Αυξημένα έσοδα και ρεκόρ δεκαετίας στα κέρδη ανακοίνωσε για το πρώτο τρίμηνο του 2023 η StealthGas. Η εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία με πλοία μεταφοράς υγραερίου του Χάρη Βαφειά κατέγραψε έσοδα 38,1 εκατ. δολάρια έναντι εσόδων 35,9 εκατ. δολαρίων για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022, ενώ ο στόλος κατά τις αντίστοιχες περιόδους μειώθηκε από 35 πλοία στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 22′ σε 32 πλοία στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 23′.
Τα πλοία που παρέμειναν στο στόλο απέφεραν υψηλότερα έσοδα σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους λόγω των βελτιωμένων συνθηκών της αγοράς.
Τα κέρδη από συμμετοχές σε κοινοπραξίες για τους τρεις μήνες που έληξαν στις 31 Μαρτίου 2023 και 2022, ανήλθαν στα 8,8 εκατ. δολάρια έναντι 1,7 εκατ. δολάρια αντίστοιχα, λόγω κερδοφόρας πώλησης ενός πλοίου κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023 από μία από τις κοινοπραξίες.
StealthGas: Ρεκόρ κερδών όλων των εποχών
Καθαρά κέρδη 16,8 εκατ. δολ.
Ως αποτέλεσμα των ανωτέρω, για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2023, η Εταιρεία ανακοίνωσε καθαρά κέρδη ύψους 16,8 εκατ. δολαρίων, έναντι καθαρών κερδών 7,6 εκατ. δολαρίων για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022, δηλαδή αύξηση 121%.
Να σημειωθεί ακόμη ότι η StealthGas συνήψε πρόσφατα συμφωνίες πώλησης για τέσσερα ακόμη πλοία του στόλου, το Eco Czar, το Eco Nemesis, το Eco Texiana και το Eco Enigma. Όλα τα πλοία πωλήθηκαν με κέρδος και η πώληση θα αποτυπώνεται στα αποτελέσματα του δεύτερου και του τρίτου τριμήνου ανάλογα με τον χρόνο παράδοσης των πλοίων.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Χάρης Βαφειάς σχολίασε μεταξύ άλλων ότι η StealthGas αποκομίζουμε τους καρπούς των ευνοϊκών συνθηκών της αγοράς και της υγιούς επιχειρηματικής της στρατηγικής. Μετά τα ετήσια κέρδη ρεκόρ για το 2022 ανακοινώνουμε αυτή τη φορά τα υψηλότερα τριμηνιαία κέρδη της τελευταίας τουλάχιστον δεκαετίας, τόνισε ο κ. Βαφειάς. Η επικερδής πώληση τεσσάρων πλοίων που ανακοινώσαμε θα ενισχύσει περαιτέρω τα μελλοντικά μας αποτελέσματα. Εκμεταλλευόμαστε την ευκαιρία να εκποιήσουμε περιουσιακά στοιχεία σε μια ανερχόμενη αγορά και θα συνεχίσουμε να διαφοροποιούμε τον στόλο μας με την έγκαιρη προσθήκη πλοίων μεγαλύτερου μεγέθους, πρόσθεσε ο Χάρης Βαφειάς.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons