Ενισχύεται το ενδεχόμενο η βιομηχανία Rolls-Royce να προβεί σε περικοπές χιλιάδων θέσεων εργασίας, καθώς η εταιρεία προσέλαβε συμβούλους με επικεφαλής την McKinsey & Co. ώστε να προχωρήσει σε εξορθολογισμό των εργασιών της, όπως αναφέρουν οι Times.
Μέρος του σχεδίου ανάκαμψης θα περιλαμβάνει τον ενσωμάτων μη παραγωγικών τμημάτων σε καθένα από τα τμήματα πολιτικής αεροδιαστημικής, αμυντικών συστημάτων και συστημάτων ισχύος (κίνηση, πρόωση και παραγωγή ενέργειας) της εταιρείας, σύμφωνα με την βρετανική εφημερίδα η οποία επικαλείται ανώνυμη πηγή της. Ως αποτέλεσμα, το 10% των περίπου 30.000 θέσεων εργασίας σε αυτά τα τμήματα θα μπορούσε να καταργηθεί, σύμφωνα με το ρεπορτάζ των Times.
Rolls-Royce: Θεαματική αύξηση λειτουργικών εσόδων για την παραπαίουσα βιομηχανία
Ποιοι εργαζόμενοι θα πληγούν περισσότερο
Τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στο Derby είναι πιθανό να πληγούν περισσότερο από τις περικοπές, κατά τους Times, δεδομένου ότι οι περισσότερες από τις διοικητικές λειτουργίες του back-office βρίσκονται στην πόλη αυτή. Η Rolls-Royce από τη μεριά της ξεκαθάρισε ότι δεν έχει ακόμη ληφθεί απόφαση σχετικά με το εργατικό δυναμικό της.
«Εργαζόμαστε με ρυθμό για τον μετασχηματισμό μας σε μια σειρά από τμήματα των δραστηριοτήτων μας και μόνο ένα κομμάτι αυτών των αλλαγών αφορά στην επίτευξη οργανωτικής αποτελεσματικότητας», σχολίασε ένας εκπρόσωπος της εταιρείας. «Δεν έχουμε λάβει καμία απολύτως απόφαση για τυχόν επιπτώσεις στους εργαζόμενους και οποιαδήποτε άλλη πρόταση είναι καθαρή εικασία».
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Rolls-Royce Tufan Erginbilgic έχει ξεκινήσει ένα πρόγραμμα μετασχηματισμού στη βιομηχανία, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων βασικών αλλαγών στη διαχείριση.
Η παγκόσμια αεροπορική βιομηχανία αντιμετωπίζει στο παραγωγικό επίπεδο την έλλειψη ανταλλακτικών και ειδικευμένου εργατικού δυναμικού, σε συνδυασμό με προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα που προκύπτουν από τις κυρώσεις κατά της Ρωσίας, μια χώρα προμηθεύει με κρίσιμες πρώτες ύλες την βιομηχανία, όπως το τιτάνιο που είναι απαραίτητο για κινητήρες αεροσκαφών.
Latest News
Πρόσθετοι δασμοί της ΕΕ έως και 35% στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την Κίνα
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέβαλε πρόσθετους δασμούς στα εισαγόμενα από την Κίνα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά λόμπι των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών προειδοποιεί για τον κίνδυνο «εμπορικού πολέμου».
Πώς επηρεάζεται η ευρωπαϊκή οικονομία από το δημογραφικό - Οι αναγκαίες προσαρμογές
Η Alpha Bank εξετάζει το δημογραφικό πρόβλημα και τις επιπτώσεις του στην ευρωπαϊκή οικονομία
«Πόλεμο» κατά της… πολυνομίας αρχίζει ο Ντίμον της JP Morgan
Ο Ντίμον επέκρινε αυτό που αποκάλεσε αλληλεπικαλυπτόμενους ή κακοσχεδιασμένους κανόνες σχετικά με τις κεφαλαιακές απαιτήσεις
Πώς το ψηφιακό ευρώ πυροδότησε μια υπόγεια διαμαχή κυριαρχίας μεταξύ ΕΚΤ και ευρωπαϊκών κρατών
Όπως αναφέρει δημοσίευμα του Politico πολιτικοί και ΕΚΤ προσπαθούν να καθορίσουν τα όρια στο επερχόμενο ψηφιακό ευρώ
Ο περίεργος λόγος που η ΕΥ απολύει δεκάδες υπαλλήλους
Τα μέλη του προσωπικού κατηγορήθηκαν ότι είχαν ανοιχτές πολλαπλές συνεδρίες Zoom σε διαφορετικές οθόνες, κάτι που η Ernst & Young έκρινε ηθική «παραβίαση»
Τα τέσσερα σενάρια της S&P για την παγκόσμια οικονομία
Ακόμη και στα δύο χειρότερα σενάρια ο οίκος S&P εκτιμά πως οι τράπεζες φαίνονται ικανές να χειριστούν πιθανές εκροές κεφαλαίων
Γιατί η κρίση της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη είναι «Made in China» [γραφήματα]
Η άλλοτε πανίσχυρη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης δέχεται μεγάλα πλήγματα λόγω του ανταγωνισμού με τις κινέζικες εταιρείες
Χαμηλό 5ετίας στις τιμές των εμπορευμάτων προβλέπει η Παγκόσμια Τράπεζα - Ο ρόλος του πετρελαίου
Από το 2024 έως το 2026, οι παγκόσμιες τιμές των βασικών εμπορευμάτων προβλέπεται να υποχωρήσουν σχεδόν κατά 10%, επισημαίνει σε έκθεσή της η Παγκόσμια Τράπεζα
H Ιταλία θα διαθέσει 8,2 δισ. δολ. για αγορά αρμάτων μάχης
Η κοινοπραξία των Leonardo (ιταλική) και Rheinmetall (γερμανική) αναμένεται να είναι ο βασικός βιομηχανικός εταίρος του έργου
Morgan Stanley: Οι μέρες του εύκολου χρήματος και των μηδενικών επιτοκίων ανήκουν στο παρελθόν
Το τέλος της οικονομικής καταστολής, των μηδενικών επιτοκίων και του μηδενικού πληθωρισμού, είναι μια εποχή που έχει τελειώσει, δήλωσε ο CEO της Morgan Stanley