
Μία γυναίκα που υφίσταται κακοποίηση από τον σύζυγό της «μπαίνει» την ώρα του ξυλοδαρμού της σε σπίτια άλλων ανθρώπων και τους σοκάρει. Οι ίδιοι άνθρωποι μαθαίνουν τους λόγους για τους οποίους ο κακοποιητής της, είχε αυτήν την ακραία συμπεριφορά βίας.
Η ελληνική τηλεοπτική σειρά του MEGA, το «Maestro» που προβάλλεται με επιτυχία και στο εξωτερικό, σύμφωνα με ειδικούς ψυχικής υγείας, κατάφερε να «ανοίξει πόρτες» σπιτιών όπου υπάρχουν αντίστοιχα προβλήματα, ώστε να εισέλθουν οι ειδικοί και να προσφέρουν βοήθεια.
Για τον λόγο αυτό, ο σεναριογράφος και σκηνοθέτης του σίριαλ Χριστόφορος Παπακαλιάτης βραβεύτηκε χθες βράδυ στη Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο Ολύμπιον από το Κέντρο Προαγωγής Πολιτισμού και Ψυχικής Ενδυνάμωσης του ΑΠΘ, υπό την αιγίδα και σε συνεργασία με την Κοσμητεία της Σχολής Επιστημών Υγείας ΑΠΘ και τον Ιατρικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης.
Maestro: Το μεγάλο ταξίδι της σπουδαίας σειράς του Mega μόλις ξεκίνησε
«Στόχος μου να κινητοποιήσω συναισθήματα»
«Χαίρομαι πάντα όταν μέσα από την τέχνη καταφέρνουμε και επικοινωνούμε κάποια πράγματα, στα οποία για πρώτη φορά μπαίνει και το κομμάτι της υγείας, για να ενωθεί μαζί με την τέχνη και τον πολιτισμό», δήλωσε στους δημοσιογράφους πριν από την έναρξη της εκδήλωσης ο κ. Παπακαλιάτης.
«Στόχος μου πάντα όταν γράφω μια ιστορία είναι να κινητοποιήσω συναισθήματα και κυρίως τα δικά μου», είπε στη …«συνεδρία» που έκανε επί σκηνής ο κ. Παπακαλιάτης και παραδέχτηκε ότι πολύ σημαντικό στοιχείο στην επιτυχία της σειράς ήταν οι ηθοποιοί που ενσάρκωσαν τους ρόλους του θύματος και του θύτη, η Μαρία Καβογιάννη και ο Ιωάννης Τσορτέκης, οι οποίοι μίλησαν επίσης στην εκδήλωση για την εμπειρία τους.
«Ο τρόπος που βίωνα αυτή τη γυναίκα, με έκανε να θέλω να μοιραστώ τον πόνο της με τους ανθρώπους που πραγματικά το έχουν υποστεί και να δείξουμε στον κόσμο αυτό που δείξαμε. Γιατί πολλοί άνθρωποι δεν ξέρουν τι γίνεται στο διπλανό σπίτι ή ξέρουν και εθελοτυφλούν, όμως όταν φαίνεται αυτό μέσα από την τέχνη, γίνεται πάρα πολύ ισχυρό», τόνισε η κ. Καβογιάννη.
«Είναι κάτι τελείως διαφορετικό αυτό που κάνουμε στα γυρίσματα, με αυτό που βγαίνει στο τελικό αποτέλεσμα. Αυτό λοιπόν που είδα κι εγώ στον Χαράλαμπο (σ.σ. ρόλος θύτη) με σόκαρε και μου προκάλεσε αυτό το οποίο προκάλεσε και σε οποιονδήποτε άλλο, σαν να μην το είχα κάνει εγώ», είπε από την πλευρά του ο κ. Τσορτέκης.
Οι ψίθυροι που γίνανε φωνές
«Εδώ και 20 χρόνια οι ιστορίες του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, έχουν γίνει ψίθυροι θεμάτων ευαίσθητων, κοινωνικών και ψυχολογικών, που μας ενοχλούν και -λίγο ή πολύ, μας απασχολούν όλους. Με την τελευταία του δουλειά αυτοί οι ψίθυροι γίνανε φωνές και για κάποιους αυτές οι φωνές γίνανε εκκωφαντικές», επισήμανε η πρόεδρος του Κέντρου Εύχαρις Παναγοπούλου.
«Με τις δημιουργίες σας πραγματικά μπορείτε να συνεισφέρετε στην αλλαγή συμπεριφοράς και στάσεων της κοινωνίας», είπε ο Κοσμήτορας Σχολής Επιστημών Υγείας ΑΠΘ Θεόδωρος Δαρδαβέσης στον Χριστόφορο Παπακαλιάτη, βραβεύοντάς τον για το ρόλο του στην ανάδειξη ευαίσθητων ψυχοκοινωνικών θεμάτων.
Η σειρά του Mega που κάνει θραύση σε όλο τον κόσμο
Η μεγάλη επιτυχία του MEGA Maestro αγαπήθηκε από το ελληνικό κοινό. Mε την προσθήκη του ως «Maestro in Blue» στο Netflix από τον Μάρτιο γνωρίζει πια παγκόσμια επιτυχία.
Οι εγκωμιαστικές κριτικές συνεχίστηκαν μέχρι το τελευταίο επεισόδιο του πρώτου κύκλου. Το τηλεοπτικό κοινό λάτρεψε τη σειρά με τα ποσοστά τηλεθέασης για τη σειρά να είναι εντυπωσιακά υψηλά.
Το προσωπικό στοίχημα του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, αλλά και του MEGA, για ποιοτικές σειρές μυθοπλασίας με αναβαθμισμένη αισθητική, για τηλεοπτικά προϊόντα που σέβονται το μέσο και τις απαιτήσεις του τηλεθεατή, είχε κερδηθεί. Και σίγουρα ήταν μια μορφή δικαίωσης για όλους όσοι συνέβαλαν στη δημιουργία του Maestro όταν το Netflix το καλοδέχτηκε.
Το Mega, άλλωστε, επενδύει στη μυθοπλασία και το αποδεικνύει με σπουδαίες σειρές που έχει εντάξει στο πρόγραμμά του, με το Maestro φυσικά να συνεχίζεται με δεύτερο κύκλο.
Οι συντελεστές της επιτυχημένης σειράς του MEGA «Maestro» έχουν επιστρέψει στη δράση, προετοιμάζοντας με έμφαση και στην παραμικρή λεπτομέρεια τα νέα επεισόδια.
Με πληροφορίες από το ΑΠΕ


