«Η κλιματική αλλαγή είναι ένα πλανητικό πρόβλημα που απαιτεί μια παγκόσμια προοπτική». Αυτό δήλωσε ο Λούκα ντε Μέο, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ACEA και του Ομίλου Renault, απευθυνόμενος σε υπουργούς Μεταφορών από όλον τον κόσμο, σχετικά με την απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα στις μεταφορές και την ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης. Μιλώντας στη Σύνοδο Κορυφής του Διεθνούς Φόρουμ Μεταφορών (ITF), ο εκπρόσωπος της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας επεσήμανε ότι ενδέχεται να χρειαστούν διαφορετικές προσεγγίσεις σε διαφορετικές περιοχές του κόσμου. «Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, συχνά με παγκόσμιο αποτύπωμα και εύρος αγοράς, είναι σε καλή θέση να δουν ότι η προσέγγιση για την απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές θα πρέπει να είναι διαφορετική ανά περιοχή, απλώς και μόνο επειδή οι συνθήκες εκκίνησης είναι διαφορετικές. Δεν θα υπάρξει καμία ασημένια σφαίρα για να φέρει όλες τις αγορές παγκοσμίως στο ίδιο επίπεδο οικολογικής απόδοσης ταυτόχρονα».
ACEA: Μόνο το 10% των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα πληρούν τα πρότυπα Euro 7
Ο Λούκα ντε Μέο τόνισε τη δέσμευση της αυτοκινητοβιομηχανίας για απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές. «Παγκοσμίως, οι κατασκευαστές οχημάτων και οι κατασκευαστές μπαταριών επενδύουν 1 τρισεκατομμύριο δολάρια αυτή τη δεκαετία στη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα – ένα ποσό που είναι πολύ υψηλότερο από οποιονδήποτε άλλο κλάδο».
Ωστόσο, αυτή η μετάβαση δεν μπορεί να καθοδηγηθεί μόνο από την αυτοκινητοβιομηχανία, προειδοποίησε. «Είναι ένα ομαδικό άθλημα που πρέπει να παίξουμε μαζί, δουλεύοντας σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας. Αυτό που χρειαζόμαστε από τους δημόσιους φορείς είναι να αναλάβουν την ευθύνη για την ενορχήστρωση των στρατηγικών των διαφορετικών παικτών: αυτοκινητοβιομηχανία, εξόρυξη, ενέργεια, βιομηχανία υποδομών».
Ο συντονισμός μεταξύ χωρών και περιοχών του κόσμου είναι επίσης κρίσιμος, επισήμανε, ζητώντας παγκόσμια συνεργασία. «Χρειαζόμαστε ένα πολύ υψηλό επίπεδο συνεργασίας και συνεργασία σε υψηλό επίπεδο, για να διασφαλίσουμε το εμπόριο, την ανταγωνιστικότητα, τις οικονομίες κλίμακας και κοινά πρότυπα. Αντιμέτωπος με τις τεράστιες επενδύσεις που απαιτούνται επειγόντως για τον περιορισμό της κλιματικής αλλαγής, ο κόσμος δεν έχει την πολυτέλεια να εγκαταλείψει την οικονομική αποδοτικότητα που προσφέρει μια παγκόσμια και ανοιχτή αγορά. Και για αυτό χρειαζόμαστε αμοιβαιότητα, σεβασμό των πολυμερών κανόνων και ίσους όρους ανταγωνισμού».
Το θέμα της Συνόδου Κορυφής ITF 2023, που πραγματοποιήθηκε στη Λειψία της Γερμανίας, είναι η «Ενίσχυση βιώσιμων οικονομιών μέσω του οικολογικού χαρακτήρα των μεταφορών».
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
Θέρμανση με κλιματιστικό: Συμβουλές για μέγιστη απόδοση και οικονομία!
Επιλέγοντας κλιματιστικά Fujitsu επιλέγετε υψηλή ενεργειακή απόδοση και διευρυμένο εύρος λειτουργίας
nrg: Λύσεις ηλεκτροκίνησης για επιχειρήσεις με το incharge – Η συνεργασία με την Astrazeneca
Η nrg με το incharge παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις ηλεκτροκίνησης για τις επιχειρήσεις
Τίτλοι τέλους για το Gigafactory της Sunlight στη Δ. Μακεδονία – Τα εμπόδια
Η Sunlight Group δεν θα κατασκευάσει το εργοστάσιο μπαταριών λιθίου – Η αποχώρηση Μαντζούφα – Η επιδότηση των 245 εκατ. ευρώ
Μιχάλης Γραμματικόπουλος (Moody’s): Ποιους κλάδους της οικονομίας απειλεί η κλιματική αλλαγή
Ο οικονομικός αναλυτής και assistant director στη Moody’s αναλύει στην έντυπη έκδοση του Οικονομικού Ταχυδρόμου στο Βήμα. τα σενάρια βάσει των οποίων διάφορες κλιματικές πολιτικές, εκπομπές αερίων, άνοδοι των θερμοκρασιών και φυσικοί κίνδυνοι μπορούν να πλήξουν τη χώρα μας
Άνοιξαν οι αιτήσεις για τα «Συστήματα Αποθήκευσης στις επιχειρήσεις» - Οι δικαιούχοι
Το πρόγραμμα «Συστήματα Αποθήκευσης στις επιχειρήσεις» υλοποιείται στο πλαίσιο του “RePowerEU”
Μειώθηκαν οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά 7% στην ΕΕ το 2023
Μεταξύ 2013 και 2023, οι παραγωγοί σε όλες σχεδόν τις οικονομικές δραστηριότητες μείωσαν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου
Ανοίγει σήμερα η πλατφόρμα για το πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα»
Προτεραιότητα θα δοθεί στους δυνητικούς ωφελούμενους του προγράμματος, «Ανακυκλώνω – Αλλάζω Θερμοσίφωνα» με μη εξαργυρωμένα voucher
Μπορεί η Ελλάδα να αντιμετωπίσει πυρκαγιές τύπου Λος Άντζελες - Τι απαντά ο Συνολάκης
«Οι άνεμοι είχαν ταχύτητες που φτάνανε τα 160 χιλιόμετρα την ώρα και με τέτοιες ταχύτητες δεν μπορεί κανείς να σταματήσεις τις πυρκαγιές γιατί δεν μπορούν να πετάξουν αεροπλάνα»
Πρωταγωνίστρια στα PPAs η Ελλάδα
Τα τεχνολογικά μεγαθήρια όπως η Amazon, η Google και η Microsoft επιλέγουν την Ελλάδα για επενδύσεις στην ανανεώσιμη ενέργεια
Ποιες οι περιοχές με το μεγαλύτερο προβάδισμα στο Εξοικονομώ 2025
Στον Οδηγό του προγράμματος περιλαμβάνεται η κατάταξη κάθε οικισμού της χώρας ξεχωριστά, ως προς το κριτήριο των «βαθμοημερών»