Κάθε 17 μέρες ανοίγει ένα νέο κατάστημα στην ελληνική αγορά η πολωνική αλυσίδα Pepco, φθάνοντας πλέον τα 14 σημεία πώλησης, από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη μέχρι τη Λάρισα, τη Ξάνθη, την Κόρινθο, το Κιλκίς και οσονούπω τη Βέροια.
Τα εγκαίνια του 14ου καταστήματος των πολωνικής αλυσίδας χαμηλού κόστους στην πρωτεύουσα του νομού Ημαθίας έχουν προγραμματιστεί για τις 31 Μαΐου, ενώ στις 26 Μαΐου προηγήθηκε το άνοιγμα στο Κιλκίς.
Θα ακολουθήσει μέσα στον Ιούνιο ένα ακόμη κατάστημα στην Αττική και συγκεκριμένα στην λεωφόρο Λαυρίου στην Παιανία, σε ιδιόκτητο ακίνητο της Premia, ενώ ετοιμάζεται και το κατάστημα στα Ιωάννινα.
Επόμενος σταθμός της αλυσίδας, που προσφέρει ρούχα, παιχνίδια και είδη σπιτιού σε τιμές κάτω των 30 ευρώ, είναι η Πάτρα και με βάση τον σχεδιασμό της διοίκησης στόχος είναι η δημιουργία 30 σημείων στην χώρα μας έως το τέλος του 2023.
Νέο κατάστημα Pepco σε ακίνητο της Premia στην Παιανία
Η Pepco σε αριθμούς (που ζαλίζουν)
Η πολωνική αλυσίδα με έδρα το Πόζναν και βασικό χαρακτηριστικό τις χαμηλές τιμές (value retailing) αναπτύσσεται με ταχύτατους ρυθμούς.
Τα πρώτα 14 καταστήματα Pepco άνοιξαν στην Πολωνία το 2004, ενώ 9 χρόνια αργότερα επεκτάθηκε στην Τσεχία και τη Σλοβακία.
Πού θα ανοίξουν 10 καταστήματα Pepco – Η σχέση με τον Σκλαβενίτη
Τη διετία 2015 – 2017 άνοιξε καταστήματα στην Κροατία, την Ουγγαρία, τη Λιθουανία, τη Ρουμανία και τη Σλοβενία.
Ακολούθησαν το 2018 η Λετονία, η Εσθονία, η Βουλγαρία, η Ιταλία, η Σερβία, η Ισπανία, η Αυστρία και η Γερμανία.
Κατά την οικονομική χρήση του 2022 (ολοκληρώνεται στο τέλος Σεπτεμβρίου κάθε έτους), το δίκτυο της Pepco αριθμούσε 2.910 καταστήματα σε 16 χώρες εκ των οποίων τα 446 άνοιξαν από τον Σεπτέμβριο του 2021 μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2022.
Ο τζίρος της αλυσίδας έφθασε το 2022 στα 2,71 δισ. ευρώ από 2,16 δισ. ευρώ το 2021, ενώ συνολικά ο κύκλος εργασιών του ομίλου, στον οποίο ανήκει επίσης η αλυσίδα hard discount Poundland στο Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς και η μικρότερη Brand Dealz στην Πολωνία και την Ιρλανδία, ανήλθε στα 4,82 δισ. ευρώ από 4,12 δισ. ευρώ το 2021.
Προστέθηκαν 490 καταστήματα σε 8 μήνες
Στους 8 μήνες από τον Σεπτέμβριο πέρσι μέχρι και σήμερα οι Πολωνοί επεκτάθηκαν εκτός από την Ελλάδα και στην Πορτογαλία, ενώ πρόσθεσαν στο χαρτοφυλάκιό τους συνολικά 490 νέα καταστήματα στις 18 χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται η Pepco.
Πριν 20 ημέρες άνοιξε το πρώτο κατάστημα Pepco στην Πορτογαλία στην πόλη Κοΐμπρα, σηματοδοτώντας το τελευταίο milestone στην επέκταση τoυ δικτύου στη δυτική Ευρώπη.
Η πλειονότητα των νέων καταστημάτων της Pepco στην Πορτογαλία θα προσφέρει εκτός από την προϊοντική γκάμα της αλυσίδας και ταχυκίνητα καταναλωτικά είδη (FMCG) από την Poundland, όπως απορρυπαντικά, είδη προσωπικής φροντίδας, ζαχαρώδη, τροφές για κατοικίδια ζώα κ.λπ. Όλα σε χαμηλές τιμές. Ανάλογη γκάμα προϊόντων προσφέρεται και στην ισπανική αγορά.
