Στη σαρωτική είσοδο της τεχνητής νοημοσύνης στις ζωές μας και στην «εμπλοκή» του Α.Ι. στο διαφημιστικό τομέα αναφέρθηκαν οι εκπρόσωποι των εταιρειών TheFuturecatsκαι ZOLTAR.

Μιλώντας στο πάνελ του ΟΤ, κατά τη δεύτερη ημέρα της έκθεσης Beyond 2023, ο κ. Μπάμπης Χατζάκος από την TheFuturecats, τόνισε ότι στο επίκεντρο της εταιρείας είναι στον χώρο της επικοινωνίας και της τεχνολογίας. «Πλέον, στο κομμάτι διαφήμιση και ΑΙ αλλάζουν αρκετά οι ρόλοι στη δημιουργία διαφημίσεων, κάτι αρκετά σημαντικό και επαναστατικό». Όπως είπε, αλλάζει η αλυσίδα παραγωγής.

«Στοχεύουμε στη δημιουργία και βελτιστοποίηση της στόχευσης του κοινού. Παλιά ήθελες copywriter, γραφίστα. Τώρα η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να μπει και να έχουμε καλύτερη στόχευση με καλύτερα συμπεράσματα και αποτελέσματα», πρόσθεσε.

Από την πλευρά του ο Δημοσθένης Σπυρίδης Web 3.0 Mark. Strategist της ZOLTAR, παραδέχτηκε πως είναι ένα θέμα ότι θα χαθούν θέσεις εργασίας, ωστόσο «βλέπουμε ότι η τεχνητή νοημοσύνη έρχεται με πολύ μεγάλη φόρα. Βέβαια, δεν έχουμε προετοιμαστεί ακόμη για τις αλλάγες που έρχονται, ούτε μπορούμε να τις προβλέψουμε. Σαν τη γέννηση του ίντερνετ που δεν ξέραμε πώς θα αλλάξει τη ζώη μας», επεσήμανε.

Σύμφωνα με τον ίδιο η ZOLTAR προσφέρει τη τεχνογνωσία και λύσεις σε πελάτες να κάνουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό και να μπουν όσο πιο γρήγορα στο νέο αυτό trend της τεχνολογίας.

Κίνδυνοι

Ο κ. Χατζάκος τόνισε ότι «δεν θέλουμε να χαθούν θέσεις εργασίας. Τα εργαλεία της τεχνητής νοημοσύνης μπορούν να βοηθήσουν ακόμη περισσότερο. Θα υπάρξει μείωση χρόνου και καλύτερα αποτελέσματα. Εμείς ήδη εκπαιδεύουμε τον κόσμο μας και τους ωθούμε. Υπάρχει εκεί έξω το Α.Ι. και αλλάζει καθημερινά».

Σε ό,τι αφορά του πιθανούς κινδύνους, ο κ. Σπυρίδης επεσήμανε πως «σαφώς και υπάρχει αυτός ο κίνδυνος, καθώς και κακοπροαίρετοι παίκτες στην αγορά. Η τεχνητή νοημοσύνη δίνει την ευκολία να παράγεται πολύ γρήγορα περιεχόμενο. Ηδη γίνονται συζητήσεις και μέχρι το τέλος του έτους θα πρέπει να υπάρχει κάποιο θεσμικό πλαίσιο. Και από την ίδια τη βιομηχανία της διαφήμισης υπάρχει αυτό το αίτημα.

Τέλος, αναφερόμενος στο πώς θα αλλάξει ο τρόπος που βλέπουμε τις διαφημίσεις, ο κ. Χατζάκος υπογράμμισε ότι με την τεχνητή νοημοσύνη «θα υπάρχουν πιο βελτιωμένα διαφημιστικά μηνύματα, ίσως πιο εξατομικευμένα μηνύματα».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News