάγραψε η Dorian LPG στη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου που έληξε στις 31 Μαρτίου 2023, σαν αποτέλεσμα την ανόδου του μέσου ημερήσιου ναύλου και της πληρέστερης αξιοποίησης του στόλου.
Η αγορά των πλοίων μεταφοράς υγραερίου (LPG Carriers) στην οποία δραστηριοποιείται η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία είχε ανοδική πορεία στο τέταρτο τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2023.
Διήμερα κέρδη για τα δεξαμενόπλοια
Ο Baltic Exchange Liquid Petroleum Gas Index, ένας δείκτης που δημοσιεύει το Baltic Exchange για την spot αγορά στη γραμμή Ras Tanura-Chiba εκφρασμένος σε δολάρια ανά μετρικό τόνο ήταν κατά μέσο όρο στα 87.734 δολ την ημέρα του το διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου 2023 συγκρινόμενος με τα 57.104 δολ την ημέρα του αντίστοιχου διαστήματος του 2022.
Τα κέρδη της Dorian LPG ανήλθαν σε 76,0 εκατ. δολ. ή 1,89 δολάρια ανά μετοχή για το τέταρτο τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2023, σε σύγκριση με καθαρά κέρδη 35,4 εκατομμυρίων δολαρίων ή 0,88 δολάρια ανά μετοχή για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022.
Τα έσοδα της εταιρείας το ίδιος διάστημα ανήλθαν στα 133,6 εκατ. δολ. σημειώνοντας αύξηση 54,0 εκατ. δολ. ή 67,9% από τα 79,6 εκατ. δολ. έσοδα του τριμήνου που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022. Η αύξηση των εσόδων οφείλεται κυρίως στην βελτίωση του μέσου ημερήσιου ναύλου και στην καλύτερη χρήση του στόλου.
Το ισοδύναμο χρονοναύλωσης (TCE) για το στόλο της εταιρείας ήταν 68.135 δολ την ημέρα για τους τρεις μήνες που έληξαν στις 31 Μαρτίου 2023, αυξημένο κατά 57,1% από το TCE των 43.372 δολ την ημέρα για την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους,
Ο Ιωάννης Χατζηπατέρας, Πρόεδρος, και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, σχολίασε: «Το τέταρτο τρίμηνο αποτέλεσε το αποκορύφωμα του καλύτερου οικονομικού έτους στην ιστορία της Εταιρείας. Τα ισχυρά αποτελέσματα ναυλώσεων και ο σταθερός ισολογισμός μας επέτρεψαν να επιστρέψουμε σχεδόν 225 εκατομμύρια δολάρια στους μετόχους μας κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους 2023. Η δέσμευσή μας για λογικές και περιβαλλοντικά βιώσιμες επενδύσεις αποδεικνύεται από την προσθήκη μέχρι στιγμής τριών VLGC διπλού καυσίμου, με ένα τέταρτο να προστίθεται αργότερα φέτος».
Latest News
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς
Στη «λίστα κυρώσεων» των ΗΠΑ η Cosco - Τι απαντούν οι Κινέζοι
Τι θα σημάνει για τα δεξαμενόπλοια και τους ναύλους η ένταξη της Cosco στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ για τις σχέσεις με τον κινεζικο στρατό
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Οι προτεραιότητες και οι στόχοι του υπουργείου Ναυτιλίας
Σε μια περίοδο που χαρακτηρίζεται από σημαντικές προκλήσεις και δύσκολες γεωπολιτικές συγκυρίες, η ελληνική ναυτιλία παραμένει η ραχοκοκαλιά του διεθνούς εμπορίου
Οι νέες προκλήσεις για την ελληνική ναυτιλία
Η «πράσινη μετάβαση», οι επενδυτικές ανάγκες και η υιοθέτηση ρεαλιστικών λύσεων για τη βιωσιμότητα στην ελληνική και διεθνή ναυτιλία