Αύξηση εσόδων κατά 17,7% κατέγραψε η εταιρεία Ελληνικά Χρηματιστήρια Α.Ε. κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023.

Τα καθαρά έσοδα μετά από φόρους, ανήλθαν στα 3,33 εκατομμύρια ευρώ.

Intrakat: Υπογραφή σύμβασης ενεργειακής απόδοσης με Δήμο Πρέβεζας

Ο κύκλος εργασιών το α΄ τρίμηνο του 2023 για τον Όμιλο Χρηματιστηρίου Αθηνών διαμορφώθηκε σε 11,7 εκατ., έναντι 9,9 εκατ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, σημειώνοντας αύξηση κατά 18,2%.

Το 66% του κύκλου εργασιών του Ομίλου προέρχεται από έσοδα από τη διαπραγμάτευση, εκκαθάριση και διακανονισμό των συναλλαγών στο Χρηματιστήριο Αθηνών εμφανίζοντας μια μεταβολή 1,8 εκατ. ευρώ σε σχέση με τη αντίστοιχη περίοδο του 2022, ήτοι αύξηση 30,7%. Το υπόλοιπο 34% του κύκλου εργασιών παρέμεινε αμετάβλητο και περιλαμβάνει κατά κύριο λόγο υπηρεσίες σε τρίτους.

Αυξημένες οι ημερήσιες συναλλαγές

Σημειώνεται πως κατά το α’ τρίμηνο του 2023 η μέση ημερήσια αξία συναλλαγών διαμορφώθηκε στα 112,5 εκατ. αυξημένη κατά 21,1% σε σχέση με το α’ τρίμηνο του 2022 (92,9 εκατ.) και η μέση κεφαλαιοποίηση της Ελληνικής αγοράς αυξήθηκε κατά 8,0% σε σύγκριση με την αντίστοιχη μέση κεφαλαιοποίηση του α’ τριμήνου του 2022 (71,9 δισ. έναντι 66,6 δισ.). Ο Γενικός Δείκτης του Χρηματιστηρίου Αθηνών έκλεισε το α’ τρίμηνο του 2023 αυξημένος κατά 19,9% συγκριτικά με το τέλος της αντίστοιχης περσινής περιόδου.

Το σύνολο του κόστους λειτουργικών δαπανών το α’ τρίμηνο του 2023 διαμορφώθηκαν σε 5,9 εκατ. έναντι 4,9 εκατ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, αυξημένο κατά 18,9%. Η αύξηση οφείλεται κυρίως στην αύξηση του μισθολογικού κόστους λόγω ενίσχυσης της διοικητικής ομάδας και της ανταγωνιστικότητας του Ομίλου.

Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, τα κέρδη προ φόρων χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) το α’ τρίμηνο του 2023 ανήλθαν σε 5,3 εκ., αυξημένα κατά 16,5% σε σχέση με τα EU4,6 εκ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων (ΕΒIΤ) το α’ τρίμηνο του 2023, ανήλθαν στα 4,3 εκ. έναντι 3,4 εκ. το α’ τρίμηνο του 2022, παρουσιάζοντας αύξηση 26,5%, και τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη του Ομίλου μετά από φόρους διαμορφώθηκαν στα 3,33 εκατ. έναντι 3,27 εκατ. το α’ τρίμηνο του 2022 παρουσιάζοντας αύξηση 1,8%. Σημειώνεται ότι το α’ τρίμηνο του 2022 η κερδοφορία του Ομίλου ενισχύθηκε από έκτακτα έσοδα (έσοδα από επιστροφές φόρου) ύψους EUR0,6 εκ.

Με βάση την κατευθυντήρια γραμμή για τους Εναλλακτικούς Δείκτες Μέτρησης Απόδοσης (ΕΔΜΑ) που δημοσίευσε η Ευρωπαϊκή Αρχή Κινητών Αξιών και Αγορών (ESMA), τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν σε 0,058 έναντι 0,055 την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Τάσος Σφυρόερας (Alter Ego Media): «Παρακαταθήκη για τις εταιρείες η εφαρμογή των αρχών εταιρικής διακυβέρνησης»
Επιχειρήσεις |

Τάσος Σφυρόερας (Alter Ego Media): «Παρακαταθήκη για τις εταιρείες η εφαρμογή των αρχών εταιρικής διακυβέρνησης»

Για την προετοιμασία των εταιρειών και τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν πριν εισαχθούν στο χρηματιστήριο, μίλησαν οι νομικοί σύμβουλοι της Alter Ego Media και TRASTOR ΑΕΕΑΠ στο συνέδριο Εισηγμένες Εταιρίες

Άγγελος Κρητικός: «Ιδανικό το ταίριασμα με τον Μασούτη» – Γιατί είναι αισιόδοξος για το deal
Επιχειρήσεις |

Aγγ. Κρητικός στον ΟΤ: «Ιδανικό το ταίριασμα με τον Μασούτη» – Γιατί είναι αισιόδοξος για το deal

Πεπεισμένος για την ολοκλήρωση του deal με τον Μασούτη εμφανίζεται ο Άγγελος Κρητικός – Τι απαντά στον ΟΤ για τα καταστήματα, τις υποδομές logistics και τους εργαζόμενους

Snappi: Μέχρι τον Ιούνιο το λανσάρισμα – Στόχος οι 100.000 πελάτες το 2025
Επιχειρήσεις |

Έως τον Ιούνιο το λανσάρισμά της Snappi από την Πειραιώς – Στόχος οι 100.000 πελάτες το 2025

Σύμφωνα με την CEO της Snappi Γκαμπριέλα Κίντερτ, κεντρικό στόχο του επιχειρησιακού της πλάνου αποτελεί η προσέλκυση 100.000 πελατών έως και το τέλος της εφετινής χρονιάς στην ελληνική αγορά