Αναμνήσεις από το 2021 ξύπνησε η προσάραξη ενός πλοίου μεταφοράς χύδην φορτίου στη νότια είσοδο της Διώρυγας του Σουέζ, στις 04:00 τοπική ώρα και ώρα Ελλάδας.
Διώρυγα του Σουέζ: Ατύχημα με σύγκρουση πλοίων στο κανάλι
Πρόκειται για το μήκους 190 μέτρων Xin Hai Tong 23, σημαίας Χονγκ Κονγκ, το οποίο αποκολλήθηκε σχεδόν 4 ώρες αργότερα, στις 07:40.
Σε ανακοίνωσή της η αρχή διαχείρισης της διώρυγας ανέφερε ότι ενημερώθηκε για δυσλειτουργία της μηχανής και ανέπτυξε ρυμουλκά για την επιτυχή επαναπλεύση του πλοίου. Η διαδικασία καθυστέρησε για λίγο λόγω της βλάβης σε βαρούλκο του πλοίου. Το Xin Hai Tong 23 οδηγήθηκε προς τη νότια έξοδο της Διώρυγας, με την αρχή διαχείρισης του συγκοινωνιακού κόμβου να ενημερώνει ότι «η ναυτιλιακή δραστηριότητα και στις δύο κατευθύνσεις θα επανέλθει σε κανονικούς ρυθμούς μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία ρυμούλκησης, ως προληπτικό μέτρο».
Το πλοίο προερχόταν από το λιμάνι της Ντούμπα στη Σαουδική Αραβία. Ανήκει στην Xiang B12 HK International Ship Lease, ενώ το διαχειρίζεται η Tosco Keymax International Ship Management.
Το Evergiven
Καθώς το 12% περίπου του παγκόσμιου εμπορίου διακινείται μέσω της Διώρυγας του Σουέζ, της συντομότερης ναυτιλιακής οδού μεταξύ Ευρώπης και Ασίας, οποιοσδήποτε αποκλεισμός της θαλάσσιας αρτηρίας μπορεί να προκαλέσει σοβαρές αναταράξεις στην παγκόσμια οικονομία.
Αυτό συνέβη το 2021, όταν ισχυροί άνεμοι οδήγησαν το τεράστιο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Ever Given να προσαράξει στις αμμώδεις όχθες της Διώρυγας, καθιστώντας την αρτηρία μη προσπελάσιμη για έξι ημέρες.
Πέρυσι, επιστρατεύτηκαν ρυμουλκά για να απομακρύνουν ένα πετρελαιοφόρο που έμεινε για λίγο ακυβέρνητο στη Διώρυγα λόγω τεχνικής βλάβης στο πηδάλιό του. Πριν δύο μήνες, τον Μάρτιο, μια βλάβη σε ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων δημιούργησε καθυστερήσεις, χωρίς όμως να προκληθούν σοβαρότερες διαταραχές.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons