
Για δεύτερη διαδοχική χρονιά η Terracom καθιερώνει την τετραήμερη εργασία για τους μήνες Ιούνιο και Ιούλιο, χωρίς να επηρεάζονται τα εργασιακά δικαιώματα, το ωράριο εργασίας και οι μισθολογικές απολαβές των εργαζομένων.
Terracom: Ασφάλισε το Μουντιάλ του Κατάρ
«Μετά την επιτυχή πιλοτική εφαρμογή της τετραήμερης εργασίας το περυσινό καλοκαίρι, αποφασίσαμε να βάλουμε ξανά στο επίκεντρο τον εργαζόμενο και τις δικές του ανάγκες» αναφέρει ο κ. Δημήτρης Ζαχαράκης, CEO της Terracom, με αφορμή την ανακοίνωση και συνεχίζει: «Με την υιοθέτηση της τετραήμερης εργασίας για 2η συνεχόμενη χρονιά για τους καλοκαιρινούς μήνες και λαμβάνοντας υπόψη το υβριδικό μοντέλο εργασίας που εξακολουθεί να ακολουθεί η εταιρεία, παρέχουμε και πάλι μεγάλη ευελιξία, στους εργαζομένους μας για ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής και περισσότερες επιλογές για να αποφασίσουν οι άνθρωποί μας το βέλτιστο μοντέλο υλοποίησης των καθημερινών εργασιών. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τα περυσινά αποτελέσματα του μέτρου και ευελπιστούμε πως και φέτος η απόδοση των εργαζομένων μας θα κινηθεί σε ανάλογα υψηλά επίπεδα».
«Η τετραήμερη εργασία κατά τους καλοκαιρινούς μήνες είναι μία μόνο από τις αρκετές δράσεις που έχει θεσπίσει η Terracom τα τελευταία χρόνια, καθώς έχουν πραγματοποιηθεί σημαντικές αναβαθμίσεις στις παροχές της εταιρείας προς όλους τους ανθρώπους της, όπως η παροχή ιδιωτικής ασφάλειας υγείας, η παροχή συνταξιοδοτικού/ανταποδοτικού προγράμματος καθώς και πρόγραμμα διάθεσης μετοχών (stock options) από τους εργαζομένους για περαιτέρω εξέλιξη και ανάπτυξη προσωπικών στόχων.
Παράλληλα, η εταιρεία έχει αποκτήσει πλέον το δικό της υπερσύγχρονο σπίτι, ένα χώρο στον οποίον έχουν μεταφερθεί όλες οι υποδομές και το προσωπικό, που δίνει νέα πνοή στην εξέλιξη και την ανάπτυξή της με στόχο μεγαλύτερες κατακτήσεις και κορυφές.
Η Terracom έχει ως βασικό πυλώνα της τον άνθρωπο και ως εκ τούτου, οποιαδήποτε εταιρική απόφαση, λαμβάνεται στο πλαίσιο της βελτίωσης της καθημερινότητας των ανθρώπων που την απαρτίζουν τόσο σε επαγγελματικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο.
Είμαστε λοιπόν έτοιμοι να υιοθετήσουμε οποιαδήποτε αλλαγή θα είναι προς όφελος των ανθρώπων μας άρα και κατ’ επέκταση της ίδιας της Terracom, μιας εταιρείας με ανθρώπινο πρόσωπο στην αιχμή της τεχνολογίας.
Η Terracom, είναι μια εταιρεία υψηλής τεχνολογίας που έχει έδρα τα Ιωάννινα. Δημιουργεί καινοτόμα προϊόντα λογισμικού τα οποία εξάγει σε περισσότερες από 90 χώρες, αριθμώντας συνολικά πάνω από 1.200 διαφορετικούς πελάτες. Στη μετοχική της σύνθεση συμμετέχει και η Brookstreet Equity Partners που εδρεύει στο Λονδίνο», αναφέρει η εταιρεία στην ανακοίνωσή της.


Latest News

Άνοδος του Δείκτη Οικονομικού Κλίματος στο πρώτο τρίμηνο του 2025 - Τι δείχνουν τα στοιχεία ΕΑΣΕ και ICAPCRIF
Το πρώτο τρίμηνο του 2025 ο γενικός δείκτης οικονομικού κλίματος (ΕΑΣΕ/ICAP CRIF-CEO General Index) σημείωσε πτώση στις 146 μονάδες έναντι 160 το προηγούμενο τρίμηνο

Ποια επαγγέλματα «ανθούν» στην αγορά εργασίας - Τι δείχνει έρευνα του ΙΟΒΕ
Η απασχόληση κερδίζει έδαφος με την αγορά εργασίας στην Ελλάδα να βελτιώνεται αλλά παραμένουν δομικές προκλήσεις

GenZ: Ένας στους δύο σκέφτεται να αλλάξει δουλειά
Ενώ η GenΖ στη Γερμανία θέλει να αλλάζει θέση εργασίας, οι Boomer μένουν δεκαετίες στον ίδιο εργοδότη, αναφέρει η Deutsche Welle

Γιατί για κάποιους η ακαταστασία είναι παραγωγική
Όλες οι έρευνες επιμένουν πως η ακαταστασία μειώνει την παραγωγικότητά μας. Ωστόσο, για κάποιους, αποτελεί κομμάτι της δημιουργικότητάς τους.

Ο Ρόλος της Τεχνολογίας στη Διαχείριση του Επιχειρηματικού Ρίσκου
Το ρίσκο, η αβεβαιότητα και τα σύγχρονα Συστήματα Διαχείρισης της Εταιρικής Απόδοσης

Λιγότερη δουλειά - περισσότερες ανησυχίες: Τι αποκαλύπτει μελέτη της ΕΚΤ
Οι εργαζόμενοι που αντιμετωπίζουν χαμηλότερο φόρτο εργασίας τείνουν να φοβούνται για τη δουλειά τους και να περιμένουν χαμηλές μισθολογικές αυξήσεις

Τι λένε οι managers για τους νέους εργαζόμενους - Οι προκλήσεις στο χώρο εργασίας
H Έκθεση “2025 Global Human Capital Trends” της Deloitte στοχεύει στο να βοηθήσει τους ηγέτες στη διαχείριση σύνθετων εντάσεων στο εργασιακό περιβάλλον

Να παραιτηθεί σκοπεύει ένας στους δύο εργαζόμενους της Gen Z
Τι δείχνει μελέτη της ManpowerGroup

Oι τάσεις που θα διαμορφώσουν τον κλάδο των καταναλωτικών αγαθών το 2025
Οι πιέσεις στις τιμές ωθούν τις επιχειρήσεις να αναζητήσουν εναλλακτικές στρατηγικές για κερδοφορία, αναφέρει η Deloitte σε σχετική έκθεσή της