Στην ιδιαίτερα πρωτότυπη και επιτυχημένη -όπως αποδεικνύεται- εφαρμογή MOOD, αναφέρθηκε ο Νίκος Μαρκάκης – συνιδρυτής του app, μιλώντας στον ΟΤ, στο περιθώριο της έκθεσης Beyond 2023.
Όπως είπε ο κ. Μαρκάκης, ένα από τα πέντε μέλη της ομάδας πίσω από το MOOD, η εφαρμογή συνδέεται με τα νυχτερινά μαγαζιά της πόλης. «Αφορά εκείνους που θέλουν να βγουν το βράδυ και δεν ξέρουν πού να πάνε, πού υπάρχει το vibe. Μέσω της εφαρμογής, μπορούν να ακούσουν σε πραγματικό χρόνο τη μουσική στα μαγαζιά της πολής».
Σύμφωνα με τον ίδιο, είναι ένα «τεράστιο business, τα data που συλλέγουμε είναι χρυσός. Από την άλλη πλευρά υπάρχουν και εταιρείες που επιθυμούν να αποκτήσουν το υλικό αυτό».
Πολύ θετική η ανταπόκριση
Ο 24χρονος σινιδρυτής του MOOD σημείωσε πως «τα μαγαζια γνωρίζουν, υπάρχει επαφή και είναι πολύ θετική η ανταπόκριση», ενώ αναφέρθηκε στη χρηματοδότηση, τονίζοντας πως αυτή προέκυψε από VC και μεμονωμένους επενδυτές. «Επιλέξαμε αυτούς που είχαν στρατηγική αξία»
«Το τεχνολογικό κομμάτι του app αναπτύσσεται εδώ και 2,5 χρόνια, ενώ το fund raising ολοκληρώθηκε σε 3 μήνες», πρόσθεσε.
Παράλληλα, ο Νίκος Μαρκάκης ανέφερε ότι η ηλικία ήταν μεγάλο εμπόδιο, «καθώς ήμασταν όλοι 24 ετών χρειάστηκε να πείσουμε ότι μπορούμε να κάνουμε delivery της υπηρεσίας».
«Αυτή τη στιγμή έχουμε συνδεθεί real – time με 50 μαγαζιά στην Αθήνα και έχουμε 10.000 χρήστες. Στόχος είναι να πάμε σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας και στη συνέχεια η επέκταση σε ξένες αγορές», ανέφερε και πρόσθεσε πως «το νούμερο ένα κριτήριο είναι η ομάδα. Οι άνθρωποι είναι αυτοί που θα πάνε μια ομάδα μπροστά».