Latest News

Warner Bros και DC τιμούν την 87η επέτειο του Superman
Η ταινία «Superman» του Τζέιμς Γκαν, μία από πολυαναμενόμενες ταινίες του καλοκαιριού, αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στις αίθουσες στις 11 Ιουλίου

Επίσημο: Ο Ντιαλό ανανέωσε για τρία χρόνια με τη Μονακό
Ο Άλφα Ντιαλό παραμένει και επίσημα στο Μόντε Κάρλο, καθώς η Μονακό ανακοίνωσε την ανανέωση του συμβολαίου του για τα επόμενα τρία χρόνια.

Γιατί για κάποιους η ακαταστασία είναι παραγωγική
Όλες οι έρευνες επιμένουν πως η ακαταστασία μειώνει την παραγωγικότητά μας. Ωστόσο, για κάποιους, αποτελεί κομμάτι της δημιουργικότητάς τους.

Ο Ρόλος της Τεχνολογίας στη Διαχείριση του Επιχειρηματικού Ρίσκου
Το ρίσκο, η αβεβαιότητα και τα σύγχρονα Συστήματα Διαχείρισης της Εταιρικής Απόδοσης

Ράιαν Γκόσλινγκ: Από το οσκαρικό La La Land στο Star Wars
Μετά από μήνες συζητήσεων, ο σταρ του Χόλιγουντ Ράιαν Γκόσλινγκ συμφώνησε να πρωταγωνιστήσει στην επερχόμενη ταινία του franchise Star Wars.

Τι είναι Skinnytok και γιατί προσφεύγει το Παρίσι στην Κομισιόν
Το Skinnytok είναι μία νέα επικίνδυνη για τη δημόσια υγεία τάση που κυριαρχεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Λιγότερη δουλειά - περισσότερες ανησυχίες: Τι αποκαλύπτει μελέτη της ΕΚΤ
Οι εργαζόμενοι που αντιμετωπίζουν χαμηλότερο φόρτο εργασίας τείνουν να φοβούνται για τη δουλειά τους και να περιμένουν χαμηλές μισθολογικές αυξήσεις

Τι λένε οι managers για τους νέους εργαζόμενους - Οι προκλήσεις στο χώρο εργασίας
H Έκθεση “2025 Global Human Capital Trends” της Deloitte στοχεύει στο να βοηθήσει τους ηγέτες στη διαχείριση σύνθετων εντάσεων στο εργασιακό περιβάλλον

ΕΕ: Με δύο ογκολογικά φάρμακα ξεκίνησε η πρώτη κοινή αξιολόγηση τεχνολογιών υγείας
Η κοινή αξιολόγηση θα είναι έτοιμη σε 30 μέρες από την χορήγηση άδειας κυκλοφορίας των φαρμάκων από την Επιτροπή

Γκαλερίστας στη Φλόριντα κατηγορείται για πώληση πλαστών έργων του Γουόρχολ
Ο Λέσλι Ρόμπερτς, ιδιοκτήτης της Miami Fine Art Gallery, που πωλούσε τους πλαστούς Άντι Γουόρχολ θα μπορούσε τώρα να περάσει μια δεκαετία πίσω από τα κάγκελα.