Προς το παρόν το συγκεκριμένο – διευρυμένο – μοντέλο πώλησης δεν ακολουθείται στην εγχώρια αγορά, αλλά στις μπίζνες ποτέ μη λες ποτέ.
Όσον αφορά τα επενδυτικά σχέδια της αλυσίδας, αργότερα εφέτος πρόκειται να επεκταθεί στη Βοσνία-Ερζεγοβίνη, ενώ συνολικά ο όμιλος σχεδιάζει το άνοιγμα τουλάχιστον 550 νέων καταστημάτων το οικονομικό έτος 2023, κυρίως μέσω της μάρκας Pepco, ενώ παράλληλα θα επεκτείνει την παρουσία της μάρκας Dealz στην Πολωνία.
Latest News
Allianz: Απορροφά το 50% των αυξήσεων στα ισόβια συμβόλαια υγείας
Η Allianz αναφέρει ότι περιορίζει τη μέση αύξηση για το 2025, μεσοσταθμικά στο 7% και είναι έτοιμη για διάλογο με τους φορείς
«Θετική εξέλιξη ο αρνητικός πληθωρισμός στα τρόφιμα» - Η ανακοίνωση του ΣΕΒΤ
Η εξέλιξη αυτή αποτελεί το επιστέγασμα της σταθερά πτωτικής πορείας που διαμορφώθηκε σταδιακά μέσα στο 2024, σχολίασε ο ΣΕΒΤ
NN Hellas: Στο 7% η αναπροσαρμογή των ισόβιων προγραμμάτων υγείας
Η NN Hellas αναφέρει στην ανακοίνωσή της ότι θα καλύψει την επιβάρυνση που θα προκύψει από τον περιορισμό της αναπροσαρμογής
Προκαταρκτική παραγωγή χρυσού 520.293 ουγγιές το 2024 ανακοίνωσε η Eldorado Gold
Η συνολική παραγωγή ήταν σύμφωνη με την πρόβλεψη της Εταιρείας για ισχυρότερο δεύτερο εξάμηνο το 2024
Η επόμενη μέρα της Κάμπος Χίου – Τι σχεδιάζει η οικογένεια Σαράντη
Πού στοχεύει η οικογένεια Σαράντη με την εξαγορά της Κάμπος Χίου - Ποιοι είναι οι πρωταθλητές στους χυμούς ψυγείου – Μέχρι και 50% οι ανατιμήσεις
Το big bang της πανδημίας δεν είχε συνέχεια - Στο 3,1% το μερίδιο του e-grocery [Γραφήματα]
Oι πληθωριστικές πιέσεις υποχώρησαν και η αυξημένη ζήτηση αποτέλεσε τον σχεδόν αποκλειστικό μοχλό ανάπτυξης του κλάδου, εκτιμά η NielsenIQ
Καραμολέγκος για πυρκαγιά: Ξεκίνησε η καταγραφή των ζημιών - Το εργοστάσιο λειτουργεί κανονικά
Εξαρχής, δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα που να επηρεάζει την παραγωγική διαδικασία, επισημαίνεται στην ανακοίνωση της Καραμολέγκος»
Μάχη για το «Σπίτι Μου 2» - Πώς οι τράπεζες δελεάζουν τους δανειολήπτες
Στο 1 δισ. ανέρχονται οι συνολικές χορηγήσεις από το τραπεζικό σύστημα για το Σπίτι Μου 2» - Πόσα χρήματα θα δοθούν από το Ταμείο Ανάκαμψης
Πώς «έχασε» το φιλέτο των Χριστουγέννων o Mr Jumbo
Τι λέει για τα κέρδη και τον τζίρο της Jumbo ο Απόστολος Βακάκης – Ο λιγότερο εορταστικός Δεκέμβριος και νέες «καταστροφές»
Με Victoria's Secret, Miss Dior και Sol de Janeiro - Ποια αρώματα προτιμούν οι έφηβοι
Από τα body mists της Victoria's Secret και το αειθαλές Miss Dior μέχρι το viral Sol de Janeiro, οι πωλήσεις αρωμάτων «χτυπούν κόκκινο»