Η Γιαπωνέζικη PowerX, Inc. αποκάλυψε το σχέδιο του πρώτου δεξαμενόπλοιου «Battery Tanker» στη Διεθνή Ναυτιλιακή Έκθεση «Bariship» που πραγματοποιήθηκε στην πόλη Imabari, στην Ιαπωνία.
Το πρώτο δεξαμενόπλοιο μπαταρίας “X” έχει προγραμματιστεί για εγχώριες και διεθνείς δοκιμές πεδίου από το 2026. Αυτό το σκάφος ηλεκτρικής πρόωσης διαθέτει μήκος 140 μέτρων και θα είναι εξοπλισμένο με 96 μπαταρίες σε εμπορευματοκιβώτια, παρέχοντας συνολική χωρητικότητα 241MWh. Με τα ενσωματωμένα συστήματα μπαταριών, τα Battery Tankers μπορούν να αξιοποιηθούν για την αποθήκευση και μεταφορά πλεονάζουσας ηλεκτρικής ενέργειας που παράγεται από ανανεώσιμες πηγές. Οι παροπλισμένοι ή αδρανείς θερμοηλεκτρικοί σταθμοί που βρίσκονται κοντά σε λιμάνια μπορούν να μετατραπούν σε σημεία φόρτισης/εκφόρτισης για τα Battery Tankers, όπου η ενέργεια μεταδίδεται στους χρήστες μέσω συνδέσεων δικτύου στην ξηρά, επιτρέποντας την περαιτέρω αποτελεσματική χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, αναφέρει σε ανακοίνωση της η εταιρεία.
Θαλάσσια μεταφορά ενέργειας
Επιπλέον, οι περιοχές με υψηλό δυναμικό για παραγωγή ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές είναι συχνά απομακρυσμένες από αστικές περιοχές και άλλες περιοχές με υψηλή ζήτηση ενέργειας. Η ενίσχυση των υποδομών μεταφοράς καθίσταται απαραίτητη σε αυτές τις περιπτώσεις. Δεδομένης της τρέχουσας ενεργειακής πυκνότητας των κυψελών μπαταριών ιόντων λιθίου, το Battery Tanker αποτελεί βέλτιστη λύση για τη θαλάσσια μεταφορά ενέργειας σε μικρές αποστάσεις από ξηρά σε ξηρά, συμπληρώνοντας τις υπάρχουσες γραμμές μεταφοράς διαπεριφερειακού δικτύου. Για παράδειγμα, στην Ιαπωνία, ένα Battery Tanker μπορεί να μεταφέρει ενέργεια από περιοχές με υψηλό δυναμικό παροχής ανανεώσιμης ενέργειας, όπως το Kyushu και το Hokkaido, σε περιοχές υψηλής ζήτησης του Honshu ή για τη μεταφορά ενέργειας μεταξύ νησιών.
Τα δεξαμενόπλοια μπαταριών θα δημιουργήσουν τα νέα δίκτυα μεταφοράς ενέργειας μέσω της θάλασσας, προωθώντας την αποθήκευση, την παροχή και τη χρήση ανανεώσιμης ενέργειας, εκτιμά η εταιρεία.